AnonymBruker Skrevet 22. juni #31701 Del Skrevet 22. juni 15 minutter siden, AnonymBruker said: 8 dpo. Synes jeg skimter noe? Anonymkode: 22dea...43c Oh det ser ut som en strek! Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #31702 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): 8 dpo. Synes jeg skimter noe? Anonymkode: 22dea...43c Beklager min uvitenhet, men hvor er det meningen at vi skal se etter strek? Jeg ser en tydelig rosa strek, men det er vel ikke denne? Og jeg kan heller ikke se en veldig utydelig rosa strek.. Jeg skjønner ikke hvor det er meningen vi skal se på strimmelen Anonymkode: 38e34...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #31703 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager min uvitenhet, men hvor er det meningen at vi skal se etter strek? Jeg ser en tydelig rosa strek, men det er vel ikke denne? Og jeg kan heller ikke se en veldig utydelig rosa strek.. Jeg skjønner ikke hvor det er meningen vi skal se på strimmelen Anonymkode: 38e34...060 Det er foran den tydelige rosa streken. Hvis vi så bildet vannrett, ville det vært til venstre. Jeg ser en svak rosa strek her ved siden av den tydelige! Anonymkode: 79d5a...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #31704 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er foran den tydelige rosa streken. Hvis vi så bildet vannrett, ville det vært til venstre. Jeg ser en svak rosa strek her ved siden av den tydelige! Anonymkode: 79d5a...f85 Dette. Burde sikkert ha snudd bildet. Anonymkode: 22dea...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #31705 Del Skrevet 23. juni Hei. Nå trenger jeg litt hjelp fra dere damer! Jeg har hatt Maksimal på monitor hele tre dager (se charten) å tempen har gått opp i 4 dager med FF har fortsatt ikke satt coverline på meg.? 🤷🏼♀️ Noen som har vært borti det samme? Tok en graviditetstest imorges for å sjekke, men føler jo det er for tidlig. Men der er det vel to streker? 🙄 Eller? Erfaringer? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #31706 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Nå trenger jeg litt hjelp fra dere damer! Jeg har hatt Maksimal på monitor hele tre dager (se charten) å tempen har gått opp i 4 dager med FF har fortsatt ikke satt coverline på meg.? 🤷🏼♀️ Noen som har vært borti det samme? Tok en graviditetstest imorges for å sjekke, men føler jo det er for tidlig. Men der er det vel to streker? 🙄 Eller? Erfaringer? Anonymkode: 31c8b...554 Jeg ser også 2 streker, kan det ha vært årsaker til at tempen kanskje ikke stemmer helt? Kanskje eggløsning var på dag9? Uansett hva grunnen er, så er testen positiv. Håper sprien holder, lykke til ❤️ Anonymkode: 5d79f...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #31707 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser også 2 streker, kan det ha vært årsaker til at tempen kanskje ikke stemmer helt? Kanskje eggløsning var på dag9? Uansett hva grunnen er, så er testen positiv. Håper sprien holder, lykke til ❤️ Anonymkode: 5d79f...e59 Men el på dag 9🤷🏼♀️ Syns liksom ikke det stemmer heller å ikke med El testene eller monitor heller. Da peilet den meg kun på Høy å ikke maksimal. Å da burde vel g testen vært mere positiv? Blir så sykt usikker på hva som skjer her altså, men håper jo på graviditet da ❤️🤞🏼 Men du är altså to streker du også å mener at jeg er gravid?, 😭 Hadde jo vært et drømme senario!! ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #31708 Del Skrevet 23. juni 5 hours ago, AnonymBruker said: Men el på dag 9🤷🏼♀️ Syns liksom ikke det stemmer heller å ikke med El testene eller monitor heller. Da peilet den meg kun på Høy å ikke maksimal. Å da burde vel g testen vært mere positiv? Blir så sykt usikker på hva som skjer her altså, men håper jo på graviditet da ❤️🤞🏼 Men du är altså to streker du også å mener at jeg er gravid?, 😭 Hadde jo vært et drømme senario!! ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Jeg ser bare en strek:/ skal du ta en digital? Krysser fingrene for deg Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #31709 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei. Nå trenger jeg litt hjelp fra dere damer! Jeg har hatt Maksimal på monitor hele tre dager (se charten) å tempen har gått opp i 4 dager med FF har fortsatt ikke satt coverline på meg.? 🤷🏼♀️ Noen som har vært borti det samme? Tok en graviditetstest imorges for å sjekke, men føler jo det er for tidlig. Men der er det vel to streker? 🙄 Eller? Erfaringer? Anonymkode: 31c8b...554 Jeg ser ingen strek her dessverre. Anonymkode: 79d5a...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31710 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg ser også 2 streker, kan det ha vært årsaker til at tempen kanskje ikke stemmer helt? Kanskje eggløsning var på dag9? Uansett hva grunnen er, så er testen positiv. Håper sprien holder, lykke til ❤️ Anonymkode: 5d79f...e59 Dagens test! Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg! Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31711 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dagens test! Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg! Anonymkode: 31c8b...554 Jeg så ingenting på verden den forrige du postet eller disse, dessverre. Anonymkode: 79d5a...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31712 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 23.33): Er det en svak strek her, eller er det bare ønsket mitt som gjør at jeg syns jeg ser en svak strek? Anonymkode: d0209...1a3 Synes jeg ser 🥰 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31713 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dagens test! Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg! Anonymkode: 31c8b...554 Jeg ser 🥰🥰 Håper den blir sterkere dagene som kommer Anonymkode: ce925...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31714 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dagens test! Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg! Anonymkode: 31c8b...554 Den er ganske tydelig også egentlig 🥰 Masse lykke til ❤️ Anonymkode: ce925...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31715 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 7.29): Hva tenker dere? Øverste test er i går kveld, 9dpo. Den andre fra i dag tidlig. Jeg skimter såvidt strek på begge. Så tok jeg en eggløsningtest samtidig i dag siden geniet meg har lest at de også kommer til å slå ut positivt når man har nok hcg til positiv g-test. Og det gjorde den jo ikke. Så nå blir jeg usikker. Hilsen sliten langtidsprøver. Anonymkode: 08ae9...c15 Har du testet i dag? Ikke begynn å tull med el-tester, blir bare unødvendig bekymring ut av det 🤭😅 Jeg skimter noe på den øverste 😇 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31716 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har du testet i dag? Ikke begynn å tull med el-tester, blir bare unødvendig bekymring ut av det 🤭😅 Jeg skimter noe på den øverste 😇 Anonymkode: ce925...057 Jeg fikk 1-2 på CB digital i går ❤️ Anonymkode: 08ae9...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31717 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg fikk 1-2 på CB digital i går ❤️ Anonymkode: 08ae9...c15 Gratulerer 🥰 Anonymkode: ce925...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31718 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser 🥰🥰 Håper den blir sterkere dagene som kommer Anonymkode: ce925...057 Håper virkelig jeg også 😍 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31719 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Den er ganske tydelig også egentlig 🥰 Masse lykke til ❤️ Anonymkode: ce925...057 Spørsmålet er jo bare om det er tullestrek eller reelt! 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31720 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørsmålet er jo bare om det er tullestrek eller reelt! 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31c8b...554 Synes den ser helt ekte ut jeg.. Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå