AnonymBruker Skrevet 10. juni #31621 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her er bilde av testen 15minutter etterpå om det er relevant.. Anonymkode: 5d79f...e59 Ser positiv ut Anonymkode: 4248e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #31622 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Greier ikke bestemme meg for om jeg ser strek eller ikke? Ustabil syklus etter fødsel for over 1 år siden, så jeg er usikker på hvor i syklus jeg er. Kanskje er det bare eggløsningssymptomer jeg kjenner på 😂 Anonymkode: 5d79f...e59 Ser positiv ut. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #31623 Del Skrevet 11. juni Ser noen strek her?🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemy Skrevet 11. juni #31624 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser noen strek her?🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Ser jeg rett på telefonen så ser jeg ingen strek, men hvis jeg vinkler på telefonen så ser jeg kanskje noe.. hvor mange dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #31625 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 19.18): Hei! Er 9dpo i dag (4 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst), og har blendahvite babyplan tidligtester. Testet både på morgenen og nå i kveld. Noen som har testet negativt på dette tidspunktet selv (og visst at man faktisk har vært 9dpo), men fått positiv senere? Merk at jeg snakker om babyplan tidligtest med 10mlu sensitivitet. Anonymkode: a5604...dd1 Vi testet uuuuuuultrasvakt positiv 6 dager etter innsett.. Ikke på babyplan men rsfu.. De tok seg egentlig aldri helt opp. 8 dager etter innsett fikk jeg 1-2 på digital Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude-lutt Skrevet 11. juni #31626 Del Skrevet 11. juni Ser dere noe på denne? Synes jeg skimter en svak strek, eller er det ønsketenkning? Jeg er 8 dpo, og alt for nysgjerrig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 11. juni #31627 Del Skrevet 11. juni (endret) Bollemy skrev (9 timer siden): Ser jeg rett på telefonen så ser jeg ingen strek, men hvis jeg vinkler på telefonen så ser jeg kanskje noe.. hvor mange dpo? 12 eller 14 dpo, mest sannsynlig 14. Endret 11. juni av Isbiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 11. juni #31628 Del Skrevet 11. juni Bollemy skrev (9 timer siden): Ser jeg rett på telefonen så ser jeg ingen strek, men hvis jeg vinkler på telefonen så ser jeg kanskje noe.. hvor mange dpo? Jøss, var ikke meningen å være anonym første gang🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #31629 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ser noen strek her?🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Jeg ser strek! Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #31630 Del Skrevet 11. juni Trude-lutt skrev (2 timer siden): Ser dere noe på denne? Synes jeg skimter en svak strek, eller er det ønsketenkning? Jeg er 8 dpo, og alt for nysgjerrig 🙈 Jeg ser streken ☺️ Anonymkode: 5d79f...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #31631 Del Skrevet 11. juni Fikk bare en følelse i kveld på at jeg burde ta en test, aner ikke dpo😅 Jeg ser strek uansett om det er det eller ikke, så ville høre med dere, fler som ser noe? Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #31632 Del Skrevet 12. juni 12 dpo i dag. Øverste er tidlig Clearblue, ikke tatt på morgenurin. Jeg er redd det er skygge, men synes allikevel at den er annerledes enn skygger jeg har sett på dem før. Nederste fra Normal. Strek synes noe bedre i virkeligheten. Bildet er litt redigert Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #31633 Del Skrevet 12. juni Tok denne for to dager siden. Jeg skal ha tante rød i morgen. Kan jeg være lenger på vei enn jeg tror? Syns den så veldig sterk ut før ikm. Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #31634 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): 12 dpo i dag. Øverste er tidlig Clearblue, ikke tatt på morgenurin. Jeg er redd det er skygge, men synes allikevel at den er annerledes enn skygger jeg har sett på dem før. Nederste fra Normal. Strek synes noe bedre i virkeligheten. Bildet er litt redigert Anonymkode: a5604...dd1 Litt vanskelig å se, kan kanskje skimte noe på den nederste? Jeg hadde helt blenda tester helt til 16dpo, da gikk det fra ingen strek til knall rosa! Så det er alltids håp 🫶🏽 Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #31635 Del Skrevet 13. juni Test fra Normal, er 13 dpo. Jeg som posta blant annet test fra Normal i går 👆🏻Synes streken er sterkere i dag, men jeg leser en del om skyggestreker. Sterkere i virkeligheten synes jeg, har ikke problem med å se den på litt avstand. Sparer digital til i morgen, men vil evt være forberedt 😂 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #31636 Del Skrevet 13. juni Si meg en ting, men hva skjer med Babyplan testene om dagen. Slik så min ut før det var gått 5 minutter så innenfor avlednings tiden ihvertfall. Men hva tenker vi? Noen som har fått så pass sterk skyggestrek? Takknemlig for svar. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #31637 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Si meg en ting, men hva skjer med Babyplan testene om dagen. Slik så min ut før det var gått 5 minutter så innenfor avlednings tiden ihvertfall. Men hva tenker vi? Noen som har fått så pass sterk skyggestrek? Takknemlig for svar. Anonymkode: 31c8b...554 Jeg skjønner ikke spørsmålet, det er da helt normalt å få svake streker i begynnelsen av svangerskapet så dette er jo helt normalt 8-10dpo. Mener du at du har tatt denne testen når du vet at du ikke er gravid? Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #31638 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke spørsmålet, det er da helt normalt å få svake streker i begynnelsen av svangerskapet så dette er jo helt normalt 8-10dpo. Mener du at du har tatt denne testen når du vet at du ikke er gravid? Anonymkode: da100...d41 Så du mener det er babystrek? Altså syklusen min forrige måned var veldig merkelig, men fikk blødning 5-9 Juni. For moro skyld tok jeg denne idag å ser da streker. Ifølge appen er jeg 8CD idag å ikke DPO. Men syns det er rart om det skulle være skyggestrek som er såpass synlig. Men tror absolutt ikke jeg er gravid altså. 🤷🏼♀️ Selvom det er jo det vi prøver på. 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #31639 Del Skrevet 13. juni Har clear blue en historie med skygge streker ?🙈🤔 Anonymkode: b99ef...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #31640 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du mener det er babystrek? Altså syklusen min forrige måned var veldig merkelig, men fikk blødning 5-9 Juni. For moro skyld tok jeg denne idag å ser da streker. Ifølge appen er jeg 8CD idag å ikke DPO. Men syns det er rart om det skulle være skyggestrek som er såpass synlig. Men tror absolutt ikke jeg er gravid altså. 🤷🏼♀️ Selvom det er jo det vi prøver på. 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 ? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå