Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her er bilde av testen 15minutter etterpå om det er relevant..

IMG_0866.jpeg

Anonymkode: 5d79f...e59

Ser positiv ut

Anonymkode: 4248e...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greier ikke bestemme meg for om jeg ser strek eller ikke? Ustabil syklus etter fødsel for over 1 år siden, så jeg er usikker på hvor i syklus jeg er. Kanskje er det bare eggløsningssymptomer jeg kjenner på 😂

IMG_0862.jpeg

Ser positiv ut.

Anonymkode: 5f067...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen strek her?🙈IMG_3707.thumb.png.b2be5b3cc7cfdd75d0339587d2b55520.png

Anonymkode: 7697a...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser jeg rett på telefonen så ser jeg ingen strek, men hvis jeg vinkler på telefonen så ser jeg kanskje noe.. hvor mange dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 19.18):

Hei! Er 9dpo i dag (4 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst), og har blendahvite babyplan tidligtester. Testet både på morgenen og nå i kveld. Noen som har testet negativt på dette tidspunktet selv (og visst at man faktisk har vært 9dpo), men fått positiv senere? Merk at jeg snakker om babyplan tidligtest med 10mlu sensitivitet. 

Anonymkode: a5604...dd1

Vi testet uuuuuuultrasvakt positiv 6 dager etter innsett.. Ikke på babyplan men rsfu.. De tok seg egentlig aldri helt opp. 8 dager etter innsett fikk jeg 1-2 på digital :)

Anonymkode: 4ba92...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere noe på denne? Synes jeg skimter en svak strek, eller er det ønsketenkning? Jeg er 8 dpo, og alt for nysgjerrig 🙈

Screenshot_20240611_163107_Negative Image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bollemy skrev (9 timer siden):

Ser jeg rett på telefonen så ser jeg ingen strek, men hvis jeg vinkler på telefonen så ser jeg kanskje noe.. hvor mange dpo?

12 eller 14 dpo, mest sannsynlig 14.

Endret av Isbiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemy skrev (9 timer siden):

Jøss, var ikke meningen å være anonym første gang🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg ser strek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude-lutt skrev (2 timer siden):

Ser dere noe på denne? Synes jeg skimter en svak strek, eller er det ønsketenkning? Jeg er 8 dpo, og alt for nysgjerrig 🙈

Screenshot_20240611_163107_Negative Image.jpg

Jeg ser streken ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare en følelse i kveld på at jeg burde ta en test, aner ikke dpo😅 Jeg ser strek uansett om det er det eller ikke, så ville høre med dere, fler som ser noe?

20240612_000600.jpg

Anonymkode: 40d49...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo i dag. Øverste er tidlig Clearblue, ikke tatt på morgenurin. Jeg er redd det er skygge, men synes allikevel at den er annerledes enn skygger jeg har sett på dem før. Nederste fra Normal. Strek synes noe bedre i virkeligheten. 
Bildet er litt redigert 

IMG_2621.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok denne for to dager siden. Jeg skal ha tante rød i morgen. Kan jeg være lenger på vei enn jeg tror? Syns den så veldig sterk ut før ikm. 

IMG_8806.jpeg

Anonymkode: 95702...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

12 dpo i dag. Øverste er tidlig Clearblue, ikke tatt på morgenurin. Jeg er redd det er skygge, men synes allikevel at den er annerledes enn skygger jeg har sett på dem før. Nederste fra Normal. Strek synes noe bedre i virkeligheten. 
Bildet er litt redigert 

IMG_2621.jpeg

Litt vanskelig å se, kan kanskje skimte noe på den nederste?

Jeg hadde helt blenda tester helt til 16dpo, da gikk det fra ingen strek til knall rosa! Så det er alltids håp 🫶🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test fra Normal, er 13 dpo. Jeg som posta blant annet test fra Normal i går 👆🏻Synes streken er sterkere i dag, men jeg leser en del om skyggestreker. Sterkere i virkeligheten synes jeg, har ikke problem med å se den på litt avstand. Sparer digital til i morgen, men vil evt være forberedt 😂

IMG_2627.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting, men hva skjer med Babyplan testene om dagen. Slik så min ut før det var gått 5 minutter så innenfor avlednings tiden ihvertfall. Men hva tenker vi? Noen som har fått så pass sterk skyggestrek?

Takknemlig for svar. 

IMG20240613111130.jpg

Anonymkode: 31c8b...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Si meg en ting, men hva skjer med Babyplan testene om dagen. Slik så min ut før det var gått 5 minutter så innenfor avlednings tiden ihvertfall. Men hva tenker vi? Noen som har fått så pass sterk skyggestrek?

Takknemlig for svar. 

IMG20240613111130.jpg

Jeg skjønner ikke spørsmålet, det er da helt normalt å få svake streker i begynnelsen av svangerskapet så dette er jo helt normalt 8-10dpo.

Mener du at du har tatt denne testen når du vet at du ikke er gravid?

Anonymkode: da100...d41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke spørsmålet, det er da helt normalt å få svake streker i begynnelsen av svangerskapet så dette er jo helt normalt 8-10dpo.

Mener du at du har tatt denne testen når du vet at du ikke er gravid?

Anonymkode: da100...d41

Så du mener det er babystrek? 

Altså syklusen min forrige måned var veldig merkelig, men fikk blødning 5-9 Juni. For moro skyld tok jeg denne idag å ser da streker. 

Ifølge appen er jeg 8CD idag å ikke DPO. Men syns det er rart om det skulle være skyggestrek som er såpass synlig. Men tror absolutt ikke jeg er gravid altså. 🤷🏼‍♀️

Selvom det er jo det vi prøver på. 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har clear blue en historie med skygge streker ?🙈🤔

IMG_3276.jpeg

IMG_3275.jpeg

Anonymkode: b99ef...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så du mener det er babystrek? 

Altså syklusen min forrige måned var veldig merkelig, men fikk blødning 5-9 Juni. For moro skyld tok jeg denne idag å ser da streker. 

Ifølge appen er jeg 8CD idag å ikke DPO. Men syns det er rart om det skulle være skyggestrek som er såpass synlig. Men tror absolutt ikke jeg er gravid altså. 🤷🏼‍♀️

Selvom det er jo det vi prøver på. 🤞🏼

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...