AnonymBruker Skrevet 4. juni #31561 Del Skrevet 4. juni Puffaris skrev (32 minutter siden): Muligens 10 dpo, veldig usikker da jeg har veldig ustabile sykluser og fant ikke eggløsning 100%. Føler jeg skimter en skyggestrek, men mulig der har rablet for meg. Flere? Tydelig strek her, gratulerer! 🥰 Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 4. juni #31562 Del Skrevet 4. juni (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Regner med du har testet ut ovitrelle? Anonymkode: dabe9...d8f Har ikke tatt ovitrelle. Er fryseforsøk i naturlig syklus 😊 Endret 4. juni av Kone92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #31563 Del Skrevet 4. juni Puffaris skrev (2 timer siden): Muligens 10 dpo, veldig usikker da jeg har veldig ustabile sykluser og fant ikke eggløsning 100%. Føler jeg skimter en skyggestrek, men mulig der har rablet for meg. Flere? Har du dårlig syn? 😊 Det er to tydelige streker. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 4. juni #31564 Del Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du dårlig syn? 😊 Det er to tydelige streker. Anonymkode: 6a399...f7d Ikke nødvendig å komme med så spydige kommentarer. For mange, meg selv inkludert, kan det være godt å få bekreftet det en egentlig ser selv. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #31565 Del Skrevet 4. juni Kone92 skrev (3 minutter siden): Ikke nødvendig å komme med så spydige kommentarer. For mange, meg selv inkludert, kan det være godt å få bekreftet det en egentlig ser selv. Den var ikke ment spydig mer glimt i øyet svar, men ok! Dessuten var den jo veldig tydelig så skimter blir jo litt feil. Anonymkode: 6a399...f7d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffaris Skrevet 4. juni #31566 Del Skrevet 4. juni Takk for svar folkens ❤️ Hehe har kanskje litt dårlig syn, men spesielt mannen måtte overbevises her, så derfor godt med ekspertenes vurdering her inne. 🫶🏻 Vi krysser fingerene 🥹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #31567 Del Skrevet 5. juni Er to dager før forventet mensen. Her er der bel babystrek? Spør fordi jeg har lest at det har vært mye falske positive med babyplan tidlig, og blir redd for å ta gleden på forskudd:') Anonymkode: cebc7...c0b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffaris Skrevet 5. juni #31568 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er to dager før forventet mensen. Her er der bel babystrek? Spør fordi jeg har lest at det har vært mye falske positive med babyplan tidlig, og blir redd for å ta gleden på forskudd:') Anonymkode: cebc7...c0b Her er det definitivt babystrek! Gratulerer 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 5. juni #31569 Del Skrevet 5. juni 11 dpo. Er det sterk nok strek? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #31570 Del Skrevet 5. juni Kone92 skrev (5 timer siden): 11 dpo. Er det sterk nok strek? Jeg ser den - men ta en ny i morgen tidlig:) Anonymkode: cebc7...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærlakris Skrevet 5. juni #31571 Del Skrevet 5. juni 2 dager før mensen ☺️🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #31572 Del Skrevet 5. juni Hva tror dere? Er 9-10 dpo trur jeg (mener EL var 24. mai) Anonymkode: 24ed9...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemy Skrevet 5. juni #31573 Del Skrevet 5. juni Jordbærlakris skrev (2 timer siden): 2 dager før mensen ☺️🥹 Gratulerer!!!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemy Skrevet 5. juni #31574 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tror dere? Er 9-10 dpo trur jeg (mener EL var 24. mai) Anonymkode: 24ed9...c7a Ser to streker på begge jeg🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 6. juni #31575 Del Skrevet 6. juni (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ser den - men ta en ny i morgen tidlig:) Anonymkode: cebc7...c0b Er denne sterk nok?😬 12 dpo. Endret 6. juni av Kone92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #31576 Del Skrevet 6. juni Kone92 skrev (6 timer siden): Er denne sterk nok?😬 12 dpo. Sterk nok? Til? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 6. juni #31577 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sterk nok? Til? Anonymkode: ce925...057 Til å være 12 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #31578 Del Skrevet 6. juni Kone92 skrev (1 time siden): Til å være 12 dpo. Det er jo ikke en gang anbefalt å teste før ikm. Helst 3 uker etter samleiet/eggløsning. Så, hvor sterk tenker du en 12 dpo strek burde være? Jeg blir så forvirret over enkelte forventninger her inne at jeg lurer på om det har kommet noe nytt på vitenskapsfronten jeg ikke har fått med meg. Hos enkelte skjer til og med implantasjonen ikke før nærmere 10 dpo. Og så skal cellene dele seg for at hcg skal bli målbar i urinen eller blodet. Hcg kan man se i blodet etter ca 4 dager, i urinen kan man måtte vente 2-3 dager til... Så alt tatt i betraktning er vel en så tydelig strek 12 dpo det meste kan håpe på, eller? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #31579 Del Skrevet 7. juni 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo ikke en gang anbefalt å teste før ikm. Helst 3 uker etter samleiet/eggløsning. Så, hvor sterk tenker du en 12 dpo strek burde være? Jeg blir så forvirret over enkelte forventninger her inne at jeg lurer på om det har kommet noe nytt på vitenskapsfronten jeg ikke har fått med meg. Hos enkelte skjer til og med implantasjonen ikke før nærmere 10 dpo. Og så skal cellene dele seg for at hcg skal bli målbar i urinen eller blodet. Hcg kan man se i blodet etter ca 4 dager, i urinen kan man måtte vente 2-3 dager til... Så alt tatt i betraktning er vel en så tydelig strek 12 dpo det meste kan håpe på, eller? Anonymkode: ce925...057 Mange her har opplevd å miste gang på gang, og går inn i nye prøveperioder med håp, men håp som blir overskygget av frykt som blir forsterket gang på gang. Og man lurer på "er disse tegnene bra? Er disse testene gode? Bedre enn forrige gang? Likt som forrige gang?" Å miste den ene etter den andre prøveperioden er tøft og tar på, både på kropp og mentalt. Man blir sårbar og redd, og det er en sorg som er vanskelig å forstå for de som ikke har opplevd det. Dersom du blir så forvirret av spørsmål om tester på et forum for prøvere og ufrivillig barnløse, så er det kanskje lurt å ikke henge her. For man kan sikkert si mye om kvinneguiden, men akkurat her inne bør man kanskje svare med litt skjønn og ekstra hensyn. Anonymkode: e8e61...355 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #31580 Del Skrevet 7. juni 23 hours ago, Kone92 said: Er denne sterk nok?😬 12 dpo. Den er sterk nok! Lykke til og gratulerer ❤️ Anonymkode: e8e61...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå