AnonymBruker Skrevet 28. mai #31501 Del Skrevet 28. mai Nasenøff skrev (22 minutter siden): Håper noen har lignende erfaringer eller solskinnshistorier å dele med meg? Den 18 mai testet jeg positivt for eggløsning og den 27 mai var jeg til legen å tok hcg blodprøve. Fikk beskjed om at den var under 3 (ikke gravid). Skal ha mensen 4 juni og lurer på om hcg testen har blitt tatt for tidlig? Er det noen andre som har opplevd dette men allikevel vert gravid? Når begynte dere å teste med tidlig test? Har en gutt fra før og ventet en jente som endte i senabort. Har et stort ønske om å bli gravid igjen, å håper virkelig at det traff denne gang. Tusen takk for svar på forhånd. Hvorfor tok du blodprøve så tidlig? Det kan nok ha vært for tidlig, ja. Anonymkode: 22dea...43c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 28. mai #31502 Del Skrevet 28. mai Hva tenker vi damer ! ? I følge FLO appen skal første mensdag være i morgen, men den 22.mai hadde jeg en liten blødning som bare var noen dråper. Friskt rødt blod. Brukte bare 1 lite tynt truseinnlegg. Varte bare en dag.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 28. mai #31503 Del Skrevet 28. mai Mammatil1994 skrev (9 minutter siden): Hva tenker vi damer ! ? I følge FLO appen skal første mensdag være i morgen, men den 22.mai hadde jeg en liten blødning som bare var noen dråper. Friskt rødt blod. Brukte bare 1 lite tynt truseinnlegg. Varte bare en dag.. Her er ett til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lennypenny Skrevet 28. mai #31504 Del Skrevet 28. mai Mammatil1994 skrev (32 minutter siden): Hva tenker vi damer ! ? I følge FLO appen skal første mensdag være i morgen, men den 22.mai hadde jeg en liten blødning som bare var noen dråper. Friskt rødt blod. Brukte bare 1 lite tynt truseinnlegg. Varte bare en dag.. Du hadde nok en festeblødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #31505 Del Skrevet 28. mai Mammatil1994 skrev (1 time siden): Her er ett til Den er positiv. Bare å ta en digital. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 28. mai #31506 Del Skrevet 28. mai Mammatil1994 skrev (1 time siden): Hva tenker vi damer ! ? I følge FLO appen skal første mensdag være i morgen, men den 22.mai hadde jeg en liten blødning som bare var noen dråper. Friskt rødt blod. Brukte bare 1 lite tynt truseinnlegg. Varte bare en dag.. Man skal ikke åpne de testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 28. mai #31507 Del Skrevet 28. mai Melus skrev (Akkurat nå): Man skal ikke åpne de testene. Skjønner det ! Men når jeg skulle ta bilde så kom det så mange skygger fra glasset over at jeg valgte å ta av glasset. Så selve testen er vell "god" selvom glasset er tatt av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 28. mai #31508 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den er positiv. Bare å ta en digital. Anonymkode: 5f067...994 Så det er ikke bare en skyggestrek ? Blir så veldig i tvil 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #31509 Del Skrevet 28. mai Mammatil1994 skrev (1 time siden): Hva tenker vi damer ! ? I følge FLO appen skal første mensdag være i morgen, men den 22.mai hadde jeg en liten blødning som bare var noen dråper. Friskt rødt blod. Brukte bare 1 lite tynt truseinnlegg. Varte bare en dag.. Den er da tydelig positiv og ikke noen skygge. Anonymkode: 6a399...f7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 28. mai #31510 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Den er da tydelig positiv og ikke noen skygge. Anonymkode: 6a399...f7d Klarer så vidt å se den uten veldig lys å godt øye 🤣 kjæresten ser absolutt ingenting på selve testen. For han er den bare helt hvit. Men med bilde så skrur jeg bare ned lys filteret og skrur opp kontrasten så kommer streken frem momentan 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #31511 Del Skrevet 28. mai Mammatil1994 skrev (5 minutter siden): Klarer så vidt å se den uten veldig lys å godt øye 🤣 kjæresten ser absolutt ingenting på selve testen. For han er den bare helt hvit. Men med bilde så skrur jeg bare ned lys filteret og skrur opp kontrasten så kommer streken frem momentan 🫣 Åja, den ser nå veldig positiv ut på bildet i alle fall. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 29. mai #31512 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Åja, den ser nå veldig positiv ut på bildet i alle fall. Anonymkode: 6a399...f7d Fikk mens idag 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #31513 Del Skrevet 29. mai 8, 9 og 11 dpo. Er dette bare skyggestreker? Anonymkode: 22dea...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #31514 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 8, 9 og 11 dpo. Er dette bare skyggestreker? Anonymkode: 22dea...43c Jeg er ikke noen ekspert, men siden det viser progresjon så er det mest sannsynlig reell strek? Anonymkode: ce925...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #31515 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er ikke noen ekspert, men siden det viser progresjon så er det mest sannsynlig reell strek? Anonymkode: ce925...057 Synes bare den fremdeles er så svak, men det er kanskje vanlig 11 dpo? Anonymkode: 22dea...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #31516 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Synes bare den fremdeles er så svak, men det er kanskje vanlig 11 dpo? Anonymkode: 22dea...43c Den er svak, men det er for tidlig å gi opp. Mulig du har fått skygge på første test f.eks. og at egget har festet seg sent. Lykke til! Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #31517 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Den er svak, men det er for tidlig å gi opp. Mulig du har fått skygge på første test f.eks. og at egget har festet seg sent. Lykke til! Anonymkode: da100...d41 Takk Anonymkode: 22dea...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #31518 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes bare den fremdeles er så svak, men det er kanskje vanlig 11 dpo? Anonymkode: 22dea...43c Men 11 dpo er jo fortsatt tidlig. Gynegoler, jordmødre, leger, helsepersonell generelt anbefaler å avstå helt fra testing før IKM i det hele tatt. Gjerne vente noen dager etter forventet mens også. Skjønner ikke hvorfor du tenker streken skal være knalltydelig bare 11 dpo? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #31519 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men 11 dpo er jo fortsatt tidlig. Gynegoler, jordmødre, leger, helsepersonell generelt anbefaler å avstå helt fra testing før IKM i det hele tatt. Gjerne vente noen dager etter forventet mens også. Skjønner ikke hvorfor du tenker streken skal være knalltydelig bare 11 dpo? Anonymkode: ce925...057 Nei, aner ikke egentlig. Tenker hele tiden at jeg ikke skal teste så tidlig, men så klarer jeg ikke å la være. Som så mange andre prøvere. Anonymkode: 22dea...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #31520 Del Skrevet 30. mai God morgen. Føler meg ikke helt i form om dagen. Er det antydning til strek på den nederste? Eller er det bare meg? 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå