AnonymBruker Skrevet 23. mai #31441 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skulle kommentere et annet innlegg, var ikke meningen å kommentere et bilde fra februar 😂 Anonymkode: 5d79f...e59 Haha, dette var faktisk min! 😂 Det var en skyggestrek og jeg blir aldri å kjøpe samme merket igjen.. Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 23. mai #31442 Del Skrevet 23. mai Hva tenker dere om disse? 9 DPO og kveldsurin. Skyggestrek? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #31443 Del Skrevet 23. mai nilci skrev (47 minutter siden): Hva tenker dere om disse? 9 DPO og kveldsurin. Skyggestrek? Gratulerer! 🥰 Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. mai #31444 Del Skrevet 24. mai nilci skrev (12 timer siden): Hva tenker dere om disse? 9 DPO og kveldsurin. Skyggestrek? De ser positive ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 24. mai #31445 Del Skrevet 24. mai nilci skrev (13 timer siden): Hva tenker dere om disse? 9 DPO og kveldsurin. Skyggestrek? Ser ut som mine rundt samme tiden, babystrek ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #31446 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 11.33): Tok en cb i går kveld, som før fristen viste en svaaaak, blå strek. Men jeg har erfart tidligere at de testene viser en svak strek nesten uansett. Kjøpte derfor noen billige tester på normal i dag, og syns så absolutt jeg kan se noe? Ikm er i disse dager, men syklusen varierer noe, så kan ikke si helt sikkert når. Hva syns dere om disse? Anonymkode: 46dba...f04 Tok en digital i dag, og den var positiv 🥰 Anonymkode: 46dba...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31447 Del Skrevet 25. mai Bare 7 eller 8 dpo, skimter en veldig svak strek, men fikk den ikke frem på bildet uten på redigere. Ser noen den? Er det håp? Anonymkode: 22dea...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 25. mai #31448 Del Skrevet 25. mai Jeg vet ikke hva jeg skal tro om disse strekene? Det er så mye fargeblødning der, så synes det ble vanskelig å tolke! På dag 10 DPO dukket det opp noen supersvake streker. I dag, på dag 11 DPO, er streken fortsatt der - men kanskje øøøøørlite mer synlig? Kan dette bare være skyggestreker eller defekt test pga alle fargerestene? På bilde nr 2 er kontrasten skrudd opp på max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31449 Del Skrevet 25. mai Hjertefisk skrev (13 minutter siden): Jeg vet ikke hva jeg skal tro om disse strekene? Det er så mye fargeblødning der, så synes det ble vanskelig å tolke! På dag 10 DPO dukket det opp noen supersvake streker. I dag, på dag 11 DPO, er streken fortsatt der - men kanskje øøøøørlite mer synlig? Kan dette bare være skyggestreker eller defekt test pga alle fargerestene? På bilde nr 2 er kontrasten skrudd opp på max Disse er etter min mening tydelig positive ☺️ ta en digital om du tviler Anonymkode: 4ba92...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31450 Del Skrevet 25. mai Hjertefisk skrev (50 minutter siden): Jeg vet ikke hva jeg skal tro om disse strekene? Det er så mye fargeblødning der, så synes det ble vanskelig å tolke! På dag 10 DPO dukket det opp noen supersvake streker. I dag, på dag 11 DPO, er streken fortsatt der - men kanskje øøøøørlite mer synlig? Kan dette bare være skyggestreker eller defekt test pga alle fargerestene? På bilde nr 2 er kontrasten skrudd opp på max Jeg vil si disse er positive og at du har økning fra 10 til 11 dpo. Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31451 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare 7 eller 8 dpo, skimter en veldig svak strek, men fikk den ikke frem på bildet uten på redigere. Ser noen den? Er det håp? Anonymkode: 22dea...43c Har du et vanlig klart bilde? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31452 Del Skrevet 25. mai Hei, jeg er helt noob innen dette temaet og trenger litt hjelp av dere. Jeg (tror) jeg hadde EL rundt 6. Mai, og vi hadde ubeskyttet sex denne perioden. Forventet mens denne uken (onsdag 22. Mai), men fremdeles ingen mens. Har tatt to hurtigtestere som viser negativt resultat. Jeg vil tro det er for tidlig å teste, men er det det samme når i syklusen man tester- eller MÅ man teste akkurat på forventet mens? Anonymkode: d26ab...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31453 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg er helt noob innen dette temaet og trenger litt hjelp av dere. Jeg (tror) jeg hadde EL rundt 6. Mai, og vi hadde ubeskyttet sex denne perioden. Forventet mens denne uken (onsdag 22. Mai), men fremdeles ingen mens. Har tatt to hurtigtestere som viser negativt resultat. Jeg vil tro det er for tidlig å teste, men er det det samme når i syklusen man tester- eller MÅ man teste akkurat på forventet mens? Anonymkode: d26ab...155 Det er selvsagt ikke det samme når i syklus man tester. Du får ikke positiv test før det befruktede egget har festet seg og HCG har rukket å stige litt over et par dager. Det aller tidligste jeg har sett noen få positiv test er 8 dager etter eggløsning, men hvis man er 12-13 dager over eggløsning får man et ganske sikkert svar. Det er ikke for tidlig å teste hvis du hadde eggløsning for snart 3 uker siden. Da skulle du for lenge siden fått positiv test hvis du var gravid. Så da står du med to muligheter, og de er at du enten ikke ble gravid eller at du hadde eggløsning mye senere enn antatt. Hvis du har negativ test nå og ingen mens så har du kanskje hatt en anovulatorisk syklus (du kan google det, og det kan skje innimellom) eller at eggløsningen nylig har vært. Det er i snitt 12-13 dager mellom eggløsning og mens. Det er helt normalt at eggløsning kan komme sent en syklus. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31454 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er selvsagt ikke det samme når i syklus man tester. Du får ikke positiv test før det befruktede egget har festet seg og HCG har rukket å stige litt over et par dager. Det aller tidligste jeg har sett noen få positiv test er 8 dager etter eggløsning, men hvis man er 12-13 dager over eggløsning får man et ganske sikkert svar. Det er ikke for tidlig å teste hvis du hadde eggløsning for snart 3 uker siden. Da skulle du for lenge siden fått positiv test hvis du var gravid. Så da står du med to muligheter, og de er at du enten ikke ble gravid eller at du hadde eggløsning mye senere enn antatt. Hvis du har negativ test nå og ingen mens så har du kanskje hatt en anovulatorisk syklus (du kan google det, og det kan skje innimellom) eller at eggløsningen nylig har vært. Det er i snitt 12-13 dager mellom eggløsning og mens. Det er helt normalt at eggløsning kan komme sent en syklus. Anonymkode: 5f067...994 Tusen takk for god forklaring! Må innrømme at jeg synes dette er et vanskelig/litt avansert tema 😊 Anonymkode: d26ab...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #31455 Del Skrevet 26. mai 8 dpo, for tidlig å teste? Denne er vel negativ? Kan svaret endre seg ila. noen dager? Anonymkode: 21002...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 26. mai #31456 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 8 dpo, for tidlig å teste? Denne er vel negativ? Kan svaret endre seg ila. noen dager? Anonymkode: 21002...d55 Ja, etterhvert som hcg eventuelt stiger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #31457 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): 8 dpo, for tidlig å teste? Denne er vel negativ? Kan svaret endre seg ila. noen dager? Anonymkode: 21002...d55 Den ser rimelig negativ ut, men du tester veldig tidlig. Så det kan selvfølgelig endre seg 😇 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #31458 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): 8 dpo, for tidlig å teste? Denne er vel negativ? Kan svaret endre seg ila. noen dager? Anonymkode: 21002...d55 Kanskje antydning til en skygge om man virkelig legger godviljen til? Hva tenker du selv? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #31459 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): 8 dpo, for tidlig å teste? Denne er vel negativ? Kan svaret endre seg ila. noen dager? Anonymkode: 21002...d55 Farlig tidlig å teste 😅men synes absolutt at jeg ser en svaaaaak strek! Prøv på ny i morgen/ overimorgen. Kan også være du får tydeligere strek på kveldsurin enn morgenurin nå i starten 😊 Anonymkode: 2190a...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #31460 Del Skrevet 27. mai Er det antydning til strek her? Syklusen har vært helt på bærtur så aner ikke dpo, men Misstenker veldig tidlig ihvertfall. Med full lysstyrke på mobilen så ser jeg en lett antydning, men trenger flere øyne. 😅 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå