AnonymBruker Skrevet 18. mai #31421 Del Skrevet 18. mai lotte123 skrev (10 minutter siden): Jeg ser strek 😊 🥹🥹🥹 Anonymkode: 2190a...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #31422 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt skjelven! Har jeg strekøyne eller er dette en mulig babystrek🥹 8-9 dpo Anonymkode: 2190a...54f Jeg ser også strek 🥰 Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #31423 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ser også strek 🥰 Anonymkode: b090e...466 Ååh, håper så at det er ekte strek ❤️❤️ blir spennende imorgen tidlig om den vises bedre eller ikke. tusen takk for du gadd å svare Anonymkode: 2190a...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 18. mai #31424 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt skjelven! Har jeg strekøyne eller er dette en mulig babystrek🥹 8-9 dpo Anonymkode: 2190a...54f Jeg ser også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #31425 Del Skrevet 18. mai Melus skrev (7 timer siden): Jeg ser også ❤️ ❤️ tok ny nå i kveld, med mye tydeligere, og tilogmed rosa strek❤️ Anonymkode: 2190a...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #31426 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): ❤️ tok ny nå i kveld, med mye tydeligere, og tilogmed rosa strek❤️ Anonymkode: 2190a...54f Gratulerer så mye! ❤️ Denne var jo kjempetydelig Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #31427 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Gratulerer så mye! ❤️ Denne var jo kjempetydelig Anonymkode: b090e...466 Tusen takk!💕💕 Anonymkode: 2190a...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 19. mai #31428 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): ❤️ tok ny nå i kveld, med mye tydeligere, og tilogmed rosa strek❤️ Anonymkode: 2190a...54f Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #31429 Del Skrevet 19. mai Melus skrev (3 timer siden): Gratulerer! Takk!❤️❤️ Anonymkode: 2190a...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 19. mai #31430 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): ❤️ tok ny nå i kveld, med mye tydeligere, og tilogmed rosa strek❤️ Anonymkode: 2190a...54f Gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #31431 Del Skrevet 19. mai Saschi skrev (4 timer siden): Gratulerer ❤️ Tusen takk❤️❤️ Anonymkode: 2190a...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #31432 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 8.27): Helt skjelven! Har jeg strekøyne eller er dette en mulig babystrek🥹 8-9 dpo Anonymkode: 2190a...54f Babystrek 🥰❤️ Anonymkode: ce925...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #31433 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 12.2.2024 den 11.29): Har noen erfaring med Lloyds pharmacy-tester? Er nok ca. 9-10 dpo (etter eggløsningsslim å beregne). Ser dere noe? Anonymkode: b090e...466 jeg ser en strek! 🤞🏽 Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #31434 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg ser en strek! 🤞🏽 Anonymkode: 5d79f...e59 Skulle kommentere et annet innlegg, var ikke meningen å kommentere et bilde fra februar 😂 Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #31435 Del Skrevet 23. mai Tok en cb i går kveld, som før fristen viste en svaaaak, blå strek. Men jeg har erfart tidligere at de testene viser en svak strek nesten uansett. Kjøpte derfor noen billige tester på normal i dag, og syns så absolutt jeg kan se noe? Ikm er i disse dager, men syklusen varierer noe, så kan ikke si helt sikkert når. Hva syns dere om disse? Anonymkode: 46dba...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #31436 Del Skrevet 23. mai Tok en cb i går kveld, som før fristen viste en svaaaak, blå strek. Men jeg har erfart tidligere at de testene viser en svak strek nesten uansett. Kjøpte derfor noen billige tester på normal i dag, og syns så absolutt jeg kan se noe? Ikm er i disse dager, men syklusen varierer noe, så kan ikke si helt sikkert når. Hva syns dere om disse? Anonymkode: 46dba...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente*25 Skrevet 23. mai #31437 Del Skrevet 23. mai Tok en cb i går kveld, som før fristen viste en svaaaak, blå strek. Men jeg har erfart tidligere at de testene viser en svak strek nesten uansett. Kjøpte derfor noen billige tester på normal i dag, og syns så absolutt jeg kan se noe? Ikm er i disse dager, men syklusen varierer noe, så kan ikke si helt sikkert når. Hva syns dere om disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #31438 Del Skrevet 23. mai jente*25 skrev (10 minutter siden): Tok en cb i går kveld, som før fristen viste en svaaaak, blå strek. Men jeg har erfart tidligere at de testene viser en svak strek nesten uansett. Kjøpte derfor noen billige tester på normal i dag, og syns så absolutt jeg kan se noe? Ikm er i disse dager, men syklusen varierer noe, så kan ikke si helt sikkert når. Hva syns dere om disse? Dette tolker jeg som positive tester. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #31439 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok en cb i går kveld, som før fristen viste en svaaaak, blå strek. Men jeg har erfart tidligere at de testene viser en svak strek nesten uansett. Kjøpte derfor noen billige tester på normal i dag, og syns så absolutt jeg kan se noe? Ikm er i disse dager, men syklusen varierer noe, så kan ikke si helt sikkert når. Hva syns dere om disse? Anonymkode: 46dba...f04 Ser strek, men hvis det er IKM er det jo veldig svakt. Ville tippet mer 9-10 dpo. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 23. mai #31440 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok en cb i går kveld, som før fristen viste en svaaaak, blå strek. Men jeg har erfart tidligere at de testene viser en svak strek nesten uansett. Kjøpte derfor noen billige tester på normal i dag, og syns så absolutt jeg kan se noe? Ikm er i disse dager, men syklusen varierer noe, så kan ikke si helt sikkert når. Hva syns dere om disse? Anonymkode: 46dba...f04 Jeg ser strek, men veldig svakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå