Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen som har fått negativ på Clearblue med ukeindikator 10 DPO, men har vært gravid.? Testet ikke med morgenurin. Vits i å fortsett å teste? Mister så motet, men denne pp har føltes helt annerledes. Mest sannsynlig bare ønske fra min side, men er så lei av pp nå. ❤️

Anonymkode: 31c8b...554

Vet liksom ikke om dette har noe å si, men begynner å ble desperat 😢 Er to streker der, men vet man egentlig ikke skal åpne de opp sånn sett. Leter etter alle smutthull 😭

IMG20240227090421.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har fått negativ på Clearblue med ukeindikator 10 DPO, men har vært gravid.? Testet ikke med morgenurin. Vits i å fortsett å teste? Mister så motet, men denne pp har føltes helt annerledes. Mest sannsynlig bare ønske fra min side, men er så lei av pp nå. ❤️

Tror det er veldig få som får positiv på Clearblue så tidlig. 
10 dpo er veldig tidlig, testet ikke positivt på vanlig g test før 12-13 dpo🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Anonymkode: 2cd80...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Vet liksom ikke om dette har noe å si, men begynner å ble desperat 😢 Er to streker der, men vet man egentlig ikke skal åpne de opp sånn sett. Leter etter alle smutthull 😭

IMG20240227090421.jpg

De har dessverre alltid 2 streker. Men om du bare er 10 dpo hadde jeg ikke mistet håpet altså❤️ jeg fikk ikke positiv digital med andremann før IKM, og fikk heller aldri 3+. Men han lever i beste velgående😊

Har du fått noen positive strimler? 

Anonymkode: 739e1...71f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De har dessverre alltid 2 streker. Men om du bare er 10 dpo hadde jeg ikke mistet håpet altså❤️ jeg fikk ikke positiv digital med andremann før IKM, og fikk heller aldri 3+. Men han lever i beste velgående😊

Har du fått noen positive strimler? 

Anonymkode: 739e1...71f

Takk for betryggende ord. Fill veldig tidlig positiv BP test 10ml, men streken forsvant dagen etter. Gikk tom for strimler før helgen, men har en bestilling på vei å HÅPER den kommer imorgen.. Føler liksom at noe er galt. Hatt memsmurring tidlig i DPO land å på formiddagen 8 DPO ble jeg akutt kvalm å la meg, sov noen timer å klarte å unngå oppkast 🥴 Værste jeg vet er å kaste opp. Føler meg generelt uggen å mere uopplagt. Tester mest sannsynlig med 10ml test imorgen formiddag eventuellt kvelden. Rekker nok ikke få de i postkassen før morgenurinen desverre. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tror det er veldig få som får positiv på Clearblue så tidlig. 
10 dpo er veldig tidlig, testet ikke positivt på vanlig g test før 12-13 dpo🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Anonymkode: 2cd80...db9

Er det sant! Føler alle får positive tester 8-9-10 DPO, men VET at det ikke stemmer. Jeg krysser fingrene for at det er en spire som setter seg fast å blir der jeg å at TR Ikke dukker opp. Hun er uannsett IKKE velkommen ❤️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring av disse testene? RFSU test ofte 25 pakk. Første gang jeg tester de. 10 DPO idag. 

IMG20240227201017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som har erfaring av disse testene? RFSU test ofte 25 pakk. Første gang jeg tester de. 10 DPO idag. 

IMG20240227201017.jpg

Anbefaler de ikke. 🫣 gir sein strek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxhmj skrev (13 minutter siden):

Anbefaler de ikke. 🫣 gir sein strek. 

Oj! Så helt umulig å få positiv før lenge etter IKM da kanskje? 😯 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oj! Så helt umulig å få positiv før lenge etter IKM da kanskje? 😯 

Jeg fikk svaaaak strek 10dpo. Tok en digital 2t etter første dobesøk. Viste 1-2. Så den trenger masse hcg for å slå ut positivt og tok mange dagerfør streken ble tydligere.  Så stoppet å bruke disse. Brukte de opp mens jeg ventet på nytt merke. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxhmj skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk svaaaak strek 10dpo. Tok en digital 2t etter første dobesøk. Viste 1-2. Så den trenger masse hcg for å slå ut positivt og tok mange dagerfør streken ble tydligere.  Så stoppet å bruke disse. Brukte de opp mens jeg ventet på nytt merke. 🤭

Såpass ja🤦🏼‍♀️ Er håpet ute nå da kanskje. Syns liksom ikke jeg ser noe på testen (tatt på kveldsurin) da vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja🤦🏼‍♀️ Er håpet ute nå da kanskje. Syns liksom ikke jeg ser noe på testen (tatt på kveldsurin) da vel og merke.

Håpet er fortsatt ikke ute. ❤️ jeg testet positivt 13 dpo med sønnen min som nå er snart 4 år. Så ikke mist håpet enda. Anbefaler deg bare å bruke andre tester enn disse selvom de et lett tilgjengelige både på butikk og apotek. Jeg fikk tidlig positiv test denne gangen , var bare ikke sikker på EL. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxhmj skrev (2 minutter siden):

Håpet er fortsatt ikke ute. ❤️ jeg testet positivt 13 dpo med sønnen min som nå er snart 4 år. Så ikke mist håpet enda. Anbefaler deg bare å bruke andre tester enn disse selvom de et lett tilgjengelige både på butikk og apotek. Jeg fikk tidlig positiv test denne gangen , var bare ikke sikker på EL. ❤️

❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gravid? 

IMG20240228084916.jpg

Screenshot_2024-02-28-08-51-08-27_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Ser bare en strek, dessverre. 

Anonymkode: 77112...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gravid? 

IMG20240228084916.jpg

Screenshot_2024-02-28-08-51-08-27_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Hei! Hvis du tenker på denne streken her, så ser jeg at det er noe der. Men, (jeg er ingen ekspert på dette altså) jeg tror strekene skal være litt mer fra hverandre, så jeg ville personlig tatt denne som negativ, og at den streken bare er en skygge/indentline. Fortsett å test, krysser fingrene for deg 🥰

Screenshot_20240228_110124_Outlook.jpg

Anonymkode: 40d49...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke bare være meg! Det er da antydning til strek nr to her? IMG20240228110418.thumb.jpg.769230db1c4cd634ed138cc68d8aef45.jpg

Screenshot_2024-02-28-11-07-42-52_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei! Hvis du tenker på denne streken her, så ser jeg at det er noe der. Men, (jeg er ingen ekspert på dette altså) jeg tror strekene skal være litt mer fra hverandre, så jeg ville personlig tatt denne som negativ, og at den streken bare er en skygge/indentline. Fortsett å test, krysser fingrene for deg 🥰

Screenshot_20240228_110124_Outlook.jpg

Syns også det ser feil ut. 🥴 Men hørt mye negativt om RFSU strimlene så venter på babyplan i posten i løpet av uka så får vi se da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det ser feil ut. 🥴 Men hørt mye negativt om RFSU strimlene så venter på babyplan i posten i løpet av uka så får vi se da. 

Jeg liker heller ikke rfsu.. de slo faktisk aldri ut hos meg, men babyplan sine var det en helt tydelig rosa strek nr 2, og di var dyppet i samme urin😅 og solstråla mi sitter på fanget mitt 2 år etter nå så🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker heller ikke rfsu.. de slo faktisk aldri ut hos meg, men babyplan sine var det en helt tydelig rosa strek nr 2, og di var dyppet i samme urin😅 og solstråla mi sitter på fanget mitt 2 år etter nå så🤷🏻‍♀️

Er det mulig! Jaja, får prøve senere når testene kommer i posten. Kos deg med 2 åringen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

IMG20240227201017.jpg

Jeg føler jeg ser noe der. Jeg testet svaaaakt positiv med den typen på det jeg trodde var ikm. Men etter å få fastsatt termin på tul så mente jordmor at jeg må ha fått positiv test på dpo 9. fikk også positiv digital samme dag. Bildet jeg legger ved viser hvor svak min positive var.

har forøvrig mye bedre erfaring med babyplan sine!  

IMG_6083.jpeg

Anonymkode: d09c1...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...