AnonymBruker Skrevet 23. februar #30921 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi på 15 års prøving så har jeg aldri fått en positiv test før, måtte bare forsikre meg. Anonymkode: 4bd02...49e Den er veldig positiv. 15 år med prøving da er du virkelig dedikert! Vet du hvorfor det ikke har gått før? Gratulerer 😊 Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30922 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du sjekket hcgen etter aborten? 😊 Anonymkode: 77112...043 Nei men testet sist et par uker etter og da var streken nesten helt borte. Så rart om det skulle være noe enda. Uansett finner nok snart ut av det😅 Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30923 Del Skrevet 23. februar Måtte ta av beskyttelsen for bildet siden det jeg så syntes ikke gjennom glasset😅 bildet er tatt i litt mørkt rom så noe dårlig.. men noen som har erfart skyggestrek med rfsu? Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30924 Del Skrevet 24. februar Noen som ser en begynnelse her? Den er i så tilfelle sååå svak at jeg ikke klarer å få den med på bildet, men er fortsatt tidlig. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30925 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Noen som ser en begynnelse her? Den er i så tilfelle sååå svak at jeg ikke klarer å få den med på bildet, men er fortsatt tidlig. Anonymkode: 31c8b...554 Nei dessverre. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30926 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Måtte ta av beskyttelsen for bildet siden det jeg så syntes ikke gjennom glasset😅 bildet er tatt i litt mørkt rom så noe dårlig.. men noen som har erfart skyggestrek med rfsu? Anonymkode: 86115...866 Denne kan være starten på noe. Jeg tok faktisk en RFSU denne syklusen og den var helt blenda uten skygge. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30927 Del Skrevet 24. februar Jeg har prøvd i 6 år nå. Jeg fikk ultrasvak skygge på babyplan i går, men trodde jeg bare så det for meg Denne tok jeg ikveld. Er 8dpo. Er det for tidlig å tro at dette endelig gikk veien?? Aldri fått positiv før🙈 Anonymkode: 40d49...0ce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30928 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prøvd i 6 år nå. Jeg fikk ultrasvak skygge på babyplan i går, men trodde jeg bare så det for meg Denne tok jeg ikveld. Er 8dpo. Er det for tidlig å tro at dette endelig gikk veien?? Aldri fått positiv før🙈 Anonymkode: 40d49...0ce Positiv ❤️ Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast for deg Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vameam96 Skrevet 25. februar #30929 Del Skrevet 25. februar 13 dpo, 8 dager siden innsett av 5 dagers blasto på ferskforsøk 🥹 babyplan er vanlig 25 mlu og clear blue er tidligtest 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januarjenta Skrevet 25. februar #30930 Del Skrevet 25. februar 9 dpo etter IVF. Finnes det håp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #30931 Del Skrevet 25. februar Januarjenta skrev (51 minutter siden): 9 dpo etter IVF. Finnes det håp??? Ser ikke noen strek, men det er likevel håp ☺️ Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #30932 Del Skrevet 25. februar Hei. Noen som har erfaring med testene fra dollar store? Fikk denne i ettermiddag.. Aldri prøvd disse testene, så kjenner jeg blir veldig usikker.. Anonymkode: cc4ca...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #30933 Del Skrevet 26. februar Hei! Altså streken er "usynlig" å mest sannsynlig umulig for andre å se på bildet. Men er det noen som ser noe som helst på denne? Det er "noe" der, men veldig vansklig å fange opp på bildet 😶 Hjelp!! Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #30934 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei! Altså streken er "usynlig" å mest sannsynlig umulig for andre å se på bildet. Men er det noen som ser noe som helst på denne? Det er "noe" der, men veldig vansklig å fange opp på bildet 😶 Hjelp!! Anonymkode: 31c8b...554 Hei! Ser dessverre ingenting.. Kanskje den blir tydeligere i morgen? Jeg hadde hcg på 7 en gang, men så likevel streken greit. Kjenner meg veldig igjen i det å se noe på sånne tester. Jeg tok graviditetstesten opp fra søpla i går og stirret enda mer 😅 Anonymkode: 77112...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #30935 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei! Altså streken er "usynlig" å mest sannsynlig umulig for andre å se på bildet. Men er det noen som ser noe som helst på denne? Det er "noe" der, men veldig vansklig å fange opp på bildet 😶 Hjelp!! Anonymkode: 31c8b...554 Ser ingenting. Anbefaler å teste igjen istedenfor å prøve å tyde en "usynlig" strek, som du kalte det Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #30936 Del Skrevet 26. februar Hva er det som har skjedd her? Den er vel defekt? Anonymkode: 2cd80...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #30937 Del Skrevet 26. februar Noen som ser noe her? Anonymkode: e8e61...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #30938 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Noen som ser noe her? Anonymkode: e8e61...355 Ser helt blenda ut for meg hvertfall Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 27. februar #30939 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva er det som har skjedd her? Den er vel defekt? Anonymkode: 2cd80...db9 Tja, kan fort være positiv? Ta en ny? Oppdater oss 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #30940 Del Skrevet 27. februar Noen som har fått negativ på Clearblue med ukeindikator 10 DPO, men har vært gravid.? Testet ikke med morgenurin. Vits i å fortsett å teste? Mister så motet, men denne pp har føltes helt annerledes. Mest sannsynlig bare ønske fra min side, men er så lei av pp nå. ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå