AnonymBruker Skrevet 21. februar #30901 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min så slik ut, og den var positiv. Er 13 uker på vei nå. Anonymkode: f54f5...1b4 Åh, så koselig. 🥰 Gratulerer så masse. Håper denne også er "ekte" å ikke falsk positiv eller defekt! 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30902 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Åh, så koselig. 🥰 Gratulerer så masse. Håper denne også er "ekte" å ikke falsk positiv eller defekt! 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Du er nok gravid tenker jeg❤️❤️ Anonymkode: 71de6...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30903 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er nok gravid tenker jeg❤️❤️ Anonymkode: 71de6...06d Misstenker desverre defekte tester da den var Blenda idag..bare syns det er såå rart at de kommer ut så positive for å så bli Blenda igjen. Skal sies at jeg får sterkere streker på kvelden enn på morningen ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30904 Del Skrevet 22. februar Hei! Jeg ble plutselig veldig usikker.. jeg har egentlig kobberspiral, men fikk bare en "følelse". Er dette bare en skyggestrek? Har aldri fått så sterk skyggestrek før.... Anonymkode: c86cc...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30905 Del Skrevet 22. februar Meg anonym over her. Samme test I dagslys. Anonymkode: c86cc...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30906 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meg anonym over her. Samme test I dagslys. Anonymkode: c86cc...b08 Clearblue sine gir skikkelig skyggestreker, som er blå. Jeg fikk 4 tester som hadde ganske sterke skygger, av Clearblue sine, og blodprøven viste under 5 i hcg. Anbefaler babyplan sine, på billigtester.no ☺️ Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30907 Del Skrevet 22. februar Strek eller er det bare meg?! Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30908 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Clearblue sine gir skikkelig skyggestreker, som er blå. Jeg fikk 4 tester som hadde ganske sterke skygger, av Clearblue sine, og blodprøven viste under 5 i hcg. Anbefaler babyplan sine, på billigtester.no ☺️ Anonymkode: 40d49...0ce Takk for svar Anonymkode: c86cc...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30909 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Strek eller er det bare meg?! Anonymkode: 31c8b...554 Jeg ser ikke, men det er vanskelig å få opp svake streker på bilder synes jeg, selv om man er gravid. Dette var min første positive BP-test hvis du vil sammenligne: Med andre ord ganske blenda på bildet, men positiv digital dagen etter. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30910 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser ikke, men det er vanskelig å få opp svake streker på bilder synes jeg, selv om man er gravid. Dette var min første positive BP-test hvis du vil sammenligne: Med andre ord ganske blenda på bildet, men positiv digital dagen etter. Anonymkode: 5f067...994 Veldig vanskelig å få de med på bildet ja. Har et annet bilde her også, jeg mener jo at det er ultrasvakt, men som sagt utrolig dritt når man ikke bare kan sitte på svaret🙄 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30911 Del Skrevet 22. februar Noen som har vært borti så flask positiv? Fikk negativ digital. Anonymkode: c86cc...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. februar #30912 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har vært borti så flask positiv? Fikk negativ digital. Anonymkode: c86cc...b08 Dette er etter tidsfrist? I så fall, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30913 Del Skrevet 23. februar Noen som kan skimte noe på den nederste? Øverste er igår kveld og nederste er nå. Synes ikke urinen var så konsentrerert til å være morgen men.. Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30914 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som kan skimte noe på den nederste? Øverste er igår kveld og nederste er nå. Synes ikke urinen var så konsentrerert til å være morgen men.. Anonymkode: 86115...866 Syns ikke jeg kan skimte noe på denne desverre. 🤞🏼 Men krysser fingrene for at det sitter spire alikavel. Lykke til ❤️ Hvor mange DPO? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30915 Del Skrevet 23. februar Spøkelsesstrek, er det reellt eller bare streksyn? Jeg tok test i går kveld 7-8 dpo og kunne skimte noe, i dag 8-9 dpo morgenurin tok jeg to og begge de ser jeg såvidt om jeg legger godviljen til en ultrasvak skyggestrek. Det er 2 måneder siden MA her så kan vel ikke være noe kluss siden da? Er ikke poeng å legge ved bilde for ser bare blenda ut på bilde😅 Burde ikke testet så tidlig uansett men hadde tilfeldigvis samleie rundt 4-5 dager før EL og 2 dager etter. Vet sjansen er minimal. Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30916 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Spøkelsesstrek, er det reellt eller bare streksyn? Jeg tok test i går kveld 7-8 dpo og kunne skimte noe, i dag 8-9 dpo morgenurin tok jeg to og begge de ser jeg såvidt om jeg legger godviljen til en ultrasvak skyggestrek. Det er 2 måneder siden MA her så kan vel ikke være noe kluss siden da? Er ikke poeng å legge ved bilde for ser bare blenda ut på bilde😅 Burde ikke testet så tidlig uansett men hadde tilfeldigvis samleie rundt 4-5 dager før EL og 2 dager etter. Vet sjansen er minimal. Anonymkode: 4d5aa...866 Har du sjekket hcgen etter aborten? 😊 Anonymkode: 77112...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30917 Del Skrevet 23. februar Testet i kveld, ser denne positiv ut ? Anonymkode: 4bd02...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30918 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Testet i kveld, ser denne positiv ut ? Anonymkode: 4bd02...49e Gratulerer!!😍 Anonymkode: 5dc91...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30919 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Testet i kveld, ser denne positiv ut ? Anonymkode: 4bd02...49e Hvordan vet du ikke at denne er positiv? Beklager, jeg vil ikke være slem altså, men denne trengs jo ikke å tolkes? Anonymkode: 6a399...f7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30920 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du ikke at denne er positiv? Beklager, jeg vil ikke være slem altså, men denne trengs jo ikke å tolkes? Anonymkode: 6a399...f7d Fordi på 15 års prøving så har jeg aldri fått en positiv test før, måtte bare forsikre meg. Anonymkode: 4bd02...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå