AnonymBruker Skrevet 21. februar #30881 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ny test i dag ❤️ Anonymkode: ee4bb...2e8 Wow den var sterk å fin😍 Gratulerer❤️ Anonymkode: 71de6...06d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30882 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow den var sterk å fin😍 Gratulerer❤️ Anonymkode: 71de6...06d Tusen takk ❤️❤️ Anonymkode: ee4bb...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30883 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Mest sannsynlig babystrek det der! Gratulerer ❤️❤️ Anonymkode: 71de6...06d Tusen takk! Litt merkelig dog at streken fra igår kveld er mere synlig enn streken idag😯 Noen som har opplevd å ha mere konsentrert urin på kvelden? Ser du streker på allesammen? Syns ihvertfall jeg ser noe på alle, men blir jo såå usikker. 😅 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30884 Del Skrevet 21. februar Noen som ser noe her? Er bare 7 dpo men jeg klarer jo ikke vente!!🤯 hadde smerter 5 dpo som kjennes ut som en nål som stakk meg nederst i magen. Etter det har jeg hatt småe murringer i livmor området samt korsrygg Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. februar #30885 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen som ser noe her? Syns jeg ser en strek der ja!! Skjønner det er spennende, men 7 dpo er veeldig tidlig da. Forsøk å ta en ny i morgen på så konsentrert urin som mulig (ps: jeg fikk alltid mer tydelig strek på dagens andre urin vs. den første). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30886 Del Skrevet 21. februar ser dette ut som en fin økning? liker ikke at den idag er svakere enn igår? Anonymkode: 2963e...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30887 Del Skrevet 21. februar Amatariel skrev (3 minutter siden): Syns jeg ser en strek der ja!! Skjønner det er spennende, men 7 dpo er veeldig tidlig da. Forsøk å ta en ny i morgen på så konsentrert urin som mulig (ps: jeg fikk alltid mer tydelig strek på dagens andre urin vs. den første). Takk for svar! Holdt blitz bak som jeg har hørt man kan gjøre for å «se» strek, og da så jeg den. Men fysøren den ventetiden her altså!!😂 spennende er det da! Skal teste imorgen og Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. februar #30888 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar! Holdt blitz bak som jeg har hørt man kan gjøre for å «se» strek, og da så jeg den. Men fysøren den ventetiden her altså!!😂 spennende er det da! Skal teste imorgen og Anonymkode: 86115...866 Dårlig test som ofte gir blå skyggestrek. Anbefaler annet merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. februar #30889 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ser dette ut som en fin økning? liker ikke at den idag er svakere enn igår? Ser kjempefint. Ville ikke testet mer med strimler nå. Disse er ikke lagd for å kunne gi en god økning etter et visst antall dager. De er gode til å bekrefte graviditet tidlig med to streker, men etter det bør man absolutt gå over til digital med uke dersom man vil ha bekreftelse. En gang jeg var gravid og testet for gøy da jeg var 7 uker på vei (bruke opp et par tester) så så min akkurat lik ut som din siste her nå 😅 det er bare så så mye fargestoff i dem... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30890 Del Skrevet 21. februar Fame skrev (6 minutter siden): Dårlig test som ofte gir blå skyggestrek. Anbefaler annet merke uff.. har brukt det merket alle de andre pp, men aldri fått skygge eller antydning til strek. Derfor jeg fikk opp håpet nå😊 Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30891 Del Skrevet 21. februar Amatariel skrev (1 time siden): Ser kjempefint. Ville ikke testet mer med strimler nå. Disse er ikke lagd for å kunne gi en god økning etter et visst antall dager. De er gode til å bekrefte graviditet tidlig med to streker, men etter det bør man absolutt gå over til digital med uke dersom man vil ha bekreftelse. En gang jeg var gravid og testet for gøy da jeg var 7 uker på vei (bruke opp et par tester) så så min akkurat lik ut som din siste her nå 😅 det er bare så så mye fargestoff i dem... Tusen takk for godt svar❤️❤️ da kjøper jeg digital❤️ Anonymkode: 2963e...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30892 Del Skrevet 21. februar Dumt spørsmål, men hvordan legge inn bilder fra mobil? Anonymkode: 13a1b...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30893 Del Skrevet 21. februar God kveld damer. Hva tenker vi om denne? Er den defekt eller postivt? Tatt nå på kvelden. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30894 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): God kveld damer. Hva tenker vi om denne? Er den defekt eller postivt? Tatt nå på kvelden. Anonymkode: 31c8b...554 Hvorfpr skulle denne være defekt? Svært tydelig gravid. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30895 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfpr skulle denne være defekt? Svært tydelig gravid. Anonymkode: 6a399...f7d Syns ikke streken går helt ned bare. Streken kom raskt å er jo veldig synlig, men tenkte siden den ikke går helt ned. 😬 Har opplevd Babyplan sine tester til å gi skygge, men ikke så sterk strek da.. Takk for at du tok deg tid til å svare 👍🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30896 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Syns ikke streken går helt ned bare. Streken kom raskt å er jo veldig synlig, men tenkte siden den ikke går helt ned. 😬 Har opplevd Babyplan sine tester til å gi skygge, men ikke så sterk strek da.. Takk for at du tok deg tid til å svare 👍🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Tror ikke den gir så tydelig strek om den er defekt,, må jo hcg til , for å få strek med farge 😊 Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30897 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke den gir så tydelig strek om den er defekt,, må jo hcg til , for å få strek med farge 😊 Anonymkode: 6a399...f7d Kanskje ikke! ☺️ Håper ikke det. Satse på at dette går veien å at den ikke er defekt da 🥰 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30898 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tror ikke den gir så tydelig strek om den er defekt,, må jo hcg til , for å få strek med farge 😊 Anonymkode: 6a399...f7d Her ser du hva jeg mener. Nå er den tørket inn også å ser slik ut.? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30899 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her ser du hva jeg mener. Nå er den tørket inn også å ser slik ut.? Anonymkode: 31c8b...554 Jeg føler meg veldig sikker på at den er riktig. Strek med farge får en da ikke uten hcg. Ta en ny så ser du om det stemmer ☺️ Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30900 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): God kveld damer. Hva tenker vi om denne? Er den defekt eller postivt? Tatt nå på kvelden. Anonymkode: 31c8b...554 Min så slik ut, og den var positiv. Er 13 uker på vei nå. Anonymkode: f54f5...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå