AnonymBruker Skrevet 13. februar #30821 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser svak strek her, ja. Men det var da ganske så tidlig? Anonymkode: a61b1...2e6 Ja, veldig. Og det er kveldstid og jeg har drukket mye vann idag... Vært slått ut av magevirus og kvalme siste døgnet. Synes det virker rart! Skal teste igjen imorgen tidlig Anonymkode: 2a4fe...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30822 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som skimter noe her? Mulig skyggestrek? Anonymkode: 31c8b...554 Ingen? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30823 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ingen? Anonymkode: 31c8b...554 Jeg ser noe ❤️ Men ser ikke noe særlig farge, er streken grå eller rosa i virkeligheten? Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30824 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ser noe ❤️ Men ser ikke noe særlig farge, er streken grå eller rosa i virkeligheten? Anonymkode: 40d49...0ce Den var rosa først, men syns den liksom forsvant litt 🤔 Bare tenkte på om disse er kjent for skyggestreker? ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30825 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 12.2.2024 den 11.29): Har noen erfaring med Lloyds pharmacy-tester? Er nok ca. 9-10 dpo (etter eggløsningsslim å beregne). Ser dere noe? Anonymkode: b090e...466 Eneste testen jeg fikk falsk strek på. Jeg fant ut i ettertid at det var null sjans for at den kunne vært positiv så stoler ikke på svake streker med den testen. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30826 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Den var rosa først, men syns den liksom forsvant litt 🤔 Bare tenkte på om disse er kjent for skyggestreker? ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Hvis den var rosa 3 minutter etter du leste den av, og forsvant først etter 10 min så ville jeg tatt det som positivt- da man ikke skal lese av etter 10 min for streken kan enten bli sterkere eller forsvinne helt. Babyplan sine er jeg kjempe fornøyd med, og aldri fått falsk positiv/skyggestrek på før. Men alltid fått svak positiv når jeg faktisk har vært gravid- vært gravid 4 ganger, hvorav 3 av dem endte i SA. ❤️ Ta en ny en med morgen urin i morgen, oppdater gjerne😍 krysser fingrene for deg🤞🏻 Anonymkode: 40d49...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30827 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Eneste testen jeg fikk falsk strek på. Jeg fant ut i ettertid at det var null sjans for at den kunne vært positiv så stoler ikke på svake streker med den testen. Anonymkode: 6a399...f7d Takk for svar 😊 Mistenker at dette er en skyggestrek ja. Tørr ikke å teste før om noen dager. Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30828 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis den var rosa 3 minutter etter du leste den av, og forsvant først etter 10 min så ville jeg tatt det som positivt- da man ikke skal lese av etter 10 min for streken kan enten bli sterkere eller forsvinne helt. Babyplan sine er jeg kjempe fornøyd med, og aldri fått falsk positiv/skyggestrek på før. Men alltid fått svak positiv når jeg faktisk har vært gravid- vært gravid 4 ganger, hvorav 3 av dem endte i SA. ❤️ Ta en ny en med morgen urin i morgen, oppdater gjerne😍 krysser fingrene for deg🤞🏻 Anonymkode: 40d49...0ce Takk for svar. Jeg tok å la på et slikt invert filter å syns jeg enda jeg ser to streker. Den ene er jo veldig svak, men mener den er der alikavel. 🥰 Venter noen dager før jeg tar en ny, så får vi se. Men takk for at du tok deg tid til å svare 🥰 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30829 Del Skrevet 14. februar Er denne for svak til å være 8 dager etter innsett? 5 dagers Anonymkode: 2963e...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30830 Del Skrevet 14. februar 8 dpo, men eg synes da eg ser en strek. Synes det var tidlig, men ikkje umulig. Det er ikkje ønske-strek? Anonymkode: 11bfe...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30831 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 8 dpo, men eg synes da eg ser en strek. Synes det var tidlig, men ikkje umulig. Det er ikkje ønske-strek? Anonymkode: 11bfe...48e Jeg ser den Anonymkode: 2a4fe...c98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30832 Del Skrevet 14. februar 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser den Anonymkode: 2a4fe...c98 Takk! Da er det andre gang eg blir gravid på sist forsøk før utrekning for ivf, tydeligvis berre litt 'treig' i kroppen Svært ønska barn, så gledeleg nytt! Anonymkode: 11bfe...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30833 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er denne for svak til å være 8 dager etter innsett? 5 dagers Anonymkode: 2963e...5ad Absolutt ikke 🥳 Anonymkode: 4ba92...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30834 Del Skrevet 14. februar Hei. Den nederst er fra igår å den øverste fra idag. Er disse positive eller defekte? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30835 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis den var rosa 3 minutter etter du leste den av, og forsvant først etter 10 min så ville jeg tatt det som positivt- da man ikke skal lese av etter 10 min for streken kan enten bli sterkere eller forsvinne helt. Babyplan sine er jeg kjempe fornøyd med, og aldri fått falsk positiv/skyggestrek på før. Men alltid fått svak positiv når jeg faktisk har vært gravid- vært gravid 4 ganger, hvorav 3 av dem endte i SA. ❤️ Ta en ny en med morgen urin i morgen, oppdater gjerne😍 krysser fingrene for deg🤞🏻 Anonymkode: 40d49...0ce Hei igjen. Dagens test ser slik ut etter en stund. Hva tenker du!? 😱 Defekte? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30836 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Den nederst er fra igår å den øverste fra idag. Er disse positive eller defekte? Anonymkode: 31c8b...554 Noen? ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30837 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Noen? ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Defekt dessverre. Ta ny. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30838 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Absolutt ikke 🥳 Anonymkode: 4ba92...241 Takk for svar!❤️❤️ Anonymkode: 2963e...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolady Skrevet 15. februar #30839 Del Skrevet 15. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #30840 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 12.58): Hei igjen. Dagens test ser slik ut etter en stund. Hva tenker du!? 😱 Defekte? Anonymkode: 31c8b...554 Hei! Er meg du prata med her om dagen🤗 Denne ser dessverre defekt ut😕 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå