AnonymBruker Skrevet 12. februar #30801 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har noen erfaring med Lloyds pharmacy-tester? Er nok ca. 9-10 dpo (etter eggløsningsslim å beregne). Ser dere noe? Anonymkode: b090e...466 Synes jeg ser noe på første bildet. Jeg har brukt de og fikk positiv test 9 dpo. Endte i kjemisk 7-8 dager seinere, da viste lloyd early negativt og jeg fikk en blødning. Så vil si min erfaring er at den er nøyaktig, sånn sett. Anonymkode: ce925...057 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #30802 Del Skrevet 12. februar Denne er tatt 4+2, rundt 18 dpo. Er den for svak? Fikk først veldig svak positiv test 13 dpo men føler ikke den har blitt noe sterkere de siste dagene. Legger med tidligere tester også. Blir litt fortvilet for veldig redd for å miste. Anonymkode: 60865...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #30803 Del Skrevet 12. februar Trenger hjelp med denne! Øynene mine ser skyggestreker over alt 😂 Anonymkode: 84302...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #30804 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Trenger hjelp med denne! Øynene mine ser skyggestreker over alt 😂 Anonymkode: 84302...1ae Ser dessverre ikke noe på denne, kan skimte spøkelses-strek. Hvor mamge dpo? Anonymkode: 08ae9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30805 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Denne er tatt 4+2, rundt 18 dpo. Er den for svak? Fikk først veldig svak positiv test 13 dpo men føler ikke den har blitt noe sterkere de siste dagene. Legger med tidligere tester også. Blir litt fortvilet for veldig redd for å miste. Anonymkode: 60865...2e7 Akkurat slik som mine ser ut dette, jeg er like langt som deg å er like stresset å redd som deg. Jeg skal på ul i dag for å bekrefte svangerskapet å se om alt er ok. Anonymkode: 10894...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30806 Del Skrevet 13. februar rugdag 7 etter innsett🤔 positiv eller grå? Anonymkode: 2963e...5ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30807 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): rugdag 7 etter innsett🤔 positiv eller grå? Anonymkode: 2963e...5ad Vil si positiv! ❤️ Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30808 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat slik som mine ser ut dette, jeg er like langt som deg å er like stresset å redd som deg. Jeg skal på ul i dag for å bekrefte svangerskapet å se om alt er ok. Anonymkode: 10894...e44 Lykke til! Krysser fingrene for at alt er i orden🤞🏼hold meg gjerne oppdatert! Anonymkode: 60865...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30809 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vil si positiv! ❤️ Anonymkode: da100...d41 Wæææ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 2963e...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30810 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Wæææ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 2963e...5ad Gratulerer! Var det 2,3 eller 5 dagers du satt inn? Anonymkode: e4290...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30811 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Gratulerer! Var det 2,3 eller 5 dagers du satt inn? Anonymkode: e4290...e58 Takk🥹🥹❤️❤️ Herreli, kan ikke tro det 5 dagers 🥹🥹 Anonymkode: 2963e...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30812 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Lykke til! Krysser fingrene for at alt er i orden🤞🏼hold meg gjerne oppdatert! Anonymkode: 60865...2e7 Da har jeg vært på ul, ikke mye å se på dette tidspunktet, men bekreftet at jeg var gravid. Å at det ikke var i egglederen. Han ba meg ikke ta flere tester, det som skjer skjer uansett å bedre å bare stresse ned å slappe av. Anonymkode: 10894...e44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30813 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har jeg vært på ul, ikke mye å se på dette tidspunktet, men bekreftet at jeg var gravid. Å at det ikke var i egglederen. Han ba meg ikke ta flere tester, det som skjer skjer uansett å bedre å bare stresse ned å slappe av. Anonymkode: 10894...e44 Så godt å høre. Krysser fingrene for at alt går bra for oss begge🤞🏼 Anonymkode: 60865...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@rihøna Skrevet 13. februar #30814 Del Skrevet 13. februar Noen som ser noe her? 9dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BE28 Skrevet 13. februar #30815 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Denne er tatt 4+2, rundt 18 dpo. Er den for svak? Fikk først veldig svak positiv test 13 dpo men føler ikke den har blitt noe sterkere de siste dagene. Legger med tidligere tester også. Blir litt fortvilet for veldig redd for å miste. Anonymkode: 60865...2e7 Mine var ganske svake 18-19 dpo. Ble fort sterkere tester! Ta noen dager pause fra test. Jeg husker jeg var super duper stressa, men alt gikk fint❤️ Er 14 uker på vei nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BE28 Skrevet 13. februar #30816 Del Skrevet 13. februar M@rihøna skrev (2 timer siden): Noen som ser noe her? 9dpo Synes jeg kan skimte noe svakt! Det var en slik test jeg fikk første gang. Disse testene suger, prøv makesure eller babyplan sine❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30817 Del Skrevet 13. februar BE28 skrev (35 minutter siden): Mine var ganske svake 18-19 dpo. Ble fort sterkere tester! Ta noen dager pause fra test. Jeg husker jeg var super duper stressa, men alt gikk fint❤️ Er 14 uker på vei nå! Så godt å høre😄 Anonymkode: 60865...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30818 Del Skrevet 13. februar Noen som skimter noe her? Mulig skyggestrek? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30819 Del Skrevet 13. februar Er litt i sjokk. Har ikke aktivt prøvd denne mnd, men visste det var en viiiiss sjanse. Tok en tidligtest nå 8 dager før ikm. Er jeg gal eller er det en svaaaak strek her...? Anonymkode: 2a4fe...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30820 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er litt i sjokk. Har ikke aktivt prøvd denne mnd, men visste det var en viiiiss sjanse. Tok en tidligtest nå 8 dager før ikm. Er jeg gal eller er det en svaaaak strek her...? Anonymkode: 2a4fe...c98 Jeg ser svak strek her, ja. Men det var da ganske så tidlig? Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå