AnonymBruker Skrevet 9. februar #30781 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): De to øverste er fra samme dag å de under 8/9/10. bare ser hva andre legger ut å de har så fine tester med gode stigninger. Anonymkode: 10894...e44 Hjemmetester skal ikke brukes for å sjekke stigning. Skal du sjekke det må du dra til legen å ta blodprøve. Hjemmetestene kan ha forskjellig mengde fargestoff i seg. Anonymkode: 40d49...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30782 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er ikke en ekspert på dette, men synes ikke jeg ser flust av klokkeklare 11 dpo tester. Og slik jeg har forstått det så viser ikke alle merkene stigning, og ikke alle har like mye fargestoff i seg. Hva med en cb digital i morgen? Jeg hadde en kjemisk for litt siden, og fikk ikke så klare tester i løpet av den uken. Om det var det du mente med "løpet er kjørt"? Lykke til iallefall 😇 Anonymkode: ce925...057 Ja det var det jeg mente med at løpet var kjørt, at det er en kjemisk. Okei, tar å kjøper en digital å puster med maven litt til da. Digital er mye bedre enn å svirre sån i blinde å tolke alt. Anonymkode: 10894...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30783 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hjemmetester skal ikke brukes for å sjekke stigning. Skal du sjekke det må du dra til legen å ta blodprøve. Hjemmetestene kan ha forskjellig mengde fargestoff i seg. Anonymkode: 40d49...0ce Ja, ser den. Må slutte å Google å stresse sån, uansett hva som skjer så får jeg faktisk ikke gjort noe fra eller til. Anonymkode: 10894...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30784 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, ser den. Må slutte å Google å stresse sån, uansett hva som skjer så får jeg faktisk ikke gjort noe fra eller til. Anonymkode: 10894...e44 Jeg forstår det veldig godt altså.. jeg var der du er nå- for 1 år siden, og nå har jeg ei nydelig lita jente i armene mine🫶🏻 Ønsker deg lykke til🥰 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30785 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): løpet er vel kjørt her? Ingen stigning de siste tre dagene. De 4 under er 25 ul å den øverste 10ul så den burde i så fall vært sterkere. Er 11 dpo i dag. Anonymkode: 10894...e44 Så lenge det er strek er du gravid! Jeg fikk ikke strek før 16dpo, og opplevde også at de med mindre følsomhet hadde lik/svakere strek enn de med høyere følsomhet. Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30786 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det var det jeg mente med at løpet var kjørt, at det er en kjemisk. Okei, tar å kjøper en digital å puster med maven litt til da. Digital er mye bedre enn å svirre sån i blinde å tolke alt. Anonymkode: 10894...e44 Det kan være tøffe dager i dpo-land ❤️ du har iallefall positiv test, og uansett så vil dette gå sin gang som du selv sier ❤️ Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30787 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge det er strek er du gravid! Jeg fikk ikke strek før 16dpo, og opplevde også at de med mindre følsomhet hadde lik/svakere strek enn de med høyere følsomhet. Anonymkode: 5d79f...e59 16 dpo ja, godt å få nyansert det litt. Er så mye fokus på at løpet er kjørt 10/11 dpo... Gikk svangerskapet bra? ❤️ Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30788 Del Skrevet 9. februar Anonymkode: 1d21b...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30789 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 1d21b...959 Den testen så litt ødelagt ut? Ser streken men samtidig flyter fargen over hele testen.. Ville prøvd en til Anonymkode: 40cc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30790 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den testen så litt ødelagt ut? Ser streken men samtidig flyter fargen over hele testen.. Ville prøvd en til Anonymkode: 40cc2...844 Takk! Har opplevd det samme med alle di andre teste jeg har tatt tidligere fra samme pakke. Velsig mye farge i dem, men har aldei fått en tydelig sttek på dem før. Anonymkode: 1d21b...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #30791 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Anonymkode: 1d21b...959 Hm altså jeg tror det er en ordentlig strek, men testen er så dårlig at jeg hadde kjøpt mer ett annet merke. Anonymkode: d31aa...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 10. februar #30792 Del Skrevet 10. februar On 2/9/2024 at 7:21 AM, AnonymBruker said: Ja, dette så ikke helt vanlig ut. Hvor lenge holder du den i urinen? Anonymkode: ce925...057 Holdt den i 10 sekunder. Men var noe feil med den ja. Fikk mensen i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #30793 Del Skrevet 10. februar Duppet den i vann da jeg leste på et forum at det kunne avsløre ordentlig strek eller ikke. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 1d21b...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #30794 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Duppet den i vann da jeg leste på et forum at det kunne avsløre ordentlig strek eller ikke. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 1d21b...959 Det har ikke jeg hørt om nei. Hvor mange dpo er du? Hva med å taen ny test kanskje? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #30795 Del Skrevet 10. februar Kan dette være starten på noe? Mistenker noe kluss i syklusen denne måneden (pga. kjemisk forrige måned) og aner ikke når eggløsning kan ha vært. Uredigert/redigert Anonymkode: b090e...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #30796 Del Skrevet 11. februar Strek? hva er forskjell på skygge og babystrek? 4 dager siden innsett blastocyst Anonymkode: e4290...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #30797 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Strek? hva er forskjell på skygge og babystrek? 4 dager siden innsett blastocyst Anonymkode: e4290...e58 Jeg ser 🥰 Skygge er ofte grå slik jeg har forstått det 😇 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #30798 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Strek? hva er forskjell på skygge og babystrek? 4 dager siden innsett blastocyst Anonymkode: e4290...e58 Meg ovenfor! Testene ser ganske like ut? Håper de er positive ❤️ Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #30799 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Strek? hva er forskjell på skygge og babystrek? 4 dager siden innsett blastocyst Anonymkode: e4290...e58 Ser strek, men vær obs på at diverse hormonmedisiner kan slå ut, f.eks ovitrelle. Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #30800 Del Skrevet 12. februar Har noen erfaring med Lloyds pharmacy-tester? Er nok ca. 9-10 dpo (etter eggløsningsslim å beregne). Ser dere noe? Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå