AnonymBruker Skrevet 7. februar #30761 Del Skrevet 7. februar Mannen mener den er negativ. Jeg ser det helt tydelig. Er jeg helt gal?? 7dpo, har tvillinger fra før av, og føler at en så sterk strek allerede kan indikere på et sett med tvillinger igjen🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 (Med og uten flash) Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #30762 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tanker om denne? Synes jeg ser en svak strek. Anonymkode: 60865...2e7 Enig 🥰 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 7. februar #30763 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen mener den er negativ. Jeg ser det helt tydelig. Er jeg helt gal?? 7dpo, har tvillinger fra før av, og føler at en så sterk strek allerede kan indikere på et sett med tvillinger igjen🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 (Med og uten flash) Anonymkode: 40d49...0ce Positiv 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #30764 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen mener den er negativ. Jeg ser det helt tydelig. Er jeg helt gal?? 7dpo, har tvillinger fra før av, og føler at en så sterk strek allerede kan indikere på et sett med tvillinger igjen🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 (Med og uten flash) Anonymkode: 40d49...0ce Syns ikke den er sterk til å være 7dpo.. Ser den jo knapt. Hadde mye sterkere strek 7dpo - ikke noe tvillinger her.. Anonymkode: 3fdde...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #30765 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Syns ikke den er sterk til å være 7dpo.. Ser den jo knapt. Hadde mye sterkere strek 7dpo - ikke noe tvillinger her.. Anonymkode: 3fdde...fd1 Noen egg fester seg ikke før 10dpo, å få så tydelig strek 7dpo vil jeg si er uvanlig. Men om den er sterk eller ikke kommer an på implantasjonsdagen, ikke dpo. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30766 Del Skrevet 8. februar 9/10 dpo 🥹 ser disse positive ut? Anonymkode: a4b26...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30767 Del Skrevet 8. februar dette er 8.9.10 DPO. Er progresjonen bra nok? Jeg stresser over at 9 å 10 er likedan. Anonymkode: 10894...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30768 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 9/10 dpo 🥹 ser disse positive ut? Anonymkode: a4b26...bed Ser strek på begge to😊 Anonymkode: 10894...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjente31 Skrevet 8. februar #30769 Del Skrevet 8. februar Har jeg helt skyggesyn, eller er det noen som ser noe? 10 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30770 Del Skrevet 8. februar Tjente31 skrev (37 minutter siden): Har jeg helt skyggesyn, eller er det noen som ser noe? 10 dpo Kanskje begynnelsen på noe? 🥰 er du prøver eller har du symptom? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjente31 Skrevet 8. februar #30771 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kanskje begynnelsen på noe? 🥰 er du prøver eller har du symptom? Anonymkode: ce925...057 Er prøver ja 😊 så håper virkelig det er noe der og ikke bare no skyggestrek ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30772 Del Skrevet 8. februar Snusmumrikken123 skrev (På 6.2.2024 den 19.37): Metode sine tidlig tester, hvor mye er dem til å stole på? Er 7-8dpo, og fikk disse to i kveld. Er to forskjellige tester av samme merket. Ser noe på begge🥹 Jeg ser ❤️ Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumrikken123 Skrevet 8. februar #30773 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ser ❤️ Anonymkode: 9e775...575 😍 fikk disse i dag!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30774 Del Skrevet 8. februar Snusmumrikken123 skrev (1 time siden): 😍 fikk disse i dag!! Så deilig å se 🤩🥰 Gratulerer! Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 9. februar #30775 Del Skrevet 9. februar Strek nr to er tydeligere (og rosa) i virkeligheten... Men kontrollstreken er rar. Er testen ugyldig da, tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30776 Del Skrevet 9. februar Baelfire skrev (18 minutter siden): Strek nr to er tydeligere (og rosa) i virkeligheten... Men kontrollstreken er rar. Er testen ugyldig da, tror dere? Ja, dette så ikke helt vanlig ut. Hvor lenge holder du den i urinen? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30777 Del Skrevet 9. februar løpet er vel kjørt her? Ingen stigning de siste tre dagene. De 4 under er 25 ul å den øverste 10ul så den burde i så fall vært sterkere. Er 11 dpo i dag. Anonymkode: 10894...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30778 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): løpet er vel kjørt her? Ingen stigning de siste tre dagene. De 4 under er 25 ul å den øverste 10ul så den burde i så fall vært sterkere. Er 11 dpo i dag. Anonymkode: 10894...e44 Hvor sterk synes du den skal være 11dpo da? Er alle fra samme dag? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30779 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor sterk synes du den skal være 11dpo da? Er alle fra samme dag? Anonymkode: ce925...057 De to øverste er fra samme dag å de under 8/9/10. bare ser hva andre legger ut å de har så fine tester med gode stigninger. Anonymkode: 10894...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30780 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): De to øverste er fra samme dag å de under 8/9/10. bare ser hva andre legger ut å de har så fine tester med gode stigninger. Anonymkode: 10894...e44 Jeg er ikke en ekspert på dette, men synes ikke jeg ser flust av klokkeklare 11 dpo tester. Og slik jeg har forstått det så viser ikke alle merkene stigning, og ikke alle har like mye fargestoff i seg. Hva med en cb digital i morgen? Jeg hadde en kjemisk for litt siden, og fikk ikke så klare tester i løpet av den uken. Om det var det du mente med "løpet er kjørt"? Lykke til iallefall 😇 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå