baby24*håper* Skrevet 2. februar #30721 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Positiv 😊 Anonymkode: d31aa...541 Med morgenurin nå så var den blank...tester igjen i morgen eller søndag for å se, tilfelle det rett og slett er for lavt hcg til at testen plukker den opp...viss ikke gikk det desverre ikke denne runden 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30722 Del Skrevet 2. februar Denne er vel å regne som positiv?🫣 Hadde ventet en sterkere strek her. Skulle hatt mensen i går Anonymkode: 814a2...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30723 Del Skrevet 2. februar 11 dpo ☺️ Er vel ingen tvil her? Anonymkode: 40cc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30724 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne er vel å regne som positiv?🫣 Hadde ventet en sterkere strek her. Skulle hatt mensen i går Anonymkode: 814a2...f2e AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 11 dpo ☺️ Er vel ingen tvil her? Anonymkode: 40cc2...844 Dere er gravide ja! Sterke fine streker. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30725 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er gravide ja! Sterke fine streker. Anonymkode: 6a399...f7d Gleder meg til mannen kommer hjem slik at jeg får se ansiktsuttrykket hans 😂 Vi har en baby på snart 4 mnd 🤭 Anonymkode: 40cc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30726 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Gleder meg til mannen kommer hjem slik at jeg får se ansiktsuttrykket hans 😂 Vi har en baby på snart 4 mnd 🤭 Anonymkode: 40cc2...844 Oisann! Her går det unna, si! Gratulerer så mye 😍🥰 Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30727 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Oisann! Her går det unna, si! Gratulerer så mye 😍🥰 Anonymkode: 6a399...f7d Takk 🥰 da er det ikke så rart at jeg sov til kl 1030 i går når ungene hadde hjemmeskole og mannen måtte ta seg av alle alene 🤪😅 i tillegg duppa jeg når lille hadde ettermiddagsdupp 😴 Anonymkode: 40cc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30728 Del Skrevet 2. februar Hei! Er det en skyggestrek på denne eller har jeg sett meg blind?🫠 Anonymkode: 806ba...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30729 Del Skrevet 2. februar Lest av innen 10 minutter, er den negativ ? Ingen erfaring med CB men hørt at den kan ha skikkelig skyggestreker, men det var den eneste tilgjengelige testen på butikken😅 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30730 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Lest av innen 10 minutter, er den negativ ? Ingen erfaring med CB men hørt at den kan ha skikkelig skyggestreker, men det var den eneste tilgjengelige testen på butikken😅 Anonymkode: 40d49...0ce Den er svak positiv ja!😍 Anonymkode: 806ba...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #30731 Del Skrevet 3. februar noen som ser noe på den nederste? Jeg ser et svakt strek i virkeligheten men tenker det er skygge strek. 8 dpo i dag. Anonymkode: 10894...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #30732 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): noen som ser noe på den nederste? Jeg ser et svakt strek i virkeligheten men tenker det er skygge strek. 8 dpo i dag. Anonymkode: 10894...e44 Jeg kan skimte noe på begge. Anonymkode: d31aa...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #30733 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg kan skimte noe på begge. Anonymkode: d31aa...541 Håper håper, får ta en ny test i morgen. Anonymkode: 10894...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #30734 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): noen som ser noe på den nederste? Jeg ser et svakt strek i virkeligheten men tenker det er skygge strek. 8 dpo i dag. Anonymkode: 10894...e44 Streken er tydeligere i dag, er det lov å ha et lite håp nå? Er så dumt av meg å teste tidlig, skjønner ikke hvorfor jeg er så svak 🙈😅 Anonymkode: 10894...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #30735 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Streken er tydeligere i dag, er det lov å ha et lite håp nå? Er så dumt av meg å teste tidlig, skjønner ikke hvorfor jeg er så svak 🙈😅 Anonymkode: 10894...e44 Dette tenker jeg at ser lovende ut! 🥰 Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vi87 Skrevet 4. februar #30736 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 14.14): Takk 🥰 da er det ikke så rart at jeg sov til kl 1030 i går når ungene hadde hjemmeskole og mannen måtte ta seg av alle alene 🤪😅 i tillegg duppa jeg når lille hadde ettermiddagsdupp 😴 Anonymkode: 40cc2...844 Hvordan reagerte mannen din?🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #30737 Del Skrevet 4. februar Tok disse igår kveld og de var svaakt positive innenfor tiden og tørket som på bildet, tydelige rosa streker. Og nå Idag er testene negative.. kan vel ikke være falsk positiv på to tester? Isåfall er det vel kjemisk? Har brukt babyplan siden 2019 og aldri fått pos test eller skygge, føler jeg googler meg ihjel og får liksom ikke svarene jeg håper på.. noen som har opplevd lignende som fikk positive tester igjen? Anonymkode: 72f80...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #30738 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tok disse igår kveld og de var svaakt positive innenfor tiden og tørket som på bildet, tydelige rosa streker. Og nå Idag er testene negative.. kan vel ikke være falsk positiv på to tester? Isåfall er det vel kjemisk? Har brukt babyplan siden 2019 og aldri fått pos test eller skygge, føler jeg googler meg ihjel og får liksom ikke svarene jeg håper på.. noen som har opplevd lignende som fikk positive tester igjen? Anonymkode: 72f80...e2f Jeg opplevde det i oktober å da ente det i kjemisk. Opplevde lignende i desember å da endte det i sa. 😢 Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #30739 Del Skrevet 4. februar Vi87 skrev (1 time siden): Hvordan reagerte mannen din?🙊 Når han ringte meg på tur hjem sa jeg at jeg hadde noe jeg måtte vise han når han kom hjem og da sa han " haha, du er gravid!!!!?" Så han hadde tydeligvis en feeling 😅 Men ser jo nå at vi mister hans pappapermisjon med at vi ble gravide så fort. Det er litt kjipt, men vi gleder oss 😇 Anonymkode: 40cc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vi87 Skrevet 4. februar #30740 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når han ringte meg på tur hjem sa jeg at jeg hadde noe jeg måtte vise han når han kom hjem og da sa han " haha, du er gravid!!!!?" Så han hadde tydeligvis en feeling 😅 Men ser jo nå at vi mister hans pappapermisjon med at vi ble gravide så fort. Det er litt kjipt, men vi gleder oss 😇 Anonymkode: 40cc2...844 Er det regler som sier at han mister pappapermisjon fordi dere får to så tette? Er det innafor liksom? Shit, man er jo kanskje litt avhengig av den permen, spesielt med to så tette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå