AnonymBruker Skrevet 31. januar #30701 Del Skrevet 31. januar Noen som skimter noe? Anonymkode: 53f5c...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30702 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som skimter noe? Anonymkode: 53f5c...6be Litt vanskelig å se. Kan du sende nytt bilde med bedre kvalitet?:) Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30703 Del Skrevet 31. januar 25 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som skimter noe? Anonymkode: 53f5c...6be Syns først jeg så noe, men det ble borte da jeg zooma inn 😕 Anonymkode: e8e61...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30704 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Litt vanskelig å se. Kan du sende nytt bilde med bedre kvalitet?:) Anonymkode: b25a4...427 Hadde liksom ikke noe bedre bilde 🙁 kvaliteten er bedre før man legger det inn her 😅 Anonymkode: 53f5c...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30705 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Syns først jeg så noe, men det ble borte da jeg zooma inn 😕 Anonymkode: e8e61...355 Syntes liksom bildene ble så skurrete når jeg la dem inn her, men la ut flere bilder under ett annet svar 😊 Anonymkode: 53f5c...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 31. januar #30706 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde liksom ikke noe bedre bilde 🙁 kvaliteten er bedre før man legger det inn her 😅 Anonymkode: 53f5c...6be Så noe på første strek. Jeg hadde en svak strek da jeg hadde 6 i hcg. Konkluderer derfor med at man kan se en strek om den er der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30707 Del Skrevet 1. februar Jeg er sikker på at jeg ser en linje. Flere? 9 dpo. Anonymkode: 55033...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30708 Del Skrevet 1. februar 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er sikker på at jeg ser en linje. Flere? 9 dpo. Anonymkode: 55033...a26 Den ser positiv ut ja tyselig strek! Anonymkode: bbf7a...825 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30709 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde liksom ikke noe bedre bilde 🙁 kvaliteten er bedre før man legger det inn her 😅 Anonymkode: 53f5c...6be Ser en grå strek, veldig svak og ville tolket den som en skyggestrek. Hvilket merke er det? Anonymkode: e2fe2...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30710 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er sikker på at jeg ser en linje. Flere? 9 dpo. Anonymkode: 55033...a26 Denne er veldig tydelig syntes jeg😄 Anonymkode: e2fe2...c5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30711 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er sikker på at jeg ser en linje. Flere? 9 dpo. Anonymkode: 55033...a26 Positiv Veldig fin strek 9dpo. Anonymkode: d31aa...541 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30712 Del Skrevet 1. februar Er dette babystrek eller skyggestrek? Synes den øverste har mer farget strek nå etterhvert som den får ligge litt. Har brukt disse testene fra babyplan i flere år og aldri opplevd skyggestrek… Veldig ustabil syklus så aner ikke DPO, skulle fått mensen for 2 dager siden «i følge appen» Anonymkode: d7068...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30713 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette babystrek eller skyggestrek? Synes den øverste har mer farget strek nå etterhvert som den får ligge litt. Har brukt disse testene fra babyplan i flere år og aldri opplevd skyggestrek… Veldig ustabil syklus så aner ikke DPO, skulle fått mensen for 2 dager siden «i følge appen» Anonymkode: d7068...03a Babystrek 🤩 Anonymkode: d31aa...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30714 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette babystrek eller skyggestrek? Synes den øverste har mer farget strek nå etterhvert som den får ligge litt. Har brukt disse testene fra babyplan i flere år og aldri opplevd skyggestrek… Veldig ustabil syklus så aner ikke DPO, skulle fått mensen for 2 dager siden «i følge appen» Anonymkode: d7068...03a Veldig tydelige babystreker. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby24*håper* Skrevet 1. februar #30715 Del Skrevet 1. februar Flere som ser strek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30716 Del Skrevet 1. februar Noen som ser noe? Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30717 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er sikker på at jeg ser en linje. Flere? 9 dpo. Anonymkode: 55033...a26 Positiv! Gratulerer✨ Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30718 Del Skrevet 1. februar baby24*håper* skrev (56 minutter siden): Flere som ser strek? Her er det strek 😀 Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30719 Del Skrevet 2. februar baby24*håper* skrev (11 timer siden): Flere som ser strek? Positiv 😊 Anonymkode: d31aa...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30720 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som ser noe? Anonymkode: 86115...866 Ser noe. Men den er litt utydelig. Anonymkode: d31aa...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå