Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Den øverste ser ikke jeg heller noe på, men på de to andre syns jeg jeg ser strekene! 😃 Legger ved inverted så kan du se den også:) 

Screenshot_2024-01-30-16-47-50-86_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Anonymkode: 31c8b...554

Ser fortsatt bare på de to nederste.
Jeg trenger ikke myse for å se de :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fullmåne skrev (5 minutter siden):

Ser fortsatt bare på de to nederste.
Jeg trenger ikke myse for å se de :) 

Da satser vi på at jeg faktisk er gravid denne gangen å at sporet holder seg fast. Skal vel mye til for to defekte kanskje 🤞🏼😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mulig feil på testen, siden det plutselig er en strek for mye 😂

20240130_045423.jpg

Anonymkode: 53f5c...6be

Sånn er det innimellom på mine fra metode også. 🙄 Men viktigste er at gravidstreken syntes! 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da satser vi på at jeg faktisk er gravid denne gangen å at sporet holder seg fast. Skal vel mye til for to defekte kanskje 🤞🏼😅

Ja 👏🏻 Du får ta en digital også snart så du får en ordentlig bekreftelse. Satser på den lille klamrer seg fast 👏🏻

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullmåne skrev (19 minutter siden):

Ja 👏🏻 Du får ta en digital også snart så du får en ordentlig bekreftelse. Satser på den lille klamrer seg fast 👏🏻

Blir så usikker på når jeg burde ta en digital 😅 Blir liksom litt mere stressa hvis den kommer ut negativ. Men har Clearblue ultra tidlig hjemme så kanskje den slår ut imorgen på morgenurin?🤔 Eller kanskje jeg skal vente til nærmer helgen før jeg tar den! 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blir så usikker på når jeg burde ta en digital 😅 Blir liksom litt mere stressa hvis den kommer ut negativ. Men har Clearblue ultra tidlig hjemme så kanskje den slår ut imorgen på morgenurin?🤔 Eller kanskje jeg skal vente til nærmer helgen før jeg tar den! 😍 

Spørs hvor mange dpo du er? Om jeg ikke husker feil fikk jeg positiv digital rundt 11dpo. 
Eventuelt ta en ny test som ikke er digital for å se om streken dukker opp igjen eller blir sterkere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vil tyde? Skygge eller positiv?

Bilde er dog tatt etter tidsfristen. 

IMG20240131101024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen som vil tyde? Skygge eller positiv?

Bilde er dog tatt etter tidsfristen. 

IMG20240131101024.jpg

Hvor lenge etter? :)

Anonymkode: 59ad3...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

10 minutter ish ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er disse testene fra BP kjent for skyggestreker egentlig? Prøvd å google litt, men føler folk flest er fornøyd å ikke får skygge uten å eventuellt var gravide. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse testene fra BP kjent for skyggestreker egentlig? Prøvd å google litt, men føler folk flest er fornøyd å ikke får skygge uten å eventuellt var gravide. 🤔

Vet ikke om det er skygger eller kjemisk med meg de siste 2 gangene, men endte i mensen….. Veldig kjipt :( 

Opplever du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter ish ☺️ 

Krysser fingrene forn deg :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om det er skygger eller kjemisk med meg de siste 2 gangene, men endte i mensen….. Veldig kjipt :( 

Opplever du det?

Leit å høre om kjemisk❤️ Hadde det selv i Oktober å en SA i Desember, men håper jo dette viser godt da. 

Jeg svarer nok egentlig både litt ja og nei, nettopp fordi jeg fikk svak positiv da i Oktober og i Desember, men sånn sett så var det jo ikke skyggestreker sånn sett.! Men nei, jeg syns egentlig de funker bra, men denne gangen vet jeg ikke helt hva som skjer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er 19 dpo og fikk i går veldig sterk cb plus (nederste bilde). Føler streken har blitt svakere i dag egentlig. (Øverste bilde). Vanlig med fargeforskjeller fra dag til dag, eller burde jeg være bekymret? Takk for svar20240131_154452.thumb.jpg.6d767b01b3e6c341ffa1f5caa619df32.jpg

Notes_240131_154534_9df.thumb.jpg.2edbd3e679e24bd98118bc84306b02e0.jpg

Anonymkode: bbf7a...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hei. Jeg er 19 dpo og fikk i går veldig sterk cb plus (nederste bilde). Føler streken har blitt svakere i dag egentlig. (Øverste bilde). Vanlig med fargeforskjeller fra dag til dag, eller burde jeg være bekymret? Takk for svar20240131_154452.thumb.jpg.6d767b01b3e6c341ffa1f5caa619df32.jpg

Hm ja det var litt forskjell. Kan være testene som bare har litt forskjellig styrke (farge) i seg. Men ta en ny test. Om den også er svakere kan det dessverre hende det er en kjemisk graviditet. 

Lykke til 🤍

Anonymkode: d31aa...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Endret av Finmia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk svaaak positiv (?) på testpinnen i sted, på kveldsurin. Testet meg like etter igjen, men da var den negativ (utvannet urin?). Blir så forvirret… kan den være defekt eller falsk positiv? Hva tenker dere om streken?

IMG_8744.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvita skrev (3 timer siden):

Hei. Jeg fikk svaaak positiv (?) på testpinnen i sted, på kveldsurin. Testet meg like etter igjen, men da var den negativ (utvannet urin?). Blir så forvirret… kan den være defekt eller falsk positiv? Hva tenker dere om streken?

IMG_8744.jpeg

Synes det ser ut som det ikke er farge på denne streken? Ville dessverre tolka den som negativ (enn så lenge) for å ikke få opp håpet❤️ ta ny test imorgen tidlig❤️

Anonymkode: 86115...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei. Dette ville jeg i utgangspunktet ikke bekymret meg for. Testene er enda sterke, og hvor sterk den er vil variere ut i fra hvor konsentrert urinen din er. Hvis du vil følge med på hcg så kan du heller med en ukes mellomrom ta CB digital med ukeindikator. Den viser 1-2, 2-3 og 3+, og sier noe om hcg-stigningen. Eller evt ta blodprøve hos fastlege. 

Anonymkode: b25a4...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...