Fullmåne Skrevet 30. januar #30681 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den øverste ser ikke jeg heller noe på, men på de to andre syns jeg jeg ser strekene! 😃 Legger ved inverted så kan du se den også:) Anonymkode: 31c8b...554 Ser fortsatt bare på de to nederste. Jeg trenger ikke myse for å se de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30682 Del Skrevet 30. januar Fullmåne skrev (5 minutter siden): Ser fortsatt bare på de to nederste. Jeg trenger ikke myse for å se de Da satser vi på at jeg faktisk er gravid denne gangen å at sporet holder seg fast. Skal vel mye til for to defekte kanskje 🤞🏼😅 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line333 Skrevet 30. januar #30683 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mulig feil på testen, siden det plutselig er en strek for mye 😂 Anonymkode: 53f5c...6be Sånn er det innimellom på mine fra metode også. 🙄 Men viktigste er at gravidstreken syntes! ⭐️🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 30. januar #30684 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da satser vi på at jeg faktisk er gravid denne gangen å at sporet holder seg fast. Skal vel mye til for to defekte kanskje 🤞🏼😅 Anonymkode: 31c8b...554 Ja 👏🏻 Du får ta en digital også snart så du får en ordentlig bekreftelse. Satser på den lille klamrer seg fast 👏🏻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30685 Del Skrevet 30. januar Fullmåne skrev (19 minutter siden): Ja 👏🏻 Du får ta en digital også snart så du får en ordentlig bekreftelse. Satser på den lille klamrer seg fast 👏🏻 Blir så usikker på når jeg burde ta en digital 😅 Blir liksom litt mere stressa hvis den kommer ut negativ. Men har Clearblue ultra tidlig hjemme så kanskje den slår ut imorgen på morgenurin?🤔 Eller kanskje jeg skal vente til nærmer helgen før jeg tar den! 😍 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 31. januar #30686 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir så usikker på når jeg burde ta en digital 😅 Blir liksom litt mere stressa hvis den kommer ut negativ. Men har Clearblue ultra tidlig hjemme så kanskje den slår ut imorgen på morgenurin?🤔 Eller kanskje jeg skal vente til nærmer helgen før jeg tar den! 😍 Anonymkode: 31c8b...554 Spørs hvor mange dpo du er? Om jeg ikke husker feil fikk jeg positiv digital rundt 11dpo. Eventuelt ta en ny test som ikke er digital for å se om streken dukker opp igjen eller blir sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30687 Del Skrevet 31. januar Noen som vil tyde? Skygge eller positiv? Bilde er dog tatt etter tidsfristen. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30688 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som vil tyde? Skygge eller positiv? Bilde er dog tatt etter tidsfristen. Anonymkode: 31c8b...554 Hvor lenge etter? Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30689 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lenge etter? Anonymkode: 59ad3...678 10 minutter ish ☺️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30690 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor lenge etter? Anonymkode: 59ad3...678 Er disse testene fra BP kjent for skyggestreker egentlig? Prøvd å google litt, men føler folk flest er fornøyd å ikke får skygge uten å eventuellt var gravide. 🤔 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30691 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er disse testene fra BP kjent for skyggestreker egentlig? Prøvd å google litt, men føler folk flest er fornøyd å ikke får skygge uten å eventuellt var gravide. 🤔 Anonymkode: 31c8b...554 Vet ikke om det er skygger eller kjemisk med meg de siste 2 gangene, men endte i mensen….. Veldig kjipt Opplever du det? Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30692 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): 10 minutter ish ☺️ Anonymkode: 31c8b...554 Krysser fingrene forn deg Anonymkode: 59ad3...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30693 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke om det er skygger eller kjemisk med meg de siste 2 gangene, men endte i mensen….. Veldig kjipt Opplever du det? Anonymkode: 59ad3...678 Leit å høre om kjemisk❤️ Hadde det selv i Oktober å en SA i Desember, men håper jo dette viser godt da. Jeg svarer nok egentlig både litt ja og nei, nettopp fordi jeg fikk svak positiv da i Oktober og i Desember, men sånn sett så var det jo ikke skyggestreker sånn sett.! Men nei, jeg syns egentlig de funker bra, men denne gangen vet jeg ikke helt hva som skjer ❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30694 Del Skrevet 31. januar Hei. Jeg er 19 dpo og fikk i går veldig sterk cb plus (nederste bilde). Føler streken har blitt svakere i dag egentlig. (Øverste bilde). Vanlig med fargeforskjeller fra dag til dag, eller burde jeg være bekymret? Takk for svar Anonymkode: bbf7a...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30695 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei. Jeg er 19 dpo og fikk i går veldig sterk cb plus (nederste bilde). Føler streken har blitt svakere i dag egentlig. (Øverste bilde). Vanlig med fargeforskjeller fra dag til dag, eller burde jeg være bekymret? Takk for svar Anonymkode: bbf7a...825 Hm ja det var litt forskjell. Kan være testene som bare har litt forskjellig styrke (farge) i seg. Men ta en ny test. Om den også er svakere kan det dessverre hende det er en kjemisk graviditet. Lykke til 🤍 Anonymkode: d31aa...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30696 Del Skrevet 31. januar Strek? Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finmia Skrevet 31. januar #30697 Del Skrevet 31. januar (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Endret 31. januar av Finmia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvita Skrevet 31. januar #30698 Del Skrevet 31. januar Hei. Jeg fikk svaaak positiv (?) på testpinnen i sted, på kveldsurin. Testet meg like etter igjen, men da var den negativ (utvannet urin?). Blir så forvirret… kan den være defekt eller falsk positiv? Hva tenker dere om streken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30699 Del Skrevet 31. januar Alvita skrev (3 timer siden): Hei. Jeg fikk svaaak positiv (?) på testpinnen i sted, på kveldsurin. Testet meg like etter igjen, men da var den negativ (utvannet urin?). Blir så forvirret… kan den være defekt eller falsk positiv? Hva tenker dere om streken? Synes det ser ut som det ikke er farge på denne streken? Ville dessverre tolka den som negativ (enn så lenge) for å ikke få opp håpet❤️ ta ny test imorgen tidlig❤️ Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30700 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Jeg er 19 dpo og fikk i går veldig sterk cb plus (nederste bilde). Føler streken har blitt svakere i dag egentlig. (Øverste bilde). Vanlig med fargeforskjeller fra dag til dag, eller burde jeg være bekymret? Takk for svar Anonymkode: bbf7a...825 Hei. Dette ville jeg i utgangspunktet ikke bekymret meg for. Testene er enda sterke, og hvor sterk den er vil variere ut i fra hvor konsentrert urinen din er. Hvis du vil følge med på hcg så kan du heller med en ukes mellomrom ta CB digital med ukeindikator. Den viser 1-2, 2-3 og 3+, og sier noe om hcg-stigningen. Eller evt ta blodprøve hos fastlege. Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå