Fru H Skrevet 29. januar #30661 Del Skrevet 29. januar (endret) . Endret 29. januar av Fru H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #30662 Del Skrevet 29. januar 4 forskjellige tester.. strek? Skyggestrek? Anonymkode: 53f5c...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #30663 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): 4 forskjellige tester.. strek? Skyggestrek? Anonymkode: 53f5c...6be For meg så ser det ut som den hvite streken, som alltid er der…… ser ingen farge/skygge dessverre. Hvor mange dpo? Anonymkode: 59ad3...678 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #30664 Del Skrevet 29. januar Line333 skrev (På 26.1.2024 den 19.24): Satser på du er gravid 😍😍🙏🙏 Oppdater gjerne. Du hadde rett! Fikk en positiv test i dag. Håper at det ikke er enda en kjemisk. Synes den virker for svak til å være 12dpo. Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 29. januar #30665 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du hadde rett! Fikk en positiv test i dag. Håper at det ikke er enda en kjemisk. Synes den virker for svak til å være 12dpo. Anonymkode: 4144f...3f8 Denne er absolutt ikke for svak til å være 12 dpo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line333 Skrevet 29. januar #30666 Del Skrevet 29. januar (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): 4 forskjellige tester.. strek? Skyggestrek? Anonymkode: 53f5c...6be På den ene der er det hvertfall veldig tydelig strek. 😍 Oppdater oss gjerne i morgen! *Måtte endre svaret, ser tydelig strek på flere. Endret 29. januar av Line333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line333 Skrevet 29. januar #30667 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du hadde rett! Fikk en positiv test i dag. Håper at det ikke er enda en kjemisk. Synes den virker for svak til å være 12dpo. Anonymkode: 4144f...3f8 Sååå gøy! Gratulerer! 😍 Klar og tydelig strek, absolutt ikke svak! Her skjer det også ting, men er jo bare 7 dpo kveld. Veeeldig svak strek i dag, men sånn som faktisk virker veldig ekte ifht tidligere. Så blir spennende å se om egger holder eller slipper. 😅🙏🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #30668 Del Skrevet 29. januar Noen som orker å tolke mine tester. Er i dag 10dpo🎉 Og går gjennom IVF (3.innsett) Ser det ut som skyggestrek?🥹 Anonymkode: 55197...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #30669 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som orker å tolke mine tester. Er i dag 10dpo🎉 Og går gjennom IVF (3.innsett) Ser det ut som skyggestrek?🥹 Anonymkode: 55197...6e2 Ser ut som gravidstrek i mine øyne🤩 Anonymkode: d0209...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30670 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som orker å tolke mine tester. Er i dag 10dpo🎉 Og går gjennom IVF (3.innsett) Ser det ut som skyggestrek?🥹 Anonymkode: 55197...6e2 ser svakt positiv ut. ☺️ Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30671 Del Skrevet 30. januar Bare å gi opp? Eller er det antydning til strek her? I følge appen er jeg 10 eller 11 DPO idag.! Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30672 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare å gi opp? Eller er det antydning til strek her? I følge appen er jeg 10 eller 11 DPO idag.! Anonymkode: 31c8b...554 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30673 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Anonymkode: 31c8b...554 Jeg ser dessverre ikke sterk her. Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30674 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser dessverre ikke sterk her. Anonymkode: a61b1...2e6 Etter ca 30 - 40 minutter ser den slik ut?! Syns det er strek der, men er så vansklig når man sitter med det typiske "strek synet" 😵💫❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30675 Del Skrevet 30. januar Line333 skrev (15 timer siden): På den ene der er det hvertfall veldig tydelig strek. 😍 Oppdater oss gjerne i morgen! *Måtte endre svaret, ser tydelig strek på flere. Mulig feil på testen, siden det plutselig er en strek for mye 😂 Anonymkode: 53f5c...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30676 Del Skrevet 30. januar Defekte eller positive? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 30. januar #30677 Del Skrevet 30. januar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Defekte eller positive? Anonymkode: 31c8b...554 Syns de ser positive ut. Litt rart om begge er defekte. Jeg ser strek på begge Ser ikke noe på den øverste. Endret 30. januar av Fullmåne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30678 Del Skrevet 30. januar Jeg har vært prøver i 4 måneder nå, og har alle tidligere forsøk testet blendahvitt på alle tester. Denne syklusen derimot har jeg nå testet de siste 3 dagene, flere tester hver dag, og har hatt skyggestrek på absolutt alle testene. Har brukt metode tidligtester og rfsu sine strimler og tidligtester. Jeg er nå 9-10 dager dpo. Er det en sjanse for at jeg kan være gravid? Synes det er så rart at etter flere måneder uten noen hint av skyggestreker har jeg nå fått det på mange tester etter hverandre... Anonymkode: 3c5d3...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30679 Del Skrevet 30. januar Fullmåne skrev (34 minutter siden): Syns de ser positive ut. Litt rart om begge er defekte. Jeg ser strek på begge Ser ikke noe på den øverste. Den øverste ser ikke jeg heller noe på, men på de to andre syns jeg jeg ser strekene! 😃 Legger ved inverted så kan du se den også:) Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #30680 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 14.45): For meg så ser det ut som den hvite streken, som alltid er der…… ser ingen farge/skygge dessverre. Hvor mange dpo? Anonymkode: 59ad3...678 Man ser det kanskje bedre om man trykker inn på bildene? 🤔 Aner ikke dpo, da syklus ikke er tilstede etter fødsel 😔 Anonymkode: 53f5c...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå