Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ok, skjønner. Mener du at din 5dpo-test ligner på min originale eller det redigerte bildet? Håper du får ordentlig positive om noen dager. 😊

Anonymkode: 4144f...3f8

Min er svakere enn din altså. Men ligner litt på en av de andre jeg svarte på. Jeg syntes din er veldig synlig. Så hvis det ikke blir noe tror jeg det er kjemisk (at egget slipper/ikke fester seg skikkelig).

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Line333 skrev (47 minutter siden):

Min er svakere enn din altså. Men ligner litt på en av de andre jeg svarte på. Jeg syntes din er veldig synlig. Så hvis det ikke blir noe tror jeg det er kjemisk (at egget slipper/ikke fester seg skikkelig).

Ja, har opplevd noen kjemiske så mulig det skjer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, har opplevd noen kjemiske så mulig det skjer igjen. 

Satser på du er gravid 😍😍🙏🙏 Oppdater gjerne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line333 skrev (20 minutter siden):

Satser på du er gravid 😍😍🙏🙏 Oppdater gjerne. 

Takk, håper du har rett. Håper du er gravid. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg igjen i dag. Ca 10-11 dpo. Kveldsurin og «normal» test…. Tok den samme i sort/hvitt. ser dere noe? Kan skygge komme frem i sort/hvitt?

IMG_3925.png

Anonymkode: 59ad3...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Prøver meg igjen i dag. Ca 10-11 dpo. Kveldsurin og «normal» test…. Tok den samme i sort/hvitt. ser dere noe? Kan skygge komme frem i sort/hvitt?

IMG_3925.png

Jeg ser en strek ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærblå skrev (30 minutter siden):

Jeg ser en strek ☀️

Gjør du? Herlig :) tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke prøver, men håper det er greit at jeg spør her. Har merket kvalme og stikkinger i magen i en ukes tid, og tok en RFSU-test i dag. Den ser negativ ut, ikke sant? (Beklager dårlig bilde)

1B475F3A-94E9-4A4C-B1E9-880E53166F51.jpeg

Anonymkode: 7a0ee...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke prøver, men håper det er greit at jeg spør her. Har merket kvalme og stikkinger i magen i en ukes tid, og tok en RFSU-test i dag. Den ser negativ ut, ikke sant? (Beklager dårlig bilde)

1B475F3A-94E9-4A4C-B1E9-880E53166F51.jpeg

Anonymkode: 7a0ee...52e

Ser negativ ut

Anonymkode: 4248e...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

IMG_3925.png

Ser negativ ut, så mange dager dpo burde det vært strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ser negativ ut, så mange dager dpo burde det vært strek

Selv med kveldsurin og vanlig test/ikke tidlig test? Med første barnet mitt fikk jeg ikke positiv før 3 dager etter IKM :)

Så jeg håper litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selv med kveldsurin og vanlig test/ikke tidlig test? Med første barnet mitt fikk jeg ikke positiv før 3 dager etter IKM :)

Så jeg håper litt til :)

Åh, beklager! Leste raskt, fikk ikke med meg at det stod kveldsurin. Da er det kanskje håp! 😍👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Åh, beklager! Leste raskt, fikk ikke med meg at det stod kveldsurin. Da er det kanskje håp! 😍👶

Tvi tvi ❤️ Ikke lett dette her …. Ser jo streker alltid! Fordi jeg håper så inderlig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir opp denne gangen her tror jeg….. Spør meg ikke hvorfor jeg alltid tester på kvelden 😬

IMG_3953.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gir opp denne gangen her tror jeg….. Spør meg ikke hvorfor jeg alltid tester på kvelden 😬

IMG_3953.png

Da blir du mindre skuffet.. hadde du testet morgen hadde det vært virkelig med en ganh og håpet knust :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da blir du mindre skuffet.. hadde du testet morgen hadde det vært virkelig med en ganh og håpet knust :(

Det er nok derfor….. Hater denne testingen, så innmari stressende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

IMG_3925.png

Absolutt strek. Lest flere som ikke slår skikkelig ut før 12-14 dpo, noen senere til og med. Men, jeg oppdaget også i dag at den streken jeg selv ser på mine «metode» strips, faktisk er der når den er tørr også. Altså ubrukt. 😆 Men da er den hvit. Jeg har ekstremt godt skarpsyn (alle optikere påpeker det), og det er visst noen ulemper med alt. 😅Trodde jeg hadde positiv forrige mnd pga det. Men, hos meg innbiller jeg meg at det begynner å bli litt farge, svak, svak. Bare 5-6dpo. Men jeg hadde nok regnet den du har her som positiv til det motsatte er bevist. For det er en liten skygge, uten tvil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

IMG_3953.png

Strek. Men test i morgen ja. :) I går leste jeg om en fertilitetsekspert som sa man ikke skal regne testen som positiv om man ikke ser streken på armlengs avstand. Da teller det selv om den er svak. Det syntes jeg var en fin regel,  mtp skygger, kjemisk osv. Men så lenge det er et snev av farge kan man jo teste igjen senere. 🥰

Endret av Line333
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line333 skrev (15 timer siden):

Absolutt strek. Lest flere som ikke slår skikkelig ut før 12-14 dpo, noen senere til og med. Men, jeg oppdaget også i dag at den streken jeg selv ser på mine «metode» strips, faktisk er der når den er tørr også. Altså ubrukt. 😆 Men da er den hvit. Jeg har ekstremt godt skarpsyn (alle optikere påpeker det), og det er visst noen ulemper med alt. 😅Trodde jeg hadde positiv forrige mnd pga det. Men, hos meg innbiller jeg meg at det begynner å bli litt farge, svak, svak. Bare 5-6dpo. Men jeg hadde nok regnet den du har her som positiv til det motsatte er bevist. For det er en liten skygge, uten tvil. 

Line333 skrev (15 timer siden):

Strek. Men test i morgen ja. :) I går leste jeg om en fertilitetsekspert som sa man ikke skal regne testen som positiv om man ikke ser streken på armlengs avstand. Da teller det selv om den er svak. Det syntes jeg var en fin regel,  mtp skygger, kjemisk osv. Men så lenge det er et snev av farge kan man jo teste igjen senere. 🥰

Takk for utfyllende svar 😇 Har ikke stått opp ennå, så har ikke fått testet. Murrer i ryggen, så er nok mensen på vei 🥺

Lurt med det legen sa om å holde testen litt unna, man blir helt gal av denne testingen. Like nervøs hver måned. 

Når skal du teste? 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...