AnonymBruker Skrevet 24. januar #30601 Del Skrevet 24. januar Noen som ser noe? Er 12 DPO og begynner å gi opp:( Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30602 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Noen som ser noe? Er 12 DPO og begynner å gi opp:( Anonymkode: 9e775...575 Jeg ser 🤞❤️ Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30603 Del Skrevet 25. januar Kunne ønske jeg fikk frem streken som jeg så i virkeligheten. Ser den ikke på bildet.. men prøver likevel. Ser noen «noe» her? Er 8-9 dpo. Tok en 25ml/u test. Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30604 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen som ser noe? Er 12 DPO og begynner å gi opp:( Anonymkode: 9e775...575 Beklager, jeg ser ikke noe på denne. Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30605 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne ønske jeg fikk frem streken som jeg så i virkeligheten. Ser den ikke på bildet.. men prøver likevel. Ser noen «noe» her? Er 8-9 dpo. Tok en 25ml/u test. Anonymkode: 86115...866 Jeg klarer ikke se noe ut fra bildet. Ta en ny, og gjerne digital. Lykke til! Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30606 Del Skrevet 25. januar Noen som ser noe her? 10 dpo så begynner å gi opp nå😔 Anonymkode: 71de6...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30607 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Noen som ser noe her? 10 dpo så begynner å gi opp nå😔 Anonymkode: 71de6...06d Jeg synes jeg ser en veldig svak, tynn strek, særlig på det nederste bildet. Men det kan godt være ingenting også, dessverre. 10dpo er vel fremdeles litt tidlig, er det ikke? Tydelig test kan man vel forvente etter at mensen skulle ha kommet Jeg ville ventet et par dager, evt en uke, og tatt en test til, før du gir opp håpet ❤️ Anonymkode: 7f34a...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30608 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes jeg ser en veldig svak, tynn strek, særlig på det nederste bildet. Men det kan godt være ingenting også, dessverre. 10dpo er vel fremdeles litt tidlig, er det ikke? Tydelig test kan man vel forvente etter at mensen skulle ha kommet Jeg ville ventet et par dager, evt en uke, og tatt en test til, før du gir opp håpet ❤️ Anonymkode: 7f34a...ffb Tusen takk for svar❤️❤️Jaa det kan være en skyggestrek med sannsynlig😔 Denne testen ble tatt i går forresten, da var jeg 9 dpo, så kanskje det fortsatt er håp ja🥺 Anonymkode: 71de6...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30609 Del Skrevet 25. januar Hei! Kan dere hjelpe meg med å tolke denne? Klar, rosa ting der øverst, mer som en prikk fremfor en strek. Aner ikke antall DPO da jeg har pcos og svært uregelmessige menstruasjoner. Anonymkode: 192e9...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30610 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Kan dere hjelpe meg med å tolke denne? Klar, rosa ting der øverst, mer som en prikk fremfor en strek. Aner ikke antall DPO da jeg har pcos og svært uregelmessige menstruasjoner. Anonymkode: 192e9...3e0 Kan være positiv og kan være defekt. Ville tatt en ny. Anonymkode: d09c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30611 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som ser noe her? 10 dpo så begynner å gi opp nå😔 Anonymkode: 71de6...06d Jeg ser noe på den nederste ❤️ 10 dpo er veldig tidlig så jeg ville testet i morgen tidlig og sammenligne de! Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30612 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som ser noe her? 10 dpo så begynner å gi opp nå😔 Anonymkode: 71de6...06d 10 dpo kan fremdeles være tidlig når man bruker test med 25! Syns også jeg skimter noe, men vet ikke om det er skyggestrek eller faktisk strek. Ville fortsatt å teste de neste dagene, evt test med utslag på 10. Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30613 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan være positiv og kan være defekt. Ville tatt en ny. Anonymkode: d09c1...d7a Denne ser dessverre negativ eller defekt ut… Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30614 Del Skrevet 25. januar Er denne sterk nok til 13 dpo :(? Føler den burde bære sterkere Anonymkode: bbf7a...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30615 Del Skrevet 25. januar Noen som ser nå? Tror jeg er ca 10 dpo…. Kveldsurin og ikke tidlig test…. Mulig det er bare jeg som har litt streksyn… Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30616 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er denne sterk nok til 13 dpo :(? Føler den burde bære sterkere Anonymkode: bbf7a...825 Den ser bra ut Tenkte det samme med samme test, var lik din på dpo 15. Mens digital viste 2-3. resultatet er 5 månder nå og snorker i sprinkelsenga😆 Anonymkode: ccb9d...bcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30617 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er denne sterk nok til 13 dpo :(? Føler den burde bære sterkere Anonymkode: bbf7a...825 Dpo 15. En tynn mørk strek. Resten lik din 😆 Anonymkode: ccb9d...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30618 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Noen som ser nå? Tror jeg er ca 10 dpo…. Kveldsurin og ikke tidlig test…. Mulig det er bare jeg som har litt streksyn… Anonymkode: 59ad3...678 Skimter en strek der. 😃 Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30619 Del Skrevet 25. januar 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dpo 15. En tynn mørk strek. Resten lik din 😆 Anonymkode: ccb9d...bcb Tusen takk for svar. Så i ettertid at posten kunne se litt provoserende ut, med så sterk stres. Men vi har gjort ivf i 5 år nå og da er ikke lengre bare ennstrek en strek. Alt overtolkes. Og ble litt vekymret for at dette ikke kommer til å gå. Men krysser fingrene! Takk takk for svar 💘 Anonymkode: bbf7a...825 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30620 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skimter en strek der. 😃 Anonymkode: b25a4...427 Gjør du? oj, dette blir spennende. Krysser fingrene!!! Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå