AnonymBruker Skrevet 23. januar #30581 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ååå så artig at andre ser det også, får håpe den blir sterkere😍 Anonymkode: 40d49...0ce Ser strek.. Var selv ikke så fornøyd med de her testene, tok lang tid før de slo og ble sterkere. Når jeg hadde strek lignende din all digital ut 3 dager etter Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #30582 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tweaka bildet ditt... Jeg kan se svaaak strek, men vanskelig å si om det er skygge eller ei Anonymkode: e8e61...355 Takk! Skal teste imorgen tidlig Anonymkode: 9e775...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30583 Del Skrevet 24. januar Disse er positive? Selv om rfsu sin ikke er det? Anonymkode: d0209...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30584 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Disse er positive? Selv om rfsu sin ikke er det? Anonymkode: d0209...1a3 Ja de er positive Ser også strek på rsfu si Anonymkode: 4ba92...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30585 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja de er positive Ser også strek på rsfu si Anonymkode: 4ba92...241 Takk🤩 Anonymkode: d0209...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30586 Del Skrevet 24. januar 12 dpo i dag. De to nederste testene er rfsu tidlig og babyplan tidlig, den øverste er clearblue vanlig (25). Synes CB'en var så veldig svak... Noen som vil dele sin CB fra samme dpo? Anonymkode: bbf7a...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30587 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 12 dpo i dag. De to nederste testene er rfsu tidlig og babyplan tidlig, den øverste er clearblue vanlig (25). Synes CB'en var så veldig svak... Noen som vil dele sin CB fra samme dpo? Anonymkode: bbf7a...825 Vær snill med deg selv og ikke bry deg om det. Du er gravid - gratulerer så mye! Lykke til! Anonymkode: a61b1...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30588 Del Skrevet 24. januar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vær snill med deg selv og ikke bry deg om det. Du er gravid - gratulerer så mye! Lykke til! Anonymkode: a61b1...2e6 Takk! Ivf forsøk nr 13, så veldig vanskelig å slå seg til ro med at strek er strek. Skal prøve å tenke positivt Anonymkode: bbf7a...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30589 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Takk! Ivf forsøk nr 13, så veldig vanskelig å slå seg til ro med at strek er strek. Skal prøve å tenke positivt Anonymkode: bbf7a...825 Skjønner deg godt, vært igjennom ivf selv og det er beintøft! Testene dine er tydlig positive 🩷 For meg hjalp det å ta en digital test og få det «svart på hvitt» .. Gratulerer Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30590 Del Skrevet 24. januar 14DPO i dag og CB Digital viste Gravid 2-3. Hadde forventet det skulle stå 1-2 uker i dag.. Men det stemmer vel eller har jeg litt høyere HCG verdi? Hva fikk dere som har brukt samme test? aldri brukt digital før 🤪 Anonymkode: 1a53a...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30591 Del Skrevet 24. januar Hei, er det noen som har fått skyggestreker på RFSU test ofte strips, og på Clear Blue (den med kryss) ? Jeg føler ikke dette stemmer, ikke når det er så svakt. Jeg er mellom 18-24 dpo, og da skal den jo i såfall være MYE sterkere! Også syns jeg den nederste ser ut som skygge, eller indent-linje. Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30592 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, er det noen som har fått skyggestreker på RFSU test ofte strips, og på Clear Blue (den med kryss) ? Jeg føler ikke dette stemmer, ikke når det er så svakt. Jeg er mellom 18-24 dpo, og da skal den jo i såfall være MYE sterkere! Også syns jeg den nederste ser ut som skygge, eller indent-linje. Anonymkode: 40d49...0ce Jeg har tatt RFSU- tester denne gangen som er ekstremt mye dårligere enn jeg har opplevd før.. Her har jeg tatt CB digital, RFSU og First Responce alle på samme morgenurin 14DPO. RFSU har en ganske blass linje i forhold til hva de andre testene viser.. Ikke opplevd sånn diskrepans på utslag før.. Anonymkode: 1a53a...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30593 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, er det noen som har fått skyggestreker på RFSU test ofte strips, og på Clear Blue (den med kryss) ? Jeg føler ikke dette stemmer, ikke når det er så svakt. Jeg er mellom 18-24 dpo, og da skal den jo i såfall være MYE sterkere! Også syns jeg den nederste ser ut som skygge, eller indent-linje. Anonymkode: 40d49...0ce Jeg tok en til clear blue, og streken er mye sterkere nå! Men er den ikke for tynn? Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30594 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tok en til clear blue, og streken er mye sterkere nå! Men er den ikke for tynn? Anonymkode: 40d49...0ce Jeg ville tenkt defekt test, eller at det er lenge siden testen ble tatt, da kan det komme slike streker. Anonymkode: d0209...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30595 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): 14DPO i dag og CB Digital viste Gravid 2-3. Hadde forventet det skulle stå 1-2 uker i dag.. Men det stemmer vel eller har jeg litt høyere HCG verdi? Hva fikk dere som har brukt samme test? aldri brukt digital før 🤪 Anonymkode: 1a53a...c92 Fikk også 2-3 14 dpo😊 Anonymkode: d0209...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30596 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville tenkt defekt test, eller at det er lenge siden testen ble tatt, da kan det komme slike streker. Anonymkode: d0209...1a3 Bildet er tatt innen 10 minutter etter at den ble tatt. Og det er andre testen min som er slik, bare at forje test var svakere enn denne- men like tynn.... blir gal av dette🙄 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30597 Del Skrevet 24. januar Positiv, skygge eller negativ? Hva tenker du? Jeg syns jeg ser strek, men usikker. Hører gjerne deres meninger 🩶 Uregelmessig syklus så usikker på dpo eventuellt. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30598 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Positiv, skygge eller negativ? Hva tenker du? Jeg syns jeg ser strek, men usikker. Hører gjerne deres meninger 🩶 Uregelmessig syklus så usikker på dpo eventuellt. Anonymkode: 31c8b...554 Ingen?! Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30599 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen?! Anonymkode: 31c8b...554 Jeg syns jeg ser en strek. Er den rosa i virkeligheten? Ville tatt en test til på fredag, HCG dobler seg annenhver dag har jeg lest Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30600 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns jeg ser en strek. Er den rosa i virkeligheten? Ville tatt en test til på fredag, HCG dobler seg annenhver dag har jeg lest Anonymkode: 40d49...0ce Ja, den var rosa, men som sagt ikke så sterk. Men syns liksom jeg ser noe der alikavel. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå