AnonymBruker Skrevet 20. januar #30521 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, man blir jo helt tussete av å stirre på testene i starten 🥹 Nå blir det veldig spennende å se ferden videre. Det var to egg som var modne da jeg satte eggløsningssprøyte ♥️ Anonymkode: 1a53a...c92 Ja, man ser seg fort blind! Gratulerer, håper dette går veien for dere 🥰 Anonymkode: 4248e...e3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30522 Del Skrevet 20. januar Nå kommer tidenes bildedryss… beklager. Jeg er invitert i bursdag i kveld, og lurer på om jeg kan drikke eller ikke. Syns jeg ser strek men samtidig ikke… Help me!!! Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30523 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå kommer tidenes bildedryss… beklager. Jeg er invitert i bursdag i kveld, og lurer på om jeg kan drikke eller ikke. Syns jeg ser strek men samtidig ikke… Help me!!! Anonymkode: b25a4...427 Jeg ser strek! Anonymkode: 9505f...bbd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30524 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser strek! Anonymkode: 9505f...bbd På alle ?? Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30525 Del Skrevet 20. januar Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30526 Del Skrevet 20. januar Jeg ser og strek på flere! Anonymkode: 1a53a...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30527 Del Skrevet 20. januar Wææ!! Da bør jeg ikke drikke. Føler meg så heldig hvis dette skulle være sant. hjelper det å ta ny test om noen timer, vil en eventuell strek bli sterkere da? Anonymkode: b25a4...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30528 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Wææ!! Da bør jeg ikke drikke. Føler meg så heldig hvis dette skulle være sant. hjelper det å ta ny test om noen timer, vil en eventuell strek bli sterkere da? Anonymkode: b25a4...427 Er 8 dpo i følge ELtester og Premom-appen forresten. Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30529 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): De blir ikke så raskt sterkere. Smør feg med litt tålmodighet du. Varierer hvor raskt hcg stiger. Jeg tok annenhver dag og sammenliknet etter 10 dager, da så jeg tydelig stigning Anonymkode: 4248e...e3f Okei, godt å høre😊 ja, det var den tålmodigheten da😂 ikke lett nå… Anonymkode: e13ad...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30530 Del Skrevet 21. januar 10DPO, IVF så sikker på EL, 2 timer etter sist jeg var på do. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30531 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 10DPO, IVF så sikker på EL, 2 timer etter sist jeg var på do. Anonymkode: da100...d41 Jeg ser antydning til en strek ♡ Jeg sc bildet ditt og redigerte det til negative-farger og da så jeg det tydelig ♡ Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30532 Del Skrevet 21. januar Alle utenom de to øverste er fra i dag. De to nederste er fra samme urin i kveld. Ser ut som det er noe da?? Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30533 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): 10DPO, IVF så sikker på EL, 2 timer etter sist jeg var på do. Anonymkode: da100...d41 Testet ut ovitrelle? Anonymkode: dabe9...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30534 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle utenom de to øverste er fra i dag. De to nederste er fra samme urin i kveld. Ser ut som det er noe da?? Anonymkode: 5f067...994 Jeg ser noe på de to nederste. DPO? Anonymkode: 9e82f...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30535 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 9.10): Kommer opp negativ på tidlig test fra Clearblue 😮💨 Anonymkode: 31c8b...554 Har du testet i dag? Jeg har også fått samme positiv som deg på strimmel, hvor man lurer om den er positiv eller defekt når hele streken ikke er like sterk.. Anonymkode: 9e82f...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30536 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du testet i dag? Jeg har også fått samme positiv som deg på strimmel, hvor man lurer om den er positiv eller defekt når hele streken ikke er like sterk.. Anonymkode: 9e82f...fe5 Jeg testet igår, men ikke med digital. Får strek, men nesten ikke synlig, så misstenker at dem er defekte desverre. 😮💨 Bilde av dine tester? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30537 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg ser noe på de to nederste. DPO? Anonymkode: 9e82f...fe5 10 DPO! Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30538 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Testet ut ovitrelle? Anonymkode: dabe9...d8f Ja, så vidt jeg vet. 😊 Tok denne nå. 🥹 Anonymkode: da100...d41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #30539 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, så vidt jeg vet. 😊 Tok denne nå i kveld. 🥹 Anonymkode: da100...d41 Tisset en gang i natt kl.05 (hvorfor måtte kroppen tisse da, jeg ville holde meg helt til jeg måtte stå opp ☹️). Fra i morges, 11dpo, innsett av fryst blasto; Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #30540 Del Skrevet 22. januar Bør man ha sterkere strek 11 dpo enn dette? Det er muligens fra 10 dpo da hvis EL skjedde litt senere enn det jeg trodde. Jeg hadde nesten usynlig strek i går morges, og i dag ser jeg den i all slags lys. Er såå redd for kjemisk. Jeg vet ikke hvor mye sterkere man kan forvente at en strek skal være på et døgn? Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå