AnonymBruker Skrevet 18. januar #30501 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som ser noe i det hele tatt her?😅 10 dpo. Hadde spotting i går, og mye murringer både i går og i dag🤔 Gikk vel ikke denne gangen heller…😔 Det nederste bilde har jo filter på da😅 Anonymkode: 71de6...06d Jeg ser noe på begge Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30502 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som ser noe i det hele tatt her?😅 10 dpo. Hadde spotting i går, og mye murringer både i går og i dag🤔 Gikk vel ikke denne gangen heller…😔 Det nederste bilde har jo filter på da😅 Anonymkode: 71de6...06d Ser noe på begge bildene. Ville tatt ny i morgen eller overimorgen Anonymkode: d09c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30503 Del Skrevet 19. januar Hei! Beklager hvis jeg bruker feil tråd nå. Jeg visste ikke helt hvor ellers. Tok blodprøve/har testdag i dag, på Riksen. Noen som vet når på dagen man kan forvente svar på Helsenorge? Blir helt koko av å vente Anonymkode: f5aae...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30504 Del Skrevet 19. januar Skyggestrek ikkesant?😓 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30505 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Skyggestrek ikkesant?😓 Anonymkode: 40d49...0ce Ser ingenting dessverre hvor mange dpo? Anonymkode: 59ad3...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30506 Del Skrevet 20. januar Positiv eller defekt? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30507 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Positiv eller defekt? Anonymkode: 31c8b...554 Positiv den her ja 😌 Anonymkode: 8a95c...f83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30508 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Positiv den her ja 😌 Anonymkode: 8a95c...f83 Kommer opp negativ på tidlig test fra Clearblue 😮💨 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30509 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer opp negativ på tidlig test fra Clearblue 😮💨 Anonymkode: 31c8b...554 Den var treig hos meg også. Prøvd å åpna den å sett på stripseb inni? Anonymkode: 8a95c...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30510 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den var treig hos meg også. Prøvd å åpna den å sett på stripseb inni? Anonymkode: 8a95c...f83 Joda, er to streker der, men veldig svak. Men dem syns ihvertfall, men vansklig å fange på bildet. Betyr dette virkelig at jeg er gravid? 😭🤞🏼🥰 Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30511 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, er to streker der, men veldig svak. Men dem syns ihvertfall, men vansklig å fange på bildet. Betyr dette virkelig at jeg er gravid? 😭🤞🏼🥰 Anonymkode: 31c8b...554 Jeg fikk svak positiv på normal sin strimmeltest men negativ clearblue. Dagen etter ble clearblue positive. Testet positiv på forventet mens ❤️ masse lykke til! Anonymkode: eb0dd...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30512 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk svak positiv på normal sin strimmeltest men negativ clearblue. Dagen etter ble clearblue positive. Testet positiv på forventet mens ❤️ masse lykke til! Anonymkode: eb0dd...ac6 Tusen takk❤️ Hadde en SA i Desember så usikker når jeg egentlig skal ha mensen. Testet for El for to dager siden da jeg hadde så utrolig vondt i magen å mye utflod å fikk positiv på den, men så får jeg denne idag. 🤞🏼❤️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30513 Del Skrevet 20. januar Jeg gir opp denne syklusen...💔 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30514 Del Skrevet 20. januar Burde ikke streken bli sterkere etter flere dager? 3 øverste er tidligtester + den nederst. strimmelen er «vanlig» test. Den øverste er fra 18.01 Nummer 2 19.01 og de 3 nederste fra i dag. Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra stikking i magen. Kommer også litt brunt blod, og det har det gjort i 4-5 dager. Men ikke mye. Har lest litt om kjemisk graviditet. Men burde ikke testene være svakere da? Ikm er egt på mandag. Så første testen ble tatt 10 dpo. Anonymkode: e13ad...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30515 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skyggestrek ikkesant?😓 Anonymkode: 40d49...0ce Negativ ser det ut som, dessverre. Anonymkode: 4248e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30516 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Burde ikke streken bli sterkere etter flere dager? 3 øverste er tidligtester + den nederst. strimmelen er «vanlig» test. Den øverste er fra 18.01 Nummer 2 19.01 og de 3 nederste fra i dag. Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra stikking i magen. Kommer også litt brunt blod, og det har det gjort i 4-5 dager. Men ikke mye. Har lest litt om kjemisk graviditet. Men burde ikke testene være svakere da? Ikm er egt på mandag. Så første testen ble tatt 10 dpo. Anonymkode: e13ad...719 De blir ikke så raskt sterkere. Smør feg med litt tålmodighet du. Varierer hvor raskt hcg stiger. Jeg tok annenhver dag og sammenliknet etter 10 dager, da så jeg tydelig stigning Anonymkode: 4248e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30517 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Burde ikke streken bli sterkere etter flere dager? 3 øverste er tidligtester + den nederst. strimmelen er «vanlig» test. Den øverste er fra 18.01 Nummer 2 19.01 og de 3 nederste fra i dag. Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra stikking i magen. Kommer også litt brunt blod, og det har det gjort i 4-5 dager. Men ikke mye. Har lest litt om kjemisk graviditet. Men burde ikke testene være svakere da? Ikm er egt på mandag. Så første testen ble tatt 10 dpo. Anonymkode: e13ad...719 Alle er positive altså. Anonymkode: 4248e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30518 Del Skrevet 20. januar Tok en test nå, er 10 DPO. Har jeg line eyes eller er den svaaak positiv? 😭 Anonymkode: 1a53a...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30519 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok en test nå, er 10 DPO. Har jeg line eyes eller er den svaaak positiv? 😭 Anonymkode: 1a53a...c92 Positiv! Anonymkode: 4248e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30520 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Positiv! Anonymkode: 4248e...e3f Takk for svar, man blir jo helt tussete av å stirre på testene i starten 🥹 Nå blir det veldig spennende å se ferden videre. Det var to egg som var modne da jeg satte eggløsningssprøyte ♥️ Anonymkode: 1a53a...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå