AnonymBruker Skrevet 13. januar #30481 Del Skrevet 13. januar Ser dette ut som skyggestrek? 8dpo🫶🏻 Anonymkode: 2cd80...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #30482 Del Skrevet 13. januar God kveld. Hva tenker vi om disse? Vet at streken er supersvak, men er det noen andre som kan se den? Første bildet uredigert å andre er det lagt på invert filter. 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #30483 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): God kveld. Hva tenker vi om disse? Vet at streken er supersvak, men er det noen andre som kan se den? Første bildet uredigert å andre er det lagt på invert filter. 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Ser det er noe der på begge testene🤞🏻 Anonymkode: d09c1...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjente31 Skrevet 13. januar #30484 Del Skrevet 13. januar Noen som ser noe her? Trur dette blir siste gang jeg bruker metode sine… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #30485 Del Skrevet 14. januar Tjente31 skrev (8 timer siden): Noen som ser noe her? Trur dette blir siste gang jeg bruker metode sine… Ser det er noe der, men klarer ikke se om det er farge eller bare grå strek Anonymkode: d09c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymkvinne123 Skrevet 15. januar #30486 Del Skrevet 15. januar Noen tanker om denne?🫶🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #30487 Del Skrevet 15. januar Anonymkvinne123 skrev (44 minutter siden): Noen tanker om denne?🫶🏻 Positiv Anonymkode: d09c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 15. januar #30488 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 17.28): Hei! Jeg skulle hatt mensen den 1. Januar, så den er 12 dager forsinket. Eggløsningen skulle vært 17.desember (men jeg vet ikke når den faktisk var), og jeg hadde ubeskyttet samleie den 31.desember. er det mulig i det heletatt at eggløsningen kan ha vært sååå mye senere at jeg kan ha blitt gravid?? Jeg skal vente på mensen til den 21.januar, har den ikke kommet innen den tiden så tar jeg en test😅 Anonymkode: 40d49...0ce Med min første var syklus nesten alltid 28-30 dager. Og plutselig vart det 2 el 3 sykluser med 40-45 dagers syklus! Og det var siste der jeg vart gravid. Vi prøvde heller ikke da. Så syklusen kan endre seg og plutselig har det klaffet likevel ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #30489 Del Skrevet 15. januar Anonymkvinne123 skrev (3 timer siden): Noen tanker om denne?🫶🏻 Positiv ! Anonymkode: 4248e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #30490 Del Skrevet 15. januar Anonymkvinne123 skrev (4 timer siden): Noen tanker om denne?🫶🏻 Synes den ser grå ut? Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymkvinne123 Skrevet 15. januar #30491 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Synes den ser grå ut? Anonymkode: 59ad3...678 Jaa, det kan nok hende at den ikke er positiv:) Får se i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #30492 Del Skrevet 15. januar Anonymkvinne123 skrev (1 time siden): Jaa, det kan nok hende at den ikke er positiv:) Får se i morgen. Masse lykke til Håper den er tydeligere i morgen Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30493 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 17.28): Hei! Jeg skulle hatt mensen den 1. Januar, så den er 12 dager forsinket. Eggløsningen skulle vært 17.desember (men jeg vet ikke når den faktisk var), og jeg hadde ubeskyttet samleie den 31.desember. er det mulig i det heletatt at eggløsningen kan ha vært sååå mye senere at jeg kan ha blitt gravid?? Jeg skal vente på mensen til den 21.januar, har den ikke kommet innen den tiden så tar jeg en test😅 Anonymkode: 40d49...0ce Oppdatering: Mensen kom, men jeg tok test allikevel🤭 Men di begge er ganske negative. Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30494 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Oppdatering: Mensen kom, men jeg tok test allikevel🤭 Men di begge er ganske negative. Anonymkode: 40d49...0ce Bedre lykke neste gang Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30495 Del Skrevet 18. januar Noen som ser noe i det hele tatt her?😅 10 dpo. Hadde spotting i går, og mye murringer både i går og i dag🤔 Gikk vel ikke denne gangen heller…😔 Det nederste bilde har jo filter på da😅 Anonymkode: 71de6...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30496 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Oppdatering: Mensen kom, men jeg tok test allikevel🤭 Men di begge er ganske negative. Anonymkode: 40d49...0ce Så, etter 5 minutter etter jeg la ut dette endret ene testen seg. Jeg er i sjokk🙊 Kan dette stemme???? Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. januar #30497 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så, etter 5 minutter etter jeg la ut dette endret ene testen seg. Jeg er i sjokk🙊 Kan dette stemme???? Anonymkode: 40d49...0ce Nei. De får stort sett alltid skyggestrek, spesielt når den er tørket ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxhmj Skrevet 18. januar #30498 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så, etter 5 minutter etter jeg la ut dette endret ene testen seg. Jeg er i sjokk🙊 Kan dette stemme???? Anonymkode: 40d49...0ce Opplevd skygge på disse flere ganger.. er så frustrerende… og de har vært tydelige.😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30499 Del Skrevet 18. januar xxhmj skrev (1 time siden): Opplevd skygge på disse flere ganger.. er så frustrerende… og de har vært tydelige.😩 På bildet ser den grå ut, men i virkeligheten er den veldig blå.. Men hvis det er en skyggestrek, og at det i tillegg er vanlig så skjønner jeg ikke hvorfor disse testene fortsatt er på markedet😮💨 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30500 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): På bildet ser den grå ut, men i virkeligheten er den veldig blå.. Men hvis det er en skyggestrek, og at det i tillegg er vanlig så skjønner jeg ikke hvorfor disse testene fortsatt er på markedet😮💨 Anonymkode: 40d49...0ce Jeg har aldri fått skyggestrek som dette av cb før. Ikke etter de tørker heller. De har vært sikre for min del både ved graviditet og ikke. Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå