AnonymBruker Skrevet 8. januar #30421 Del Skrevet 8. januar Noen som ser noe på graviditetstesten? Den rosa. Eggløsningstesten er ganske sterk, skal ha mensen i morgen. Anonymkode: a4b26...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30422 Del Skrevet 8. januar Er det mulig å teste positivt 6dpo? Anonymkode: 2cd80...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30423 Del Skrevet 8. januar Noen som har fått farge på kanten på metode tidlig test, men ikke strek? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30424 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det mulig å teste positivt 6dpo? Anonymkode: 2cd80...db9 Ikke hvis du er sikker på EL. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30425 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke hvis du er sikker på EL. Anonymkode: da100...d41 Okei:) Ja, sikker på eggløsning. Bare lurte på om når man burde begynne å teste. Anonymkode: 2cd80...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30426 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som ser noe på graviditetstesten? Den rosa. Eggløsningstesten er ganske sterk, skal ha mensen i morgen. Anonymkode: a4b26...bed Vanlig å få sterkere EL-test før menstruasjon. Det er ikke en indikasjon på graviditet. Synes dessverre graviditetstesten ser negativ ut. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30427 Del Skrevet 8. januar Synes også dessverre den ser negativ ut. Forsøk å test i dagene som kommer xx Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30428 Del Skrevet 8. januar Fikk mensen 4 dager før tiden, kom så sykt fort. Blødde i 2 dager, så ferdig. Tok en test (ikke tidlig) kvelden jeg begynte og blø, men ikke testet siden. Ser noen noe? Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30429 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fikk mensen 4 dager før tiden, kom så sykt fort. Blødde i 2 dager, så ferdig. Tok en test (ikke tidlig) kvelden jeg begynte og blø, men ikke testet siden. Ser noen noe? Anonymkode: 59ad3...678 Skimter noe på denne. Kan det ha vært festeblødning? Ta en ny test nå? 🤞 Anonymkode: 08ae9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30430 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Skimter noe på denne. Kan det ha vært festeblødning? Ta en ny test nå? 🤞 Anonymkode: 08ae9...c15 Jeg er i syden, men tenkte og kjøpe en test i morgen her…. Mensen skulle kommet i dag…. Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30431 Del Skrevet 9. januar Noen tanker fra kloke hoder? Jeg skjelver sånn at jeg ikke klarerå ta skikkelig bilde vi har ikke akkurat planlagt dette og jeg er litt stresset 🙈 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30432 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen tanker fra kloke hoder? Jeg skjelver sånn at jeg ikke klarerå ta skikkelig bilde vi har ikke akkurat planlagt dette og jeg er litt stresset 🙈 Anonymkode: ce925...057 Den ser ganske positiv ut.. 🤭 Anonymkode: de0c5...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30433 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den ser ganske positiv ut.. 🤭 Anonymkode: de0c5...dca Oi. Hjelp. Ikke sånn falsk skyggeopplegg altså? 🤢 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxhmj Skrevet 9. januar #30434 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Oi. Hjelp. Ikke sånn falsk skyggeopplegg altså? 🤢 Anonymkode: ce925...057 Jeg brukte denne testen på bryllupsdagen, jeg fikk en mye svakere strek enn deg (trodde det var skyggestrek) og det viste seg ar jeg var gravid. 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30435 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen tanker fra kloke hoder? Jeg skjelver sånn at jeg ikke klarerå ta skikkelig bilde vi har ikke akkurat planlagt dette og jeg er litt stresset 🙈 Anonymkode: ce925...057 Den er nok positiv ja. 🙊 Er det lov å spørre hvorfor du sier det du gjør? Passer det dårlig eller ville dere ikke ha barn? Hva føler du nå? Kanskje det kan hjelpe på nervene å dele noen av tankene? ❤️ Ønsker deg alt godt. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30436 Del Skrevet 9. januar xxhmj skrev (16 minutter siden): Jeg brukte denne testen på bryllupsdagen, jeg fikk en mye svakere strek enn deg (trodde det var skyggestrek) og det viste seg ar jeg var gravid. 🙊 Oki..... Takk for svar.. Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30437 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den er nok positiv ja. 🙊 Er det lov å spørre hvorfor du sier det du gjør? Passer det dårlig eller ville dere ikke ha barn? Hva føler du nå? Kanskje det kan hjelpe på nervene å dele noen av tankene? ❤️ Ønsker deg alt godt. Anonymkode: da100...d41 Takk som spør ❤️ Vi har hver våre egne barn fra før, og ut av hensyn til barna mtp skole, idrett og venner så har vi ikke flyttet sammen enda, og tenkt at de skal få fullføre trinnene sine der de er. I tillegg er jeg 39 år og har pcos, og hadde hyperemesis forrige svangerskap med et par innleggelser. Så hjernen kverner nok rundt det praktiske, og ikke minst de andre barna som nå kanskje må gjennom store omveltninger før vi hadde tenkt ❤️ Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30438 Del Skrevet 9. januar Nå føler jeg meg gærn, men håper på at noen som ikke har sett seg blind på testene kan gi et ærlig svar. Ser dere noe? Jeg er 12 dpo og alle tester har vært blenda.. muligens denne også er det? Skyggestrek? Testene er fra Normal og er følsom for 25 hcg. Uredigert: Redigert: Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30439 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nå føler jeg meg gærn, men håper på at noen som ikke har sett seg blind på testene kan gi et ærlig svar. Ser dere noe? Jeg er 12 dpo og alle tester har vært blenda.. muligens denne også er det? Skyggestrek? Testene er fra Normal og er følsom for 25 hcg. Uredigert: Redigert: Anonymkode: b090e...466 Ser på begge🤞 dog vanskelig å si om det er skygge eller reell strek, er den rett midt på dagen nå? Anonymkode: 96d6b...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30440 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser på begge🤞 dog vanskelig å si om det er skygge eller reell strek, er den rett midt på dagen nå? Anonymkode: 96d6b...87c Jeg også skimter noe 🥰 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå