AnonymBruker Skrevet 6. januar #30401 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg går egentlig ut fra at den er negativ, men samtidig så vet jeg på en måte hvor streken skal være så tror samtidig at jeg ser noe. En blir virkelig blind for sine egne tester, hjelp? Anonymkode: 5d79f...e59 Skjønner deg så godt. Jeg syns på en måte jeg kan skimte noe her? Veldig usikker, men... hvor mange dpo? Anonymkode: 08ae9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #30402 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner deg så godt. Jeg syns på en måte jeg kan skimte noe her? Veldig usikker, men... hvor mange dpo? Anonymkode: 08ae9...c15 Vet ikke dpo, har ikke fått tilbake syklus etter fødsel for 9mnd siden. Tok testen pga følsomme brystvorter og lett kvalme, men sist slo ikke testen ut før 1 uke etter symptomer (15 dpo). Spent 🫣 Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30403 Del Skrevet 7. januar 11 dpo i dag og tok en RFSU tidlig test. Synes jeg kunne skimte noe så redigerte bildet litt også (det nederste). Hva tenker dere? Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30404 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): 11 dpo i dag og tok en RFSU tidlig test. Synes jeg kunne skimte noe så redigerte bildet litt også (det nederste). Hva tenker dere? Anonymkode: a5604...dd1 Ser noe på begge to. Ville tatt en digital😊 Anonymkode: d09c1...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30405 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser noe på begge to. Ville tatt en digital😊 Anonymkode: d09c1...d7a Skal kjøpe det i morgen 😊 Men trooor øynene mine spiller meg et puss, for når jeg ser igjen nå synes jeg ikke at jeg kan se streken lenger men ser det veldig tydelig på bildene..? 🙃 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30406 Del Skrevet 7. januar Hva tror vi her? 🤞 Anonymkode: 26f65...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30407 Del Skrevet 7. januar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva tror vi her? 🤞 Anonymkode: 26f65...1e5 Jeg tipper positiv :). Min så sånn ut 9 dpo da jeg var gravid Anonymkode: 72657...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30408 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tror vi her? 🤞 Anonymkode: 26f65...1e5 Ingen tvil om at den er positiv! Gratulerer 😊👍🏻 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30409 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ingen tvil om at den er positiv! Gratulerer 😊👍🏻 Anonymkode: a5604...dd1 Sikker? Endelig!! Tusen takk 😍 Anonymkode: 26f65...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30410 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva tror vi her? 🤞 Anonymkode: 26f65...1e5 Min strek på rfsu sin var mye svakere enn dette og jeg er gravid i uke 22. så gratulerer ❤️ Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30411 Del Skrevet 7. januar Det er så rart med det når man stirrer seg blind på disse strekene 🙈 7 dpo i dag og hjernen vet bedre enn å teste, men så tar nysgjerrigheten fullstendig overhånd 🤪 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30412 Del Skrevet 7. januar Oi, en haug med bilder. Beklager! Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30413 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er så rart med det når man stirrer seg blind på disse strekene 🙈 7 dpo i dag og hjernen vet bedre enn å teste, men så tar nysgjerrigheten fullstendig overhånd 🤪 Anonymkode: ce925...057 Jeg ser ingen strek her… Anonymkode: 43168...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30414 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tror vi her? 🤞 Anonymkode: 26f65...1e5 Sterkere enn min 10 dpo, nå er jeg 23 uker gravid med ei lita jente 🥰 gratulerer!!! Uten tvil positiv 😄 legger ved bildet av min 10 dpo 🥰 Anonymkode: 0baa5...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30415 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tror vi her? 🤞 Anonymkode: 26f65...1e5 😍😍 babystrek! Hvor mange dpo? Anonymkode: de0c5...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30416 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): 😍😍 babystrek! Hvor mange dpo? Anonymkode: de0c5...dca 🤞😍 Skulle hatt mensen i dag! Anonymkode: 26f65...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30417 Del Skrevet 7. januar Som nevnt over så tror jeg at øynene mine spiller meg et puss, jeg ser egentlig ikke før jeg redigerer bilde. Er det noen som har opplevd at streken ikke har syntes med mindre bilde er redigert, og at den har vært positiv? Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 7. januar #30418 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som nevnt over så tror jeg at øynene mine spiller meg et puss, jeg ser egentlig ikke før jeg redigerer bilde. Er det noen som har opplevd at streken ikke har syntes med mindre bilde er redigert, og at den har vært positiv? Anonymkode: a5604...dd1 Dette er nok bare skyggestrek dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxhmj Skrevet 7. januar #30419 Del Skrevet 7. januar Ttcnummer2 skrev (13 minutter siden): Dette er nok bare skyggestrek dessverre.. enig i personen over, vanlig å få skyggestrek på disse. 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 8. januar #30420 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som nevnt over så tror jeg at øynene mine spiller meg et puss, jeg ser egentlig ikke før jeg redigerer bilde. Er det noen som har opplevd at streken ikke har syntes med mindre bilde er redigert, og at den har vært positiv? Anonymkode: a5604...dd1 Mine var så svake da jeg først tok dem at jeg såvidt kunne skimte de, måtte redigere og endre lys for å kunne se. Fikk de ikke med på bilder engang. Var da 3 uker gravid, de ble sterkere hver dag. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå