Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jøss.. 🤷🏼‍♀️ da må det være noe nytt siden jeg ble medlem for mange år siden 😅

Anonymkode: de0c5...dca

Ja, det er så irriterende 😅😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg er 9 dpo i dag, og testen så slik ut på morgenurin. Er metode tidlig strimmeltest. Jeg synes kanskje at jeg kan skimte noe, samtidig som jeg er redd det er ren innbilning 😅

IMG_2029.jpeg

Anonymkode: a5604...dd1

Det ene øyeblikket skimter jeg noe, det andre ikke😅 har lignende graviditetstester fra i morges (kanskje bittelitt sterkere), og skulle hatt mensen i går…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MelodyD skrev (22 minutter siden):

Det ene øyeblikket skimter jeg noe, det andre ikke😅 har lignende graviditetstester fra i morges (kanskje bittelitt sterkere), og skulle hatt mensen i går…

Ja, jeg og mannen blir liksom ikke enig med oss selv 😂 Takk for svar 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikken123 skrev (19 minutter siden):

Noen som kan skimte noe her? 11 dpo

IMG_1636.jpeg

IMG_1637.png

Synes jeg ser en strek, men om det er farge eller skygge..? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikken123 skrev (57 minutter siden):

Noen som kan skimte noe her? 11 dpo

IMG_1636.jpeg

IMG_1637.png

For meg ser dessverre denne ganske så negativ ut, foreløpig.

Anonymkode: a61b1...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Jeg er 9 dpo i dag, og testen så slik ut på morgenurin. Er metode tidlig strimmeltest. Jeg synes kanskje at jeg kan skimte noe, samtidig som jeg er redd det er ren innbilning 😅

IMG_2029.jpeg

Beklager, jeg ser ingenting ut fra dette bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Beklager, jeg ser ingenting ut fra dette bildet.

Takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg redigerte bildet som jeg la ut før i dag! Med mindre jeg er helt på jordet synes jeg det er en strek der, men mulig det kommer opp strek uansett ved bilderedigering..? Vi har prøvd i 3 år og hatt flere IVF forsøk, men denne prøveperioden her føler jeg at det smurrer og strekker mer og har tidvis stikkende følelse i magen. Og hvis det ikke går på snart vet jeg ikke om vi må vurdere donor, så sikkert litt derfor også jeg er koko denne perioden 😅

IMG_2029.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg redigerte bildet som jeg la ut før i dag! Med mindre jeg er helt på jordet synes jeg det er en strek der, men mulig det kommer opp strek uansett ved bilderedigering..? Vi har prøvd i 3 år og hatt flere IVF forsøk, men denne prøveperioden her føler jeg at det smurrer og strekker mer og har tidvis stikkende følelse i magen. Og hvis det ikke går på snart vet jeg ikke om vi må vurdere donor, så sikkert litt derfor også jeg er koko denne perioden 😅

IMG_2029.jpeg

100% forståelig at du blir kokko av det🥲 jeg ser så vidt noe, men kan kanskje bare være en slags skygge…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_2029.jpeg

Jeg ser noe. Men usikker på om det bare er skyggestrek. Du får vente tålmodig til i morgen for å se om streken blir tydeligere 🥰 Jeg har samme strek i dag og er 9/10 dpo 😲  

Men her har jeg en baby på 3 mnd så for min del kan jeg gjerne vente et par perioder til 😵

20240105_085647.jpg

Anonymkode: 40cc2...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ser noe. Men usikker på om det bare er skyggestrek. Du får vente tålmodig til i morgen for å se om streken blir tydeligere 🥰 Jeg har samme strek i dag og er 9/10 dpo 😲  

Men her har jeg en baby på 3 mnd så for min del kan jeg gjerne vente et par perioder til 😵

20240105_085647.jpg

Ja det skjønner jeg da! 😅 Vi får bare vente å se, og krysse for at utfallene blir som vi ønsker 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det skjønner jeg da! 😅 Vi får bare vente å se, og krysse for at utfallene blir som vi ønsker 🤞🏻

Du får oppdatere i morgen 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Måtte også prøve å endre lyset på bildet 😄

Screenshot_20240105-122216_Gallery.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du får oppdatere i morgen 🤩 

Du også! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_6447.thumb.jpeg.e6ea100a890dc87320fec21b0cf51ae0.jpegkan noen se noe på denne? Litt dårlig bilde. Synes liksom jeg så noe, men jeg tror jeg ser syner 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heleneblå skrev (6 minutter siden):

IMG_6447.thumb.jpeg.e6ea100a890dc87320fec21b0cf51ae0.jpegkan noen se noe på denne? Litt dårlig bilde. Synes liksom jeg så noe, men jeg tror jeg ser syner 😂

Ser et eller annet der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser et eller annet der 😊

Takk for svar! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen ting i dag, 10 dpo

IMG_2033.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går egentlig ut fra at den er negativ, men samtidig så vet jeg på en måte hvor streken skal være så tror samtidig at jeg ser noe. En blir virkelig blind for sine egne tester, hjelp?

IMG_9231.jpeg

Anonymkode: 5d79f...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...