MelodyD Skrevet 5. januar #30381 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jøss.. 🤷🏼♀️ da må det være noe nytt siden jeg ble medlem for mange år siden 😅 Anonymkode: de0c5...dca Ja, det er så irriterende 😅😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MelodyD Skrevet 5. januar #30382 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg er 9 dpo i dag, og testen så slik ut på morgenurin. Er metode tidlig strimmeltest. Jeg synes kanskje at jeg kan skimte noe, samtidig som jeg er redd det er ren innbilning 😅 Anonymkode: a5604...dd1 Det ene øyeblikket skimter jeg noe, det andre ikke😅 har lignende graviditetstester fra i morges (kanskje bittelitt sterkere), og skulle hatt mensen i går… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumrikken123 Skrevet 5. januar #30383 Del Skrevet 5. januar Noen som kan skimte noe her? 11 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30384 Del Skrevet 5. januar MelodyD skrev (22 minutter siden): Det ene øyeblikket skimter jeg noe, det andre ikke😅 har lignende graviditetstester fra i morges (kanskje bittelitt sterkere), og skulle hatt mensen i går… Ja, jeg og mannen blir liksom ikke enig med oss selv 😂 Takk for svar 😁 Anonymkode: a5604...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30385 Del Skrevet 5. januar Snusmumrikken123 skrev (19 minutter siden): Noen som kan skimte noe her? 11 dpo Synes jeg ser en strek, men om det er farge eller skygge..? 🤔 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30386 Del Skrevet 5. januar Snusmumrikken123 skrev (57 minutter siden): Noen som kan skimte noe her? 11 dpo For meg ser dessverre denne ganske så negativ ut, foreløpig. Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30387 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg er 9 dpo i dag, og testen så slik ut på morgenurin. Er metode tidlig strimmeltest. Jeg synes kanskje at jeg kan skimte noe, samtidig som jeg er redd det er ren innbilning 😅 Anonymkode: a5604...dd1 Beklager, jeg ser ingenting ut fra dette bildet. Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30388 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Beklager, jeg ser ingenting ut fra dette bildet. Anonymkode: a61b1...2e6 Takk for svar 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30389 Del Skrevet 5. januar Jeg redigerte bildet som jeg la ut før i dag! Med mindre jeg er helt på jordet synes jeg det er en strek der, men mulig det kommer opp strek uansett ved bilderedigering..? Vi har prøvd i 3 år og hatt flere IVF forsøk, men denne prøveperioden her føler jeg at det smurrer og strekker mer og har tidvis stikkende følelse i magen. Og hvis det ikke går på snart vet jeg ikke om vi må vurdere donor, så sikkert litt derfor også jeg er koko denne perioden 😅 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MelodyD Skrevet 5. januar #30390 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg redigerte bildet som jeg la ut før i dag! Med mindre jeg er helt på jordet synes jeg det er en strek der, men mulig det kommer opp strek uansett ved bilderedigering..? Vi har prøvd i 3 år og hatt flere IVF forsøk, men denne prøveperioden her føler jeg at det smurrer og strekker mer og har tidvis stikkende følelse i magen. Og hvis det ikke går på snart vet jeg ikke om vi må vurdere donor, så sikkert litt derfor også jeg er koko denne perioden 😅 Anonymkode: a5604...dd1 100% forståelig at du blir kokko av det🥲 jeg ser så vidt noe, men kan kanskje bare være en slags skygge… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30391 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg redigerte bildet som jeg la ut før i dag! Med mindre jeg er helt på jordet synes jeg det er en strek der, men mulig det kommer opp strek uansett ved bilderedigering..? Vi har prøvd i 3 år og hatt flere IVF forsøk, men denne prøveperioden her føler jeg at det smurrer og strekker mer og har tidvis stikkende følelse i magen. Og hvis det ikke går på snart vet jeg ikke om vi må vurdere donor, så sikkert litt derfor også jeg er koko denne perioden 😅 Anonymkode: a5604...dd1 Jeg ser noe. Men usikker på om det bare er skyggestrek. Du får vente tålmodig til i morgen for å se om streken blir tydeligere 🥰 Jeg har samme strek i dag og er 9/10 dpo 😲 Men her har jeg en baby på 3 mnd så for min del kan jeg gjerne vente et par perioder til 😵 Anonymkode: 40cc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30392 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ser noe. Men usikker på om det bare er skyggestrek. Du får vente tålmodig til i morgen for å se om streken blir tydeligere 🥰 Jeg har samme strek i dag og er 9/10 dpo 😲 Men her har jeg en baby på 3 mnd så for min del kan jeg gjerne vente et par perioder til 😵 Anonymkode: 40cc2...844 Ja det skjønner jeg da! 😅 Vi får bare vente å se, og krysse for at utfallene blir som vi ønsker 🤞🏻 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30393 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det skjønner jeg da! 😅 Vi får bare vente å se, og krysse for at utfallene blir som vi ønsker 🤞🏻 Anonymkode: a5604...dd1 Du får oppdatere i morgen 🤩 Anonymkode: 40cc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30394 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det skjønner jeg da! 😅 Vi får bare vente å se, og krysse for at utfallene blir som vi ønsker 🤞🏻 Anonymkode: a5604...dd1 Måtte også prøve å endre lyset på bildet 😄 Anonymkode: 40cc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30395 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du får oppdatere i morgen 🤩 Anonymkode: 40cc2...844 Du også! 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleneblå Skrevet 5. januar #30396 Del Skrevet 5. januar kan noen se noe på denne? Litt dårlig bilde. Synes liksom jeg så noe, men jeg tror jeg ser syner 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30397 Del Skrevet 5. januar Heleneblå skrev (6 minutter siden): kan noen se noe på denne? Litt dårlig bilde. Synes liksom jeg så noe, men jeg tror jeg ser syner 😂 Ser et eller annet der 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleneblå Skrevet 5. januar #30398 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser et eller annet der 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Takk for svar! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #30399 Del Skrevet 6. januar Ser ingen ting i dag, 10 dpo Anonymkode: a5604...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #30400 Del Skrevet 6. januar Jeg går egentlig ut fra at den er negativ, men samtidig så vet jeg på en måte hvor streken skal være så tror samtidig at jeg ser noe. En blir virkelig blind for sine egne tester, hjelp? Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå