Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

7dpo da...så veeldig tidlig. Men klarte ikke dy meg 🤭 blenda?? 

20240102_205710.jpg

Anonymkode: de0c5...dca

Ser dessverre ingenting! Leste nå nettopp at egget fester seg til livmoren i alt fra dag 6-12+ dpo, men at det er aller vanligst at det skjer på dag 8-9-10. Du får bare prøve på nytt i morgen 🤞😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertefisk skrev (8 timer siden):

Ser dessverre ingenting! Leste nå nettopp at egget fester seg til livmoren i alt fra dag 6-12+ dpo, men at det er aller vanligst at det skjer på dag 8-9-10. Du får bare prøve på nytt i morgen 🤞😄

Nei det var dårlig til strek gitt.. dagen i dpo går såå sakte ! Får vente til imorgen tidlig tror jeg 🥰 om jeg klarer 🙏🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertefisk skrev (8 timer siden):

Ååååh ❤️ etter at testen tørket ble det enda mer tydelig at det var en strek der. Får bare håpe at det ikke er en skyggestrek. Tok en til test (fra samme batch) på kvelden men den var knallhvit. Kanskje urinen ikke var konsentrert nok.....  vet ikke om jeg klarer å sove i natt altså. Tenk om jeg kunne slippe ivf kjøret....

Har du tatt ny test idag? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe på disse? Metode sine tester, ca 9 dpo❤️

IMG_1608.jpeg

Anonymkode: a4b26...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noe på disse? Metode sine tester, ca 9 dpo❤️

IMG_1608.jpeg

Anonymkode: a4b26...bed

Ser ingenting der

Anonymkode: 5f067...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertefisk skrev (14 timer siden):

Ååååh ❤️ etter at testen tørket ble det enda mer tydelig at det var en strek der. Får bare håpe at det ikke er en skyggestrek. Tok en til test (fra samme batch) på kvelden men den var knallhvit. Kanskje urinen ikke var konsentrert nok.....  vet ikke om jeg klarer å sove i natt altså. Tenk om jeg kunne slippe ivf kjøret....

Krysser virkelig fingrene for deg!! Når skal du ta en ny test??❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Månestråla skrev (11 minutter siden):

Krysser virkelig fingrene for deg!! Når skal du ta en ny test??❤️

Tok ny test i morrest og nå kl 14. Hviteste testene jeg noensinne har sett. Ikke spor av strek. 🥲

Den pittelille streken jeg så i går er ikke å se i dag. Hva kunne det ha vært? Skyggestrek? I går kunne jeg skimte en anelse rosanyanse der.... men det var tydeligvis ingenting. 😔

Hadde møte med St. Olavs i dag, og forbereder meg på å starte IVF i februar. Sukk!

Her er inntørkede tester fra 9 DPO morgen, 9 DPO Kveld og 10 DPO nederst. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å leve i håpet fram til Tante Rød kommer. 😛

410182154_1402253323997165_3366814917118378960_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertefisk skrev (42 minutter siden):

Tok ny test i morrest og nå kl 14. Hviteste testene jeg noensinne har sett. Ikke spor av strek. 🥲

Den pittelille streken jeg så i går er ikke å se i dag. Hva kunne det ha vært? Skyggestrek? I går kunne jeg skimte en anelse rosanyanse der.... men det var tydeligvis ingenting. 😔

Hadde møte med St. Olavs i dag, og forbereder meg på å starte IVF i februar. Sukk!

Her er inntørkede tester fra 9 DPO morgen, 9 DPO Kveld og 10 DPO nederst. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å leve i håpet fram til Tante Rød kommer. 😛

Ser noe på den i midten jeg? 

Anonymkode: 77112...043

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser noe på den i midten jeg? 

Ja, den i midten er den fra i går! Nå er det bare hvitt, hvitt, hvitt. Den nederste er fra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertefisk skrev (4 timer siden):

Usikker på hva den kunne ha vært:/ ville testet igjen om to dager! Man vet aldri. Jeg har også vært gjennom ivf på st Olavs og jeg har bare godt å si om dem. Kjempe flinke, hyggelige og forholdsvis raske med oppstart og svar i motsetning til Riksen. For meg er situasjonen litt annerledes for jeg er sammen med ei dame og dermed uansett avhengig av assistert befruktning og sånn er det jo ikke for deg. Så jeg skjønner det kan føles som et nederlag men ivf er ikke så aller verst syns jeg😄 kjekt å vite at for hvert innsett så er sjansen en del større for graviditet enn ved samleie. Kan være en motiverende tanke. Masse lykke til uansett❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråla skrev (2 timer siden):

Usikker på hva den kunne ha vært:/ ville testet igjen om to dager! Man vet aldri. Jeg har også vært gjennom ivf på st Olavs og jeg har bare godt å si om dem. Kjempe flinke, hyggelige og forholdsvis raske med oppstart og svar i motsetning til Riksen. For meg er situasjonen litt annerledes for jeg er sammen med ei dame og dermed uansett avhengig av assistert befruktning og sånn er det jo ikke for deg. Så jeg skjønner det kan føles som et nederlag men ivf er ikke så aller verst syns jeg😄 kjekt å vite at for hvert innsett så er sjansen en del større for graviditet enn ved samleie. Kan være en motiverende tanke. Masse lykke til uansett❤️

Tusen takk for oppmuntring. ❤️ Ja prøver å tenke positivt på det. Blir IVF i februar på meg. Hvis vi er heldige klarer vi kanskje å fryse ned noen egg til søsken nr 2, før de stakkars eggstokkene mine er tomme, så sånn sett er det jo bare greit å ikke bli gravid nå. 😅 

Men skal tviholde på det lille håpet jeg har fram til mensen kommer.

Du er tøff som ikke synes IVF er så ille! Godt å høre fra flere i samme ivf båsen. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere streken? Jeg ser den, men vanskelig å ta bilde av den. Det er noen dager til jeg får mensen, men kunne ikke vente tok denne noen min siden. Vet jeg burde bruke morgen urin. 

også er det flere som forteller at denne testen er ikke noe særlig god 

IMG_2343.jpeg

Anonymkode: d55d6...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser dere streken? Jeg ser den, men vanskelig å ta bilde av den. Det er noen dager til jeg får mensen, men kunne ikke vente tok denne noen min siden. Vet jeg burde bruke morgen urin. 

også er det flere som forteller at denne testen er ikke noe særlig god 

IMG_2343.jpeg

Ser streken, men disse testene har noen fæle skygger. Ville ikke stolt på den med mindre den var knall blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser streken, men disse testene har noen fæle skygger. Ville ikke stolt på den med mindre den var knall blå.

Hvordan kan jeg se om det er en skygge strek?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan kan jeg se om det er en skygge strek?:)

At streken er mer svart enn blå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger jeg inn et bilde her?

Endret av MelodyD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MelodyD skrev (48 minutter siden):

Hvordan legger jeg inn et bilde her?

Når du skal skrive er innlegg, så er det en egen knapp nederst i ruta hvor det står "legg til filer" . Så finner du bilder i kamerarullen din som du ønsker å poste, om du skriver fra mobilen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Når du skal skrive er innlegg, så er det en egen knapp nederst i ruta hvor det står "legg til filer" . Så finner du bilder i kamerarullen din som du ønsker å poste, om du skriver fra mobilen da.

Takk for svar! Den er ikke nederst i kommentaren min, men googlet og så at man må poste noen ganger og vente en uke før man kan legge inn bilde🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MelodyD skrev (25 minutter siden):

Takk for svar! Den er ikke nederst i kommentaren min, men googlet og så at man må poste noen ganger og vente en uke før man kan legge inn bilde🤔

Jøss.. 🤷🏼‍♀️ da må det være noe nytt siden jeg ble medlem for mange år siden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 9 dpo i dag, og testen så slik ut på morgenurin. Er metode tidlig strimmeltest. Jeg synes kanskje at jeg kan skimte noe, samtidig som jeg er redd det er ren innbilning 😅

IMG_2029.jpeg

Anonymkode: a5604...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...