Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dessverre..ville prøvd med en tidligtest! 🤞 jeg testet negativ på en slik, og positivt på tidlig samtidig

Anonymkode: 4248e...e3f

Takk for svar🥺. Brukte siste tidligtesten i dag tidlig🥺. Butikken åpner igjen i morgen, så får stikke og handle. Noen tidligtester du anbefaler?
Er 9 eller 10 dpo i dag (hadde pos EL test 15. desember på kvelden). Ikke tempet..

Anonymkode: b25a4...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar🥺. Brukte siste tidligtesten i dag tidlig🥺. Butikken åpner igjen i morgen, så får stikke og handle. Noen tidligtester du anbefaler?
Er 9 eller 10 dpo i dag (hadde pos EL test 15. desember på kvelden). Ikke tempet..

Jeg brukte fra babyplan (som jeg bestillte på nett), var veldig rask levering. Tok også rfsu tidligtest, men streken var en del svakere enn på babyplan sin tidligtest, men de funket fint

Anonymkode: 4248e...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_7751.thumb.jpeg.f09d495a1bc71ae9083e95cc3d12f6a6.jpeg

Noen som ser noe her?

Syns jeg ser "noe", men usikker på om det er skygge eller strek? Ta en ny test? 

Anonymkode: d0209...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Syns jeg ser "noe", men usikker på om det er skygge eller strek? Ta en ny test? 

Åå? Er det sant! Jeg føler også jeg ser noe, men samtidig er det mulig bare en ønskestrek.. Skal ta en til nå i kveld🤞🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Åå? Er det sant! Jeg føler også jeg ser noe, men samtidig er det mulig bare en ønskestrek.. Skal ta en til nå i kveld🤞🏼

Mulig jeg bare ser ønskestrek fordi jeg sitter og nistirrer etter strek på egne tester😂 Masse lykke til, håper du får klar og tydelig strek🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg ser noe :) Lykke til!!

Anonymkode: 59ad3...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei

Hva tror dere om disse? Øverste er fra i går, de to andre i dag. Er 11 dpo med fersk blasto. Testene er Lloyd pharmacy early pregnancy test - leser at mange opplever skyggestreker på disse så blir litt skeptisk. Hva tror dere med godt streksyn og en del erfaring på feltet? På forhånd tusen takk<3

IMG_8015.png

Anonymkode: e7102...a56

Oppdatering fra denne kanten; fikk tydelig og mer rosa strek i dag, bildet tatt etter ca 5 min. 

IMG_8019.jpeg

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver12345 skrev (26 minutter siden):

Oppdatering fra denne kanten; fikk tydelig og mer rosa strek i dag, bildet tatt etter ca 5 min. 

IMG_8019.jpeg

Gratulerer😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gratulerer😍

Tusen takk🩷Er livredd for at dette skal gå dårlig etter to spontanaborter, så den inderlige gleden tar nok tid å kjenne på😳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver12345 skrev (22 minutter siden):

Tusen takk🩷Er livredd for at dette skal gå dårlig etter to spontanaborter, så den inderlige gleden tar nok tid å kjenne på😳

Kjenner meg så igjen i det❤️ Håper det går hele veien fra spire til baby denne gangen🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kjenner meg så igjen i det❤️ Håper det går hele veien fra spire til baby denne gangen🤞

Tusen takk🩷🩷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg ser noe :) Lykke til!!

Anonymkode: 59ad3...678

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mulig jeg bare ser ønskestrek fordi jeg sitter og nistirrer etter strek på egne tester😂 Masse lykke til, håper du får klar og tydelig strek🤞❤️

Jeg tror løpet er kjørt her. 10 eller 11 dpo i dag, og testen ser ikke noe sterkere ut😞 usikker på om det er noen strek i det hele tatt… 

IMG_7777.thumb.jpeg.09c760a40295e45dfe193215ab73d547.jpeg

Takk uansett, for at dere tok dere tid til å svare! Lykke til, til deg også som sitter og nistirrer på tester som meg😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror løpet er kjørt her. 10 eller 11 dpo i dag, og testen ser ikke noe sterkere ut😞 usikker på om det er noen strek i det hele tatt… 

Takk uansett, for at dere tok dere tid til å svare! Lykke til, til deg også som sitter og nistirrer på tester som meg😂❤️

Jeg fikk ikke positiv før 12 eller 13 dpo denne pp. Men begynte å blø igår så her er løpet kjørt nå, men vent en dag eller to å se igjen. Lykke til ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemini87 skrev (10 minutter siden):

Jeg fikk ikke positiv før 12 eller 13 dpo denne pp. Men begynte å blø igår så her er løpet kjørt nå, men vent en dag eller to å se igjen. Lykke til ❤️

Takk for motiverende ord❤️ Brukte du tidligtest eller vanlig? 

Så synd å høre du har begynt å blø…🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for motiverende ord❤️ Brukte du tidligtest eller vanlig? 

Så synd å høre du har begynt å blø…🥺

Ja, veldig leit, men livets gang dessverre. ❤️ Hadde ikke flere på 10ml så brukte de på 25ml å de var blenda dagen før ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ikke mist håpet, 10 eller 11 dpo er enda tidlig! Og takk😁 Jeg er på ikm i dag og har enda ikke sett en tydelig strek som jeg ikke er i tvil på, men håper fram til mens kommer😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemini87 skrev (3 timer siden):

Ja, veldig leit, men livets gang dessverre. ❤️ Hadde ikke flere på 10ml så brukte de på 25ml å de var blenda dagen før ❤️

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke mist håpet, 10 eller 11 dpo er enda tidlig! Og takk😁 Jeg er på ikm i dag og har enda ikke sett en tydelig strek som jeg ikke er i tvil på, men håper fram til mens kommer😅

Jeg var og kjøpte 10 i dag, så det er den jeg har brukt. Så derfor jeg begynner miste troa litt🥺.

Lykke til begge to❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...