Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om disse? El test og graviditetstest. 4-5 dager til mensen.. 

IMG_0863.jpeg

Anonymkode: a4b26...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

IMG_0863.jpeg

Negativ

Anonymkode: a3070...3f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

IMG_0863.jpeg

Ser negative ut. Litt uklart bilde? 

Anonymkode: 6a399...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_0863.jpeg

Både EL test og HCG test er negative

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
vet ikke hvor mange dpo jeg er pga usikkert når eggløsning var. Men er på dag 33 av syklusen, så er litt over det vanlige nå. Tok en vanlig makesure test på kvelden, hvor jeg kunne skimte en strek om jeg lyste med lommelykt og holdt den i en vinkel. Etter litt mer tid ble denne streken tydeligere, og jeg kunne ta bilde av den. Selv om tiden var gått ut, kan dette være starten på noe? I og med at jeg kunne skimte noe før tiden gikk ut? 🫣

IMG_3762.jpeg

IMG_3763.jpeg

Anonymkode: 7f22c...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pålitelig er denne testen?🥺 kjenner alt faller i grus, når jeg går i testefella 😂 fortsatt 3-4 dager til jeg skal ha mensen.. er det fortsatt håp?😭🤰🏻 

IMG_0887.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor pålitelig er denne testen?🥺 kjenner alt faller i grus, når jeg går i testefella 😂 fortsatt 3-4 dager til jeg skal ha mensen.. er det fortsatt håp?😭🤰🏻 

IMG_0887.jpeg

Jeg har kun brukt denne én gang, da stemte det med negativ for meg, dessverre 🥺

Anonymkode: e8e61...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_0887.jpeg

Med tanke på at det enda er noen dager til du får mens kan det enda gå, uten å være 100% sikker. Jeg tok digital test dagen før mens og fikk negativ, dagen etter (samme dag som mens skulle kommet) fikk jeg positiv :D har hørt selv at teststrimler krever mindre hcg enn digital, så kanskje prøv en digital? Min teststrimmel fra normal skimte VELDIG svakt dagen før mens :) 

Anonymkode: eb0dd...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Med tanke på at det enda er noen dager til du får mens kan det enda gå, uten å være 100% sikker. Jeg tok digital test dagen før mens og fikk negativ, dagen etter (samme dag som mens skulle kommet) fikk jeg positiv :D har hørt selv at teststrimler krever mindre hcg enn digital, så kanskje prøv en digital? Min teststrimmel fra normal skimte VELDIG svakt dagen før mens :) 

Men den der er vel tidligtest? Eller har jeg misforstått hvilken det er kanskje 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men den der er vel tidligtest? Eller har jeg misforstått hvilken det er kanskje 🙈

Jeg brukte tidligtest på min digitale 🙂 men nå skal jeg ikke gi falske forhåpninger altså! Jeg kan finne bilder av mine etterpå om du ønsker og link til den jeg kjøpte :D kjøpte to av samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det er tidlig tester 😮‍💨 testa ikke positivt med sønnen min før jeg var 5 uker på vei, så håper det er tregt til å stige 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg brukte tidligtest på min digitale 🙂 men nå skal jeg ikke gi falske forhåpninger altså! Jeg kan finne bilder av mine etterpå om du ønsker og link til den jeg kjøpte :D kjøpte to av samme

Gjerne det❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Denne kjøpte jeg fra boots apotek - Clearblue Digital Ultraearly graviditetstest :) https://www.boots.no/clearblue-digital-ultraearly-graviditetstest-968816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, er den som er brukt her :)

Krysser fingrene for at du bare har testet for tidlig, masse lykke til med testing fremover! :D hadde nok ventet til første dag i mens med å tatt test, men vet hvor vanskelig det er holde seg. Selv kjøpte jeg en pakke med masse teststrimler å testet dag inn og ut, men ikke positiv digital før første dag med uteblitt mens :) venter spent på oppdatering om hva din viser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så rart at disse tidligtestene slår like sent ut som de normale testene. Det virker i hvert fall slik 🙈 Det var den jeg hadde prøvd også, men kun én gang! Driver med testing selv og kun negative her så langt. Har ikm onsdag eller torsdag, krysser alt son krysses kan for at den ikke dukker opp for noen av oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tanker????? *vet EL testen er neg*

IMG_0901.jpeg

Ser ikke noe her

Anonymkode: 86115...866

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egget festet seg for 4 dager siden. 
Men ser kun blandahvite tester.. 

Vil det si at jeg muligens har bommet på festedagen eller vil jeg ikke se et utslag så tidlig etter at egget har festet seg? Noen som har peiling?

IMG_5730.jpeg

Anonymkode: 2cd80...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...