AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #30021 Del Skrevet 20. november 2023 Hei. Jeg er ny i gamet (3pp), men har aldri fått noe i nærheten av to streker på en graviditetstest. Jeg er 12/13 dpo i dag. I dag fikk jeg en positiv test, men den så litt rar ut (defekt). Jeg tok deretter en ny test som var negativ og tok enda en test nå, hvor man kan se konturene av en strek (se bilde) og jeg tolker dette som skyggestrek. De to siste testene er tatt på veldig svak/utvannet urin, men jeg er fortsatt veldig usikker på tolkningen av testene. Er det noen som har input? Anonymkode: 3c613...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. november 2023 #30022 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Jeg er ny i gamet (3pp), men har aldri fått noe i nærheten av to streker på en graviditetstest. Jeg er 12/13 dpo i dag. I dag fikk jeg en positiv test, men den så litt rar ut (defekt). Jeg tok deretter en ny test som var negativ og tok enda en test nå, hvor man kan se konturene av en strek (se bilde) og jeg tolker dette som skyggestrek. De to siste testene er tatt på veldig svak/utvannet urin, men jeg er fortsatt veldig usikker på tolkningen av testene. Er det noen som har input? Anonymkode: 3c613...e4d Kjenner ikke til dette merket. Ser litt ut som om det er fra McDonald's men ja, ser en strek. Vanskelig å si om det er skygge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 20. november 2023 #30023 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Jeg er ny i gamet (3pp), men har aldri fått noe i nærheten av to streker på en graviditetstest. Jeg er 12/13 dpo i dag. I dag fikk jeg en positiv test, men den så litt rar ut (defekt). Jeg tok deretter en ny test som var negativ og tok enda en test nå, hvor man kan se konturene av en strek (se bilde) og jeg tolker dette som skyggestrek. De to siste testene er tatt på veldig svak/utvannet urin, men jeg er fortsatt veldig usikker på tolkningen av testene. Er det noen som har input? Anonymkode: 3c613...e4d Disse er kjent for elendige skyggetreker og er et ganske dårlig og billig merke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #30024 Del Skrevet 20. november 2023 3 hours ago, Fame said: Kjenner ikke til dette merket. Ser litt ut som om det er fra McDonald's men ja, ser en strek. Vanskelig å si om det er skygge Haha, sant - er fra samme land, så mulig designet er mer attraktivt i USA 😂 Anonymkode: 3c613...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #30025 Del Skrevet 20. november 2023 33 minutter siden, Ttcnummer2 said: Disse er kjent for elendige skyggetreker og er et ganske dårlig og billig merke 😅 Såpass, var ikke klar over at disse var «kjent» for dette, ettersom de har veldig bra rating på Amazon. Er det slik at lav pris alltid korrelerer med dårlig kvalitet, ettersom dette er konklusjonen din, eller har du anbefalinger om andre merker som selger strimler som er pålitelige? 😊 Anonymkode: 3c613...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #30026 Del Skrevet 20. november 2023 God kveld damer. 8 DPO idag å har skikkelig sykdomsfølelse i kroppen. Har hatt syke unger med hoste og feber, men begynner å gi seg hos dem nå, men var skråsikker på at jeg gikk på det samme. Gikk å la meg igår kveld å bråvåknet av at hjertet mitt holdt på å hoppe ut av kroppen. Sjekket pulsen på klokka, den viser 140! Rett opp på badet, tisset og kastet opp. Ligget rett ut hele dagen, men føler meg ikke syk sånn i den forstand. Heller pjusk. Tok en test nå på kvelden å ser svaaak strek (tidlig test 10ml). MEN ser jeg syner eller er det antydning til noe der? Tempen har holdt seg fin over coverline, hadde en liten dipp på 6 dpo (men ikke under coverline å idag hadde tempen økt fra dagen før med ca 0,30grader. Fra 36,97 - 37,23. 😱 Hva tenker vi? Jeg har veldig lite symptomer egentlig, men har aldrig hatt noe serlig symptomer før trøttheten kikker inn med de andre. Første bildet er uten filter, det andre med. Anonymkode: 31c8b...554 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #30027 Del Skrevet 20. november 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: God kveld damer. 8 DPO idag å har skikkelig sykdomsfølelse i kroppen. Har hatt syke unger med hoste og feber, men begynner å gi seg hos dem nå, men var skråsikker på at jeg gikk på det samme. Gikk å la meg igår kveld å bråvåknet av at hjertet mitt holdt på å hoppe ut av kroppen. Sjekket pulsen på klokka, den viser 140! Rett opp på badet, tisset og kastet opp. Ligget rett ut hele dagen, men føler meg ikke syk sånn i den forstand. Heller pjusk. Tok en test nå på kvelden å ser svaaak strek (tidlig test 10ml). MEN ser jeg syner eller er det antydning til noe der? Tempen har holdt seg fin over coverline, hadde en liten dipp på 6 dpo (men ikke under coverline å idag hadde tempen økt fra dagen før med ca 0,30grader. Fra 36,97 - 37,23. 😱 Hva tenker vi? Jeg har veldig lite symptomer egentlig, men har aldrig hatt noe serlig symptomer før trøttheten kikker inn med de andre. Første bildet er uten filter, det andre med. Anonymkode: 31c8b...554 Ser bare ett bilde. Men synes jeg ser en strek der Anonymkode: c6062...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 20. november 2023 #30028 Del Skrevet 20. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser bare ett bilde. Men synes jeg ser en strek der Anonymkode: c6062...b2e Fikk ikke lagt inn det andre bildet da filen er for stor. 😅 Endret 20. november 2023 av Lillemini87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #30029 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): God kveld damer. 8 DPO idag å har skikkelig sykdomsfølelse i kroppen. Har hatt syke unger med hoste og feber, men begynner å gi seg hos dem nå, men var skråsikker på at jeg gikk på det samme. Gikk å la meg igår kveld å bråvåknet av at hjertet mitt holdt på å hoppe ut av kroppen. Sjekket pulsen på klokka, den viser 140! Rett opp på badet, tisset og kastet opp. Ligget rett ut hele dagen, men føler meg ikke syk sånn i den forstand. Heller pjusk. Tok en test nå på kvelden å ser svaaak strek (tidlig test 10ml). MEN ser jeg syner eller er det antydning til noe der? Tempen har holdt seg fin over coverline, hadde en liten dipp på 6 dpo (men ikke under coverline å idag hadde tempen økt fra dagen før med ca 0,30grader. Fra 36,97 - 37,23. 😱 Hva tenker vi? Jeg har veldig lite symptomer egentlig, men har aldrig hatt noe serlig symptomer før trøttheten kikker inn med de andre. Første bildet er uten filter, det andre med. Anonymkode: 31c8b...554 Dårlig bilde, men jeg synes jeg muligens ser noe der. Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 21. november 2023 #30030 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): God kveld damer. 8 DPO idag å har skikkelig sykdomsfølelse i kroppen. Har hatt syke unger med hoste og feber, men begynner å gi seg hos dem nå, men var skråsikker på at jeg gikk på det samme. Gikk å la meg igår kveld å bråvåknet av at hjertet mitt holdt på å hoppe ut av kroppen. Sjekket pulsen på klokka, den viser 140! Rett opp på badet, tisset og kastet opp. Ligget rett ut hele dagen, men føler meg ikke syk sånn i den forstand. Heller pjusk. Tok en test nå på kvelden å ser svaaak strek (tidlig test 10ml). MEN ser jeg syner eller er det antydning til noe der? Tempen har holdt seg fin over coverline, hadde en liten dipp på 6 dpo (men ikke under coverline å idag hadde tempen økt fra dagen før med ca 0,30grader. Fra 36,97 - 37,23. 😱 Hva tenker vi? Jeg har veldig lite symptomer egentlig, men har aldrig hatt noe serlig symptomer før trøttheten kikker inn med de andre. Første bildet er uten filter, det andre med. Anonymkode: 31c8b...554 Litt dårlig kvalitet på bildet ditt, så er vanskelig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #30031 Del Skrevet 21. november 2023 On 11/17/2023 at 7:59 PM, AnonymBruker said: Ser jeg syner eller er det en strek på den nederste? Anonymkode: 4ce79...ca3 La ut denne i helgen, og tror dette var en skyggestrek (den forsvant når testen hadde tørka) Men hva med denne?!?! Tok den i 7 tiden i dag tidlig, men så ikke ut som testen sugde til seg væske. Kikket på den på nytt nå. Denne er da litt rosa? Ellers lest av for sent? Er så glad for at jeg kjøpte meg billigtester.. Anonymkode: 4ce79...ca3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #30032 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): La ut denne i helgen, og tror dette var en skyggestrek (den forsvant når testen hadde tørka) Men hva med denne?!?! Tok den i 7 tiden i dag tidlig, men så ikke ut som testen sugde til seg væske. Kikket på den på nytt nå. Denne er da litt rosa? Ellers lest av for sent? Er så glad for at jeg kjøpte meg billigtester.. Anonymkode: 4ce79...ca3 Vil si den er positiv! De gangene strekene har kommet etter tidsfristen så har jeg vært gravid når jeg ikke er gravid så kommer det ingen strek Anonymkode: 86115...866 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #30033 Del Skrevet 21. november 2023 51 minutter siden, AnonymBruker said: Vil si den er positiv! De gangene strekene har kommet etter tidsfristen så har jeg vært gravid når jeg ikke er gravid så kommer det ingen strek Anonymkode: 86115...866 Da satser jeg på at du har rett! Kan ha vært strek der innen tidsfristen også, sto sikkert ikke og ventet ett minutt engang før jeg ga opp og la meg igjen 😂🤞 Anonymkode: 4ce79...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #30034 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da satser jeg på at du har rett! Kan ha vært strek der innen tidsfristen også, sto sikkert ikke og ventet ett minutt engang før jeg ga opp og la meg igjen 😂🤞 Anonymkode: 4ce79...ca3 Kanskje du kan ta en ny, og se på den etter 3 min? Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #30035 Del Skrevet 22. november 2023 Strek, skyggestrek eller innbilning? Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 22. november 2023 #30036 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Strek, skyggestrek eller innbilning? Anonymkode: 95702...263 Jeg ser ingenting på disse.. Men det er ikke alltid lett å se på bildet av svake streker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #30037 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): La ut denne i helgen, og tror dette var en skyggestrek (den forsvant når testen hadde tørka) Men hva med denne?!?! Tok den i 7 tiden i dag tidlig, men så ikke ut som testen sugde til seg væske. Kikket på den på nytt nå. Denne er da litt rosa? Ellers lest av for sent? Er så glad for at jeg kjøpte meg billigtester.. Anonymkode: 4ce79...ca3 Denne er positiv. Det må hcg til for å få strek. Dessuten er denne streken er veldig tydelig og ikke en skyggestrek. Anonymkode: 6a399...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #30038 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Strek, skyggestrek eller innbilning? Anonymkode: 95702...263 Jeg ser dessverre ingenting. Anonymkode: a61b1...2e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #30039 Del Skrevet 22. november 2023 Noen som ser antydning til noe her?😊 Anonymkode: 2cd80...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 22. november 2023 #30040 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen som ser antydning til noe her?😊 Anonymkode: 2cd80...db9 Nei… Men bildet er veldig mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå