Chickpea Skrevet 21. oktober 2023 #29741 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Kan dere hjelpe meg med å se om det er noe her? Ser en veldig svak strek når jeg holder testen i riktig lys, men er usikker på om det bare er skyggestrek jeg ser. Er 12 DPO og vært gjennom IVF. Satt inn et egg med topp rating. Tenker jo jeg burde hatt sterkere strek om det var noe. Samtidig testet jeg negativt 11 DPO og positivt 13 DPO en tidligere gang jeg var gravid. Endte i kjemisk den gangen da. Endret 21. oktober 2023 av Chickpea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29742 Del Skrevet 21. oktober 2023 Noen som ser noe? Mensen har vært veldig rar. Mulig EL kan ha vært senere enn antatt. Kvalme,migrene og veldig trøtt. Denne er tatt i går kveld. Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29743 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen som ser noe? Mensen har vært veldig rar. Mulig EL kan ha vært senere enn antatt. Kvalme,migrene og veldig trøtt. Denne er tatt i går kveld. Anonymkode: 59ad3...678 Er ikke kvalme og å bli trøtt en del av det å ha migreneanfall? Ser dessverre ingenting på testen. Anonymkode: 6a399...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29744 Del Skrevet 21. oktober 2023 Chickpea skrev (57 minutter siden): Kan dere hjelpe meg med å se om det er noe her? Ser en veldig svak strek når jeg holder testen i riktig lys, men er usikker på om det bare er skyggestrek jeg ser. Er 12 DPO og vært gjennom IVF. Satt inn et egg med topp rating. Tenker jo jeg burde hatt sterkere strek om det var noe. Samtidig testet jeg negativt 11 DPO og positivt 13 DPO en tidligere gang jeg var gravid. Endte i kjemisk den gangen da. Her ser jeg en svak strek. Ser ikke om det er skygge eller ikke, men tror ikke det er det. Anonymkode: 6a399...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29745 Del Skrevet 21. oktober 2023 Chickpea skrev (1 time siden): Kan dere hjelpe meg med å se om det er noe her? Ser en veldig svak strek når jeg holder testen i riktig lys, men er usikker på om det bare er skyggestrek jeg ser. Er 12 DPO og vært gjennom IVF. Satt inn et egg med topp rating. Tenker jo jeg burde hatt sterkere strek om det var noe. Samtidig testet jeg negativt 11 DPO og positivt 13 DPO en tidligere gang jeg var gravid. Endte i kjemisk den gangen da. Jeg ser svak strek. Ta en ny på morgenurin. Kanskje CB digital med ukesindikator? Anonymkode: a61b1...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29746 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Noen som ser noe? Mensen har vært veldig rar. Mulig EL kan ha vært senere enn antatt. Kvalme,migrene og veldig trøtt. Denne er tatt i går kveld. Anonymkode: 59ad3...678 Her ser jeg dessverre ikke noe. Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29747 Del Skrevet 21. oktober 2023 Chickpea skrev (2 timer siden): Kan dere hjelpe meg med å se om det er noe her? Ser en veldig svak strek når jeg holder testen i riktig lys, men er usikker på om det bare er skyggestrek jeg ser. Er 12 DPO og vært gjennom IVF. Satt inn et egg med topp rating. Tenker jo jeg burde hatt sterkere strek om det var noe. Samtidig testet jeg negativt 11 DPO og positivt 13 DPO en tidligere gang jeg var gravid. Endte i kjemisk den gangen da. Synes jeg skimter en strek på den nederste. Test igjen om noen dager 🙂 Anonymkode: e6f35...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. oktober 2023 #29748 Del Skrevet 21. oktober 2023 Chickpea skrev (2 timer siden): Kan dere hjelpe meg med å se om det er noe her? Ser en veldig svak strek når jeg holder testen i riktig lys, men er usikker på om det bare er skyggestrek jeg ser. Er 12 DPO og vært gjennom IVF. Satt inn et egg med topp rating. Tenker jo jeg burde hatt sterkere strek om det var noe. Samtidig testet jeg negativt 11 DPO og positivt 13 DPO en tidligere gang jeg var gravid. Endte i kjemisk den gangen da. Jeg tror den er svak positiv 🤞 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som ser noe? Mensen har vært veldig rar. Mulig EL kan ha vært senere enn antatt. Kvalme,migrene og veldig trøtt. Denne er tatt i går kveld. Anonymkode: 59ad3...678 Ser ingenting på denne, dessverre. Kvalme og trøtthet kan jo ha sammenheng med migrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 21. oktober 2023 #29749 Del Skrevet 21. oktober 2023 Chickpea skrev (2 timer siden): Kan dere hjelpe meg med å se om det er noe her? Ser en veldig svak strek når jeg holder testen i riktig lys, men er usikker på om det bare er skyggestrek jeg ser. Er 12 DPO og vært gjennom IVF. Satt inn et egg med topp rating. Tenker jo jeg burde hatt sterkere strek om det var noe. Samtidig testet jeg negativt 11 DPO og positivt 13 DPO en tidligere gang jeg var gravid. Endte i kjemisk den gangen da. Jeg ser en veldig svak strek! Krysser fingrene for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29750 Del Skrevet 21. oktober 2023 Chickpea skrev (2 timer siden): Kan dere hjelpe meg med å se om det er noe her? Ser en veldig svak strek når jeg holder testen i riktig lys, men er usikker på om det bare er skyggestrek jeg ser. Er 12 DPO og vært gjennom IVF. Satt inn et egg med topp rating. Tenker jo jeg burde hatt sterkere strek om det var noe. Samtidig testet jeg negativt 11 DPO og positivt 13 DPO en tidligere gang jeg var gravid. Endte i kjemisk den gangen da. Di ser negative ut for meg, men ta en digital om ett par dager, da har du svaret Anonymkode: a3070...3f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29751 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hva tror dere? Den berømte skyggesteken? 🤨 Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29752 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva tror dere? Den berømte skyggesteken? 🤨 Anonymkode: 4ba92...241 La til ett med litt justering Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29753 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La til ett med litt justering Anonymkode: 4ba92...241 Ser streken, men testen ser ut som er gammel? Noen timer siden den ble tatt. Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29754 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser streken, men testen ser ut som er gammel? Noen timer siden den ble tatt. Anonymkode: 9505f...bbd Ja, tok bildet nå. Men streken var der hele veien Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickpea Skrevet 22. oktober 2023 #29755 Del Skrevet 22. oktober 2023 Takk for alle tilbakemeldinger. Tok en ny test på morgenurin i dag. Ganske likt som de to jeg tok på konsentrert ettermiddagsurin i går. Muligens litt sterkere strek i dag, litt usikker. Ser definitivt strek på de, men veldig usikker på om det er babystrek eller skyggestrek. Veldig nervepirrende. Håper så mye, men redd det bare er skyggestrek. Synes det er vanskelig å se om det er noe farge på streken. Tok også en digital i dag, men den var negativ. Muligens for tidlig til å slå ut på digital om det skulle være noe. Pleier forsåvidt ofte å få mer konsentrert urin på etternidag/kveld enn morgen, men syntes morgenurinen i dag var ganske konsentrert da. Den øverste testen er fra i dag, de to andre fra i går ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #29756 Del Skrevet 22. oktober 2023 Chickpea skrev (3 timer siden): Takk for alle tilbakemeldinger. Tok en ny test på morgenurin i dag. Ganske likt som de to jeg tok på konsentrert ettermiddagsurin i går. Muligens litt sterkere strek i dag, litt usikker. Ser definitivt strek på de, men veldig usikker på om det er babystrek eller skyggestrek. Veldig nervepirrende. Håper så mye, men redd det bare er skyggestrek. Synes det er vanskelig å se om det er noe farge på streken. Tok også en digital i dag, men den var negativ. Muligens for tidlig til å slå ut på digital om det skulle være noe. Pleier forsåvidt ofte å få mer konsentrert urin på etternidag/kveld enn morgen, men syntes morgenurinen i dag var ganske konsentrert da. Den øverste testen er fra i dag, de to andre fra i går ettermiddag. Jeg ser Anonymkode: 59ad3...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 22. oktober 2023 #29757 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ser dere noe på denne? Jeg føler jeg ser en veldig svak strek, men dette har skjedd hver syklus så nå stoler jeg ikke på øynene mine lenger 😅 Jeg er 11 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 22. oktober 2023 #29758 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Nå er testen tørket inn og ser sånn her ut 🤷🏼♀️🙉 Endret 22. oktober 2023 av Ttcnummer2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #29759 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ttcnummer2 skrev (15 minutter siden): Nå er testen tørket inn og ser sånn her ut 🤷🏼♀️🙉 Ta ny i morgen 😊 Anonymkode: 9505f...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #29760 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ttcnummer2 skrev (15 minutter siden): Nå er testen tørket inn og ser sånn her ut 🤷🏼♀️🙉 Her er det definitivt noe etter min mening. Lykke til 😊 Anonymkode: 08ae9...c15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå