Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morgen 9 dpo/10 dpo. Synes strekene er mer rosa i virkeligheten. Tror dere det er skyggestrek eller babystrek? Blir så usikker. 

964F3D71-C92A-4432-B24E-C807D8114DAE.jpeg

Anonymkode: c9804...5ae

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Morgen 9 dpo/10 dpo. Synes strekene er mer rosa i virkeligheten. Tror dere det er skyggestrek eller babystrek? Blir så usikker. 

Det er babystrek. 

Anonymkode: 6a399...f7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Babystrek, gratulerer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeleneHS skrev (10 minutter siden):

Babystrek, gratulerer!

Tusen takk! Da får vi håpe det holder hele veien 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har gmfått gravid 2-3, på clearblue digital, er det liten sjanse for å oppleve kjemisk da?

Anonymkode: a3070...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser meg gal, ønsket om strek er så stort. Jeg holder den i alle vinkler, i forskjellig lys osv og tester i tidligste laget. Jeg som skulle vente til dagen før ikm denne gangen, men neida. Denne er tatt på kveld (det har fungert best før for meg) og ca 6 dager før ikm. Jeg synes jeg skimter noe, men kan innbille meg det for plutselig forsvinner det jeg ser 😂😂 Ser dere noe? 

IMG_0852.jpeg

IMG_0851.jpeg

Anonymkode: a779d...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser meg gal, ønsket om strek er så stort. Jeg holder den i alle vinkler, i forskjellig lys osv og tester i tidligste laget. Jeg som skulle vente til dagen før ikm denne gangen, men neida. Denne er tatt på kveld (det har fungert best før for meg) og ca 6 dager før ikm. Jeg synes jeg skimter noe, men kan innbille meg det for plutselig forsvinner det jeg ser 😂😂 Ser dere noe? 

IMG_0852.jpeg

IMG_0851.jpeg

Syntes jeg kan skimte en supersvak strek. Men det er fortsatt veldig tidlig ❤️

Anonymkode: 9505f...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_0852.jpeg

IMG_0851.jpeg

Denne ser desverre negativ ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når man har gmfått gravid 2-3, på clearblue digital, er det liten sjanse for å oppleve kjemisk da?

Jeg har hatt en del kjemiske og den digitale har aldri slått ut på 2 - 3, så jeg vil si at du er på trygg grunn fra kjemisk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_0852.jpeg

IMG_0851.jpeg

Nei, her er det nok ikke noe sterk nå. Ta en ny nærmere IKM.

Anonymkode: a61b1...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (1 time siden):

Jeg har hatt en del kjemiske og den digitale har aldri slått ut på 2 - 3, så jeg vil si at du er på trygg grunn fra kjemisk 😊

Takk for betryggende ord men samtidig så leit for deg å ha opplevd så mange kjemiske. Har du blitt gravid og fått baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

IMG_0852.jpeg

IMG_0851.jpeg

Jeg ser dessverre ingen strek. 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk for betryggende ord men samtidig så leit for deg å ha opplevd så mange kjemiske. Har du blitt gravid og fått baby?

Det er dessverre en del av gamet for mange av oss, men ja, jeg har fått en sønn som blir 1 år neste måned ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var definitivt noe i går på kvelden. Denne er tatt nå nettopp, greide bare å holde meg i tre timer før jeg måtte på do så tok like gjerne en test 😂 I dag ser jeg antydning til rosa også. 9 dpo i dag og har mensmurringerIMG_0854.thumb.jpeg.55285d36a54104566cdcfc57030118df.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var definitivt noe i går på kvelden. Denne er tatt nå nettopp, greide bare å holde meg i tre timer før jeg måtte på do så tok like gjerne en test 😂 I dag ser jeg antydning til rosa også. 9 dpo i dag og har mensmurringerIMG_0854.thumb.jpeg.55285d36a54104566cdcfc57030118df.jpeg

Ser absolutt en strek 😊

Anonymkode: d31aa...541

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gravid 🤩 gratulerer 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes jeg skimter en strek, men det er nok bare ønsketenkning? 5 dager til IKM, så den burde vel vært positiv om jeg var gravid? 8-9 DPO. 

2F2FA64B-245E-4FA8-A403-CE19657D978C.jpeg

Anonymkode: de182...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tatt på morgenurin, burde klart å vente til i morgen tidlig. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg skimter en strek, men det er nok bare ønsketenkning? 5 dager til IKM, så den burde vel vært positiv om jeg var gravid? 8-9 DPO. 

2F2FA64B-245E-4FA8-A403-CE19657D978C.jpeg

Ser noe kjempesvakt men syns du tar sorgen på forskudd, det er ikke normalt å få kjempepositivt på 8 - 9 DPO… Test om noen dager og se om streken blir sterkere 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (4 minutter siden):

Ser noe kjempesvakt men syns du tar sorgen på forskudd, det er ikke normalt å få kjempepositivt på 8 - 9 DPO… Test om noen dager og se om streken blir sterkere 😉

Fort gjort å ta sorgene på forskudd. 😛 Men vi har bare prøvd i 6 måneder, så prøver å ikke stresse enda. 😄 Får teste igjen med morgenurin i morgen. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...