AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29721 Del Skrevet 19. oktober 2023 Morgen 9 dpo/10 dpo. Synes strekene er mer rosa i virkeligheten. Tror dere det er skyggestrek eller babystrek? Blir så usikker. Anonymkode: c9804...5ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29722 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Morgen 9 dpo/10 dpo. Synes strekene er mer rosa i virkeligheten. Tror dere det er skyggestrek eller babystrek? Blir så usikker. Anonymkode: c9804...5ae Det er babystrek. Anonymkode: 6a399...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 19. oktober 2023 #29723 Del Skrevet 19. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Morgen 9 dpo/10 dpo. Synes strekene er mer rosa i virkeligheten. Tror dere det er skyggestrek eller babystrek? Blir så usikker. Anonymkode: c9804...5ae Babystrek, gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29724 Del Skrevet 19. oktober 2023 HeleneHS skrev (10 minutter siden): Babystrek, gratulerer! Tusen takk! Da får vi håpe det holder hele veien 🥰 Anonymkode: c9804...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29725 Del Skrevet 19. oktober 2023 Når man har gmfått gravid 2-3, på clearblue digital, er det liten sjanse for å oppleve kjemisk da? Anonymkode: a3070...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29726 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg ser meg gal, ønsket om strek er så stort. Jeg holder den i alle vinkler, i forskjellig lys osv og tester i tidligste laget. Jeg som skulle vente til dagen før ikm denne gangen, men neida. Denne er tatt på kveld (det har fungert best før for meg) og ca 6 dager før ikm. Jeg synes jeg skimter noe, men kan innbille meg det for plutselig forsvinner det jeg ser 😂😂 Ser dere noe? Anonymkode: a779d...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29727 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser meg gal, ønsket om strek er så stort. Jeg holder den i alle vinkler, i forskjellig lys osv og tester i tidligste laget. Jeg som skulle vente til dagen før ikm denne gangen, men neida. Denne er tatt på kveld (det har fungert best før for meg) og ca 6 dager før ikm. Jeg synes jeg skimter noe, men kan innbille meg det for plutselig forsvinner det jeg ser 😂😂 Ser dere noe? Anonymkode: a779d...de2 Syntes jeg kan skimte en supersvak strek. Men det er fortsatt veldig tidlig ❤️ Anonymkode: 9505f...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29728 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser meg gal, ønsket om strek er så stort. Jeg holder den i alle vinkler, i forskjellig lys osv og tester i tidligste laget. Jeg som skulle vente til dagen før ikm denne gangen, men neida. Denne er tatt på kveld (det har fungert best før for meg) og ca 6 dager før ikm. Jeg synes jeg skimter noe, men kan innbille meg det for plutselig forsvinner det jeg ser 😂😂 Ser dere noe? Anonymkode: a779d...de2 Denne ser desverre negativ ut Anonymkode: a3070...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 19. oktober 2023 #29729 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når man har gmfått gravid 2-3, på clearblue digital, er det liten sjanse for å oppleve kjemisk da? Anonymkode: a3070...3f8 Jeg har hatt en del kjemiske og den digitale har aldri slått ut på 2 - 3, så jeg vil si at du er på trygg grunn fra kjemisk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29730 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser meg gal, ønsket om strek er så stort. Jeg holder den i alle vinkler, i forskjellig lys osv og tester i tidligste laget. Jeg som skulle vente til dagen før ikm denne gangen, men neida. Denne er tatt på kveld (det har fungert best før for meg) og ca 6 dager før ikm. Jeg synes jeg skimter noe, men kan innbille meg det for plutselig forsvinner det jeg ser 😂😂 Ser dere noe? Anonymkode: a779d...de2 Nei, her er det nok ikke noe sterk nå. Ta en ny nærmere IKM. Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29731 Del Skrevet 19. oktober 2023 Saschi skrev (1 time siden): Jeg har hatt en del kjemiske og den digitale har aldri slått ut på 2 - 3, så jeg vil si at du er på trygg grunn fra kjemisk 😊 Takk for betryggende ord men samtidig så leit for deg å ha opplevd så mange kjemiske. Har du blitt gravid og fått baby? Anonymkode: a3070...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. oktober 2023 #29732 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ser meg gal, ønsket om strek er så stort. Jeg holder den i alle vinkler, i forskjellig lys osv og tester i tidligste laget. Jeg som skulle vente til dagen før ikm denne gangen, men neida. Denne er tatt på kveld (det har fungert best før for meg) og ca 6 dager før ikm. Jeg synes jeg skimter noe, men kan innbille meg det for plutselig forsvinner det jeg ser 😂😂 Ser dere noe? Anonymkode: a779d...de2 Jeg ser dessverre ingen strek. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 20. oktober 2023 #29733 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for betryggende ord men samtidig så leit for deg å ha opplevd så mange kjemiske. Har du blitt gravid og fått baby? Anonymkode: a3070...3f8 Det er dessverre en del av gamet for mange av oss, men ja, jeg har fått en sønn som blir 1 år neste måned ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #29734 Del Skrevet 20. oktober 2023 Det var definitivt noe i går på kvelden. Denne er tatt nå nettopp, greide bare å holde meg i tre timer før jeg måtte på do så tok like gjerne en test 😂 I dag ser jeg antydning til rosa også. 9 dpo i dag og har mensmurringer Anonymkode: a779d...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #29735 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var definitivt noe i går på kvelden. Denne er tatt nå nettopp, greide bare å holde meg i tre timer før jeg måtte på do så tok like gjerne en test 😂 I dag ser jeg antydning til rosa også. 9 dpo i dag og har mensmurringer Anonymkode: a779d...de2 Ser absolutt en strek 😊 Anonymkode: d31aa...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #29736 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var definitivt noe i går på kvelden. Denne er tatt nå nettopp, greide bare å holde meg i tre timer før jeg måtte på do så tok like gjerne en test 😂 I dag ser jeg antydning til rosa også. 9 dpo i dag og har mensmurringer Anonymkode: a779d...de2 Du er gravid 🤩 gratulerer Anonymkode: a3070...3f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29737 Del Skrevet 21. oktober 2023 Synes jeg skimter en strek, men det er nok bare ønsketenkning? 5 dager til IKM, så den burde vel vært positiv om jeg var gravid? 8-9 DPO. Anonymkode: de182...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29738 Del Skrevet 21. oktober 2023 Ikke tatt på morgenurin, burde klart å vente til i morgen tidlig. 😛 Anonymkode: de182...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 21. oktober 2023 #29739 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes jeg skimter en strek, men det er nok bare ønsketenkning? 5 dager til IKM, så den burde vel vært positiv om jeg var gravid? 8-9 DPO. Anonymkode: de182...c99 Ser noe kjempesvakt men syns du tar sorgen på forskudd, det er ikke normalt å få kjempepositivt på 8 - 9 DPO… Test om noen dager og se om streken blir sterkere 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29740 Del Skrevet 21. oktober 2023 Saschi skrev (4 minutter siden): Ser noe kjempesvakt men syns du tar sorgen på forskudd, det er ikke normalt å få kjempepositivt på 8 - 9 DPO… Test om noen dager og se om streken blir sterkere 😉 Fort gjort å ta sorgene på forskudd. 😛 Men vi har bare prøvd i 6 måneder, så prøver å ikke stresse enda. 😄 Får teste igjen med morgenurin i morgen. Anonymkode: de182...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå