Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! Vi har nettopp startet å prøve. Tenkte det ville ta litt tid, men i dag rett før fest fikk jeg en følelse som resulterte i disse testene. Er rfsu tester og jeg kjenner ikke merket, men strek er strek? 

IMG_4110.jpeg

Anonymkode: 49cd6...756

Positiv! Helt klart! Min var svakere når digital viste 1-2. 😊

Anonymkode: 9505f...bbd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemini87 skrev (1 minutt siden):

Ser jo ganske positive ut da. Har hørt mye negativt om RFSU å at de gir skyggestreker, men er jo ikke sikkert det er det i ditt tilfelle :)

Jeg har ratt disse i mange mnd, aldri opplevd skyggestrek på disse. Kunn de andre fra rfsu. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ratt disse i mange mnd, aldri opplevd skyggestrek på disse. Kunn de andre fra rfsu. 

Kanskje det er de andre det ja. 😅 Bruker helst ikke RFSU i det store hele, men kan nok stemme det at det ikke er disse som gir skyggestrek. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg har ingen symptomer. 10 DPO.

Hva tror vi?

16966861219497866114923872067494.jpg

Anonymkode: da100...d41

Veldig lovende! Slik var min 10 DPO på kvelden. 11 DPO på kvelden var streken enda sterkere🤞👍

Anonymkode: 96d6b...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Veldig lovende! Slik var min 10 DPO på kvelden. 11 DPO på kvelden var streken enda sterkere🤞👍

Anonymkode: 96d6b...87c

Jippii!! 🎉 Gøy å høre!

4 år med prøving, 3 år med IVF, 4 uttak, 8 innsett, 1 kjemisk, 7 avbrutte forsøk, og et par hundre tusen kroner fattigere. 😅 Og så plutselig er kaaaaanskje dette marerittet over. 😭

• Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.10.2023 den 17.03):

Jippii!! 🎉 Gøy å høre!

4 år med prøving, 3 år med IVF, 4 uttak, 8 innsett, 1 kjemisk, 7 avbrutte forsøk, og et par hundre tusen kroner fattigere. 😅 Og så plutselig er kaaaaanskje dette marerittet over. 😭

Krysser virkelig fingrene!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chroma skrev (3 timer siden):

Krysser virkelig fingrene!! 

Herregud, tusen takk kjære deg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.10.2023 den 17.03):

Jippii!! 🎉 Gøy å høre!

Hvordan går det? Har du funnet ut mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (1 time siden):

Hvordan går det? Har du funnet ut mer?

Jeg er litt usikker, dette er testene på lørdag 10dpo øverst og i dag 12dpo nederst... fikk Gravid 1-2 på digital i går.

Livredd for kjemisk. Har hatt det før og det var knusende.

20231009_214110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er litt usikker, dette er testene på lørdag 10dpo øverst og i dag 12dpo nederst... fikk Gravid 1-2 på digital i går.

20231009_214110.jpg

Den andre testen er vel tydelig positiv? Kanskje litt svar for 12dpo, men ikke ut av det vanlige? Hvor sikkert er du på eggløsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (2 timer siden):

Enig med hun over meg, den er positiv men kanskje litt svak for 12 DPO. Kan ligne på en positiv 10 DPO 🫣

Fargen forsvinner litt når testene har tørket tror jeg, og bildet i går ble tatt noen timer etter at testen ble dyppet.

Øverste test i bildet under er 12dpo-testen fra i går, nå synes jo nesten ikke streken lenger. Nederste to tester er fra i dag morges og fra akkurat nå, 13dpo. Kanskje svak for 13dpo? Det var fryseforsøk, har hørt de kan være litt tregere? 🥺

20231010_124852.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har veldig fin tydelig strek, gratulerer med graviditeten! 

Testane er ikkje laga for å sammenligne styrke på strek, sjølv om mange gjer det. Strimlane har ulik mengde fargestoff, som gir ulik strek, og mykje stress ved sammenligning. Krysser fingrane for at denne graviditeten holder heilt ut for deg :)

Anonymkode: 11bfe...48e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har veldig fin tydelig strek, gratulerer med graviditeten! 

Testane er ikkje laga for å sammenligne styrke på strek, sjølv om mange gjer det. Strimlane har ulik mengde fargestoff, som gir ulik strek, og mykje stress ved sammenligning. Krysser fingrane for at denne graviditeten holder heilt ut for deg :)

Anonymkode: 11bfe...48e

Tusen takk! ❤️

Jeg er egentlig såpass klar over det at jeg blir flau over meg selv for å gjøre nettopp dette. Men det har vært en såpass lang vei hit til positiv test at jeg ikke klarer å tenke rasjonelt. Jeg vet veldig godt at det jeg driver med bare er tull, men jeg klarer ikke styre meg. Følelsene herjer og tar helt overhånd. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

20231009_214110.jpg

Synes den ser fin ut jeg. Ikke helt ulik min 11-12 DPO.  Jeg er 18 uker på vei nå. 

Anonymkode: 81869...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser dere noe? 4 dager siden innsett av blastocyst 

20231010_162920.jpg

Anonymkode: a3070...3f8

Ja, jeg ser en strek. Krysser fingene :)

Anonymkode: 5f067...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg ser en strek. Krysser fingene :)

Anonymkode: 5f067...994

Gjør du? Den er tatt på ettermiddagsurin så selvom den ser helt blendahvit for meg så tenker jeg at håpet ikke er ute enda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fargen forsvinner litt når testene har tørket tror jeg, og bildet i går ble tatt noen timer etter at testen ble dyppet.

Øverste test i bildet under er 12dpo-testen fra i går, nå synes jo nesten ikke streken lenger. Nederste to tester er fra i dag morges og fra akkurat nå, 13dpo. Kanskje svak for 13dpo? Det var fryseforsøk, har hørt de kan være litt tregere? 🥺

20231010_124852.jpg

Da gir det mer mening, ja 😅 Jeg syns streken dine er fine med tanke på styrke. Det er rett at du ikke skal sammenligne men mange gjør det fordi de ønsker å se en test bli sterkere og det er bare menneskelig 😉 HUSK! Disse testene blir ikke fult så sterke som alle skulle ønske, så ikke bli skuffet om den ikke blir sterkere ☺️ jeg personlig mener at du er passert kjemisk ettersom testene dine blir sterke, noe mine aldri gjorde når jeg hadde kjemiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ser dere noe? 4 dager siden innsett av blastocyst 

20231010_162920.jpg

Jeg ser noe veldig svakt hvis jeg zoomer inn, du er ennå tidlig men ja, enig, det er noe der. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...