Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Parv skrev (4 minutter siden):

Tok en ny test i dag ja, og en var som den første - ganske svak til å begynne med. Etter 5-minuttersfristen ble den derimot veldig tydelig... Orker ikke teste flere ganger, da det er nokså sikkert at den er positiv. Er tross alt en uke siden mensen skulle vært her. 

Bilde? Husk at rfsu trenger lang tid på å få tydelig strek.. jeg testet 4 dager over og kom ikke strek før det hadde gått 4-5 mim. Og jeg var på ultralyd på mandag og der var det ett lite bankendr hjerte ❤️ rfsu testene trenger lutt tid, ikke hør på de som sier du ikke skal lese av etter 5 min på rfsu. Ta en digital. 

Anonymkode: 9505f...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bilde? Husk at rfsu trenger lang tid på å få tydelig strek.. jeg testet 4 dager over og kom ikke strek før det hadde gått 4-5 mim. Og jeg var på ultralyd på mandag og der var det ett lite bankendr hjerte ❤️ rfsu testene trenger lutt tid, ikke hør på de som sier du ikke skal lese av etter 5 min på rfsu. Ta en digital. 

IMG_2377.thumb.jpeg.4cf3a4f14df13b969110a8a125f6a8f5.jpeg

det er nok ingen tvil her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parv skrev (7 minutter siden):

IMG_2377.thumb.jpeg.4cf3a4f14df13b969110a8a125f6a8f5.jpeg

det er nok ingen tvil her 

Det er ingen tvil! Dånn så min ut også!❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Er det normalt at det er en rosa strek akkurat der festområdet slutter? Går ut i fra at testen er negativ, men har aldri sett dette før.. 

IMG_1175.jpeg

Anonymkode: a0b74...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei!! Er det normalt at det er en rosa strek akkurat der festområdet slutter? Går ut i fra at testen er negativ, men har aldri sett dette før.. 

IMG_1175.jpeg

Anonymkode: a0b74...bb2

Ja. Gjerne hvis du har fått for mye urin på testen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
Er under mitt første forsøk med ICSI nå, satt inn 3-dagers embryo 27.09 (fryseforsøk, ble overstimulert v/ ferskforsøk). Tok en test allerede søndagen 01.10 for å forsikre om at ikke Ovitrelle satt igjen (Ovitrelle ble satt fredag 22.09). Den var negativ. Testen igjen nå tirsdags kveld (03.10) mest bare for «gøy» og pga jeg er så utålmodig. Da fikk jeg strek på Babyplan (ikke tidligtest) og positiv ClearBlue tidlig digital! Har fulgt opp med å teste i går og i dag i tillegg.
Ønsker å se at streken blir sterkere. Hva tenker dere om disse…? Noen som har erfaring med testing i IVF-prosess?

385082920_10160167234073402_609890452700

Anonymkode: 67862...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OBS: Til opplysning. Staven er tatt 4/10. Den øverste Babyplan er den første strimmelen, tatt 3/3, nr.2 er tatt 4/10, nr.3 tatt i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!
Er under mitt første forsøk med ICSI nå, satt inn 3-dagers embryo 27.09 (fryseforsøk, ble overstimulert v/ ferskforsøk). Tok en test allerede søndagen 01.10 for å forsikre om at ikke Ovitrelle satt igjen (Ovitrelle ble satt fredag 22.09). Den var negativ. Testen igjen nå tirsdags kveld (03.10) mest bare for «gøy» og pga jeg er så utålmodig. Da fikk jeg strek på Babyplan (ikke tidligtest) og positiv ClearBlue tidlig digital! Har fulgt opp med å teste i går og i dag i tillegg.
Ønsker å se at streken blir sterkere. Hva tenker dere om disse…? Noen som har erfaring med testing i IVF-prosess?

385082920_10160167234073402_609890452700

AnonymBruker skrev (1 time siden):

OBS: Til opplysning. Staven er tatt 4/10. Den øverste Babyplan er den første strimmelen, tatt 3/3, nr.2 er tatt 4/10, nr.3 tatt i dag. 

De ser positive ut, med tanke på at HcG dobler seg hver andre dag, så har du en fin økning på testene. Når må du bare fortsette å teste for å se en økning, men jeg mener at du er gravid ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nytt merke i dag tidlig. Er de kjent for skyggestreker? Er Lloyds pharmacy tidlig test. Er mellom 7-9 dpo..

IMG_4318.jpeg

Anonymkode: e6f35...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Prøvde nytt merke i dag tidlig. Er de kjent for skyggestreker? Er Lloyds pharmacy tidlig test. Er mellom 7-9 dpo..

IMG_4318.jpeg

IMG_4330.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (49 minutter siden):

Beklager men jeg ser ikke noe på dem.

Er det bare jeg da kanskje som ser den skyggen/skrek i det andre vinduet? 😅 Har fått skyggestreksyn, blir ikke overrasket😂

IMG_4330.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det bare jeg da kanskje som ser den skyggen/skrek i det andre vinduet? 😅 Har fått skyggestreksyn, blir ikke overrasket😂

IMG_4330.jpeg

Klar og tydelig på min telefon. :)

Anonymkode: da100...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klar og tydelig på min telefon. :)

Er det skygge tror du? Ikke erfaringer med denne testen fra før 🫣 å tror ærlig at den ikke er positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

IMG_4330.jpeg

Jeg ser såvidt. Men jeg tok å brukte samme test på bryllupsdagen i sommer, så såvidt en strek, men kastet den da jeg trodde det var en ultrasvak skygge. Fikk positiv 2 dager seinere 🫣 så ta ny i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

IMG_4330.jpeg

Måtte inn på PCen og hvis jeg yoomer veldig inn på den, så kan jeg skimte noe men det kan være begge deler. Enig med hun over, ta en ny om 2 dager, kan være skygge eller babystrek :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen symptomer. 10 DPO.

Hva tror vi?

16966861219497866114923872067494.jpg

Jeg ser strek å mener at det ikke er veldig vanlig å ha symptomer så tidlig egentlig. Satser på babystrek 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har nettopp startet å prøve. Tenkte det ville ta litt tid, men i dag rett før fest fikk jeg en følelse som resulterte i disse testene. Er rfsu tester og jeg kjenner ikke merket, men strek er strek? 

IMG_4110.jpeg

Anonymkode: 49cd6...756

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har nettopp startet å prøve. Tenkte det ville ta litt tid, men i dag rett før fest fikk jeg en følelse som resulterte i disse testene. Er rfsu tester og jeg kjenner ikke merket, men strek er strek? 

IMG_4110.jpeg

Anonymkode: 49cd6...756

Ser jo ganske positive ut da. Har hørt mye negativt om RFSU å at de gir skyggestreker, men er jo ikke sikkert det er det i ditt tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...