AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #29581 Del Skrevet 4. oktober 2023 Parv skrev (4 minutter siden): Tok en ny test i dag ja, og en var som den første - ganske svak til å begynne med. Etter 5-minuttersfristen ble den derimot veldig tydelig... Orker ikke teste flere ganger, da det er nokså sikkert at den er positiv. Er tross alt en uke siden mensen skulle vært her. Bilde? Husk at rfsu trenger lang tid på å få tydelig strek.. jeg testet 4 dager over og kom ikke strek før det hadde gått 4-5 mim. Og jeg var på ultralyd på mandag og der var det ett lite bankendr hjerte ❤️ rfsu testene trenger lutt tid, ikke hør på de som sier du ikke skal lese av etter 5 min på rfsu. Ta en digital. Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 4. oktober 2023 #29582 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bilde? Husk at rfsu trenger lang tid på å få tydelig strek.. jeg testet 4 dager over og kom ikke strek før det hadde gått 4-5 mim. Og jeg var på ultralyd på mandag og der var det ett lite bankendr hjerte ❤️ rfsu testene trenger lutt tid, ikke hør på de som sier du ikke skal lese av etter 5 min på rfsu. Ta en digital. Anonymkode: 9505f...bbd det er nok ingen tvil her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #29583 Del Skrevet 4. oktober 2023 Parv skrev (7 minutter siden): det er nok ingen tvil her Det er ingen tvil! Dånn så min ut også!❤️ Anonymkode: 9505f...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #29584 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hei!! Er det normalt at det er en rosa strek akkurat der festområdet slutter? Går ut i fra at testen er negativ, men har aldri sett dette før.. Anonymkode: a0b74...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. oktober 2023 #29585 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei!! Er det normalt at det er en rosa strek akkurat der festområdet slutter? Går ut i fra at testen er negativ, men har aldri sett dette før.. Anonymkode: a0b74...bb2 Ja. Gjerne hvis du har fått for mye urin på testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #29586 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hei! Er under mitt første forsøk med ICSI nå, satt inn 3-dagers embryo 27.09 (fryseforsøk, ble overstimulert v/ ferskforsøk). Tok en test allerede søndagen 01.10 for å forsikre om at ikke Ovitrelle satt igjen (Ovitrelle ble satt fredag 22.09). Den var negativ. Testen igjen nå tirsdags kveld (03.10) mest bare for «gøy» og pga jeg er så utålmodig. Da fikk jeg strek på Babyplan (ikke tidligtest) og positiv ClearBlue tidlig digital! Har fulgt opp med å teste i går og i dag i tillegg. Ønsker å se at streken blir sterkere. Hva tenker dere om disse…? Noen som har erfaring med testing i IVF-prosess? Anonymkode: 67862...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #29587 Del Skrevet 5. oktober 2023 OBS: Til opplysning. Staven er tatt 4/10. Den øverste Babyplan er den første strimmelen, tatt 3/3, nr.2 er tatt 4/10, nr.3 tatt i dag. Anonymkode: 67862...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 5. oktober 2023 #29588 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Er under mitt første forsøk med ICSI nå, satt inn 3-dagers embryo 27.09 (fryseforsøk, ble overstimulert v/ ferskforsøk). Tok en test allerede søndagen 01.10 for å forsikre om at ikke Ovitrelle satt igjen (Ovitrelle ble satt fredag 22.09). Den var negativ. Testen igjen nå tirsdags kveld (03.10) mest bare for «gøy» og pga jeg er så utålmodig. Da fikk jeg strek på Babyplan (ikke tidligtest) og positiv ClearBlue tidlig digital! Har fulgt opp med å teste i går og i dag i tillegg. Ønsker å se at streken blir sterkere. Hva tenker dere om disse…? Noen som har erfaring med testing i IVF-prosess? Anonymkode: 67862...0d3 AnonymBruker skrev (1 time siden): OBS: Til opplysning. Staven er tatt 4/10. Den øverste Babyplan er den første strimmelen, tatt 3/3, nr.2 er tatt 4/10, nr.3 tatt i dag. Anonymkode: 67862...0d3 De ser positive ut, med tanke på at HcG dobler seg hver andre dag, så har du en fin økning på testene. Når må du bare fortsette å teste for å se en økning, men jeg mener at du er gravid ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #29589 Del Skrevet 6. oktober 2023 Prøvde nytt merke i dag tidlig. Er de kjent for skyggestreker? Er Lloyds pharmacy tidlig test. Er mellom 7-9 dpo.. Anonymkode: e6f35...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #29590 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Prøvde nytt merke i dag tidlig. Er de kjent for skyggestreker? Er Lloyds pharmacy tidlig test. Er mellom 7-9 dpo.. Anonymkode: e6f35...cfd Anonymkode: e6f35...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. oktober 2023 #29591 Del Skrevet 6. oktober 2023 Beklager men jeg ser ikke noe på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #29592 Del Skrevet 6. oktober 2023 Saschi skrev (49 minutter siden): Beklager men jeg ser ikke noe på dem. Er det bare jeg da kanskje som ser den skyggen/skrek i det andre vinduet? 😅 Har fått skyggestreksyn, blir ikke overrasket😂 Anonymkode: e6f35...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #29593 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det bare jeg da kanskje som ser den skyggen/skrek i det andre vinduet? 😅 Har fått skyggestreksyn, blir ikke overrasket😂 Anonymkode: e6f35...cfd Klar og tydelig på min telefon. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #29594 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klar og tydelig på min telefon. Anonymkode: da100...d41 Er det skygge tror du? Ikke erfaringer med denne testen fra før 🫣 å tror ærlig at den ikke er positiv. Anonymkode: e6f35...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #29595 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det bare jeg da kanskje som ser den skyggen/skrek i det andre vinduet? 😅 Har fått skyggestreksyn, blir ikke overrasket😂 Anonymkode: e6f35...cfd Jeg ser såvidt. Men jeg tok å brukte samme test på bryllupsdagen i sommer, så såvidt en strek, men kastet den da jeg trodde det var en ultrasvak skygge. Fikk positiv 2 dager seinere 🫣 så ta ny i morgen Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. oktober 2023 #29596 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er det bare jeg da kanskje som ser den skyggen/skrek i det andre vinduet? 😅 Har fått skyggestreksyn, blir ikke overrasket😂 Anonymkode: e6f35...cfd Måtte inn på PCen og hvis jeg yoomer veldig inn på den, så kan jeg skimte noe men det kan være begge deler. Enig med hun over, ta en ny om 2 dager, kan være skygge eller babystrek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #29597 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg har ingen symptomer. 10 DPO. Hva tror vi? Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 7. oktober 2023 #29598 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ingen symptomer. 10 DPO. Hva tror vi? Anonymkode: da100...d41 Jeg ser strek å mener at det ikke er veldig vanlig å ha symptomer så tidlig egentlig. Satser på babystrek 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #29599 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hei! Vi har nettopp startet å prøve. Tenkte det ville ta litt tid, men i dag rett før fest fikk jeg en følelse som resulterte i disse testene. Er rfsu tester og jeg kjenner ikke merket, men strek er strek? Anonymkode: 49cd6...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 7. oktober 2023 #29600 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Vi har nettopp startet å prøve. Tenkte det ville ta litt tid, men i dag rett før fest fikk jeg en følelse som resulterte i disse testene. Er rfsu tester og jeg kjenner ikke merket, men strek er strek? Anonymkode: 49cd6...756 Ser jo ganske positive ut da. Har hørt mye negativt om RFSU å at de gir skyggestreker, men er jo ikke sikkert det er det i ditt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå