AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29501 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ser dere noe her? I noen lys ser jeg kun en strek, mens i andre vinkler ser jeg et kryss? Anonymkode: 7a815...163 Jeg mener jeg ser en strek. Men jeg syns også jeg har lest flere som nevner at skyggestrek er et problem på disse testene. Du burde ta en ny, tenker jeg. Lykke til! Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29502 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva menes med skygge? Anonymkode: 7a815...163 Skygge er en strek som testene noen gang lager der hvor de ekte strekene skal være. De er gjerne svake og så vidt man ser de Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29503 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (20 timer siden): Ja, jeg får bare vente å se. Jeg tviler det er ny el på gang for da hadde tempen min vært lav. Men det kan være skyggestreker som du sier ja, men håper ikke 🤞🏻🥰 Har du fått testet noe mer?😊 Anonymkode: 96d6b...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29504 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har du fått testet noe mer?😊 Anonymkode: 96d6b...87c Ja, tok en test til morningen idag og en lh test. Jeg synes jeg ser økning men det er veldig svakt. Men lh testene blir bare sterkere og sterkere. Tok også en make sure kl 9, 3 timer etter første testen. Ser svakt der også men vanskelig å få med på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenkvarts Skrevet 29. september 2023 #29505 Del Skrevet 29. september 2023 Betyr dette at det ikke gikk veien? Jeg fikk beskjed fra legen at jeg var gravid når jeg tok blodprøve på dpo 14/ikm dagen. Det ser likevel ut som at streken nå er svakere på dpo 18/4+4! Burde ikke streken være mye sterkere, og betyr dette kjemisk? Rosa test: Dpo 14 / Grønn test: Dpo 18! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29506 Del Skrevet 29. september 2023 Rosenkvarts skrev (2 minutter siden): Betyr dette at det ikke gikk veien? Jeg fikk beskjed fra legen at jeg var gravid når jeg tok blodprøve på dpo 14/ikm dagen. Det ser likevel ut som at streken nå er svakere på dpo 18/4+4! Burde ikke streken være mye sterkere, og betyr dette kjemisk? Rosa test: Dpo 14 / Grønn test: Dpo 18! Om du vil måle hcg stigning vis test, bør du holde deg til samme merke da ikke alle er like sensitive selvom det står det. Jeg ville tatt det opp med legen og bedt om å se om hcg stiger. Anonymkode: 9505f...bbd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29507 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (59 minutter siden): Ja, tok en test til morningen idag og en lh test. Jeg synes jeg ser økning men det er veldig svakt. Men lh testene blir bare sterkere og sterkere. Tok også en make sure kl 9, 3 timer etter første testen. Ser svakt der også men vanskelig å få med på bildet Dette betyr jo bare at du har EL. Hadde EL slått ut på graviditet så hadde graviditetstestene også slått ut Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29508 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette betyr jo bare at du har EL. Hadde EL slått ut på graviditet så hadde graviditetstestene også slått ut Anonymkode: dabe9...d8f Jeg har allerede hatt el, og jeg har svake streker på graviditettestene. Problemet er at økningen er veldig sakte. Jeg mistenker kjemisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29509 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (10 minutter siden): Jeg har allerede hatt el, og jeg har svake streker på graviditettestene. Problemet er at økningen er veldig sakte. Jeg mistenker kjemisk. Man kan ha el flere ganger på én syklus Anonymkode: dabe9...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29510 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan ha el flere ganger på én syklus Anonymkode: dabe9...d8f Ja, men det er veldig sjeldent. Og da hadde nok tempen min vært under coverline ☺️ Hvis du ser på charten min så ser du at el er confirma og at tempen har holdt seg stabil over coverline. Så ny el tviler jeg virkelig på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malla90 Skrevet 29. september 2023 #29511 Del Skrevet 29. september 2023 Hvordan vil dere tolke denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29512 Del Skrevet 29. september 2023 Malla90 skrev (1 minutt siden): Hvordan vil dere tolke denne? Defekt så ville tatt ny. Men det ser jo positivt ut uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malla90 Skrevet 29. september 2023 #29513 Del Skrevet 29. september 2023 Just now, Ttcnummer2 said: Defekt så ville tatt ny. Men det ser jo positivt ut uansett.. Ja tenker å ta en ny en i morgen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29514 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (8 minutter siden): Ja, men det er veldig sjeldent. Og da hadde nok tempen min vært under coverline ☺️ Hvis du ser på charten min så ser du at el er confirma og at tempen har holdt seg stabil over coverline. Så ny el tviler jeg virkelig på. Uansett har alle dine tester vært negative så jeg tror nok at du bare må vente på mensen :/ Anonymkode: dabe9...d8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29515 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uansett har alle dine tester vært negative så jeg tror nok at du bare må vente på mensen 😕 Anonymkode: dabe9...d8f Ser du virkelig ikke streken på den nederste der kontra den øverste? Jeg ser iallefall tydelig økning men det er ikke snakk om mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29516 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (1 minutt siden): Ser du virkelig ikke streken på den nederste der kontra den øverste? Jeg ser iallefall tydelig økning men det er ikke snakk om mye. Jeg ser som sagt skygge. Fått mange av de på disse testene Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29517 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser som sagt skygge. Fått mange av de på disse testene Anonymkode: dabe9...d8f Skjønner. Den er rosa farget i virkeligheten iallefall ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 29. september 2023 #29518 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (8 minutter siden): Ser du virkelig ikke streken på den nederste der kontra den øverste? Jeg ser iallefall tydelig økning men det er ikke snakk om mye. Jeg ser heller ikke noe strek desverre. Tror også kvaliteten på bildet pluss blitz ødlegger en god del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29519 Del Skrevet 29. september 2023 Anonym199429 skrev (3 minutter siden): Jeg ser heller ikke noe strek desverre. Tror også kvaliteten på bildet pluss blitz ødlegger en god del. Uten blitz ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29520 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (2 minutter siden): Uten blitz ☺️ Jeg ser streken, men vent å se. Npr mine streker så sånn ut. Fikk jeg positiv på digital 😊 Anonymkode: 9505f...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå