Ttcnummer2 Skrevet 21. september 2023 #29441 Del Skrevet 21. september 2023 Mathildabc skrev (1 time siden): Hei dere, ser dere det samme som meg? Eller kan det være skygge? De ser rosa ut. Øverste er tidligtest, nederste er vanlig. Begge fra babyplan. 11 dager siden innsett av blasto Disse ser positive ut 💖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 21. september 2023 #29442 Del Skrevet 21. september 2023 Mathildabc skrev (2 timer siden): Hei dere, ser dere det samme som meg? Eller kan det være skygge? De ser rosa ut. Øverste er tidligtest, nederste er vanlig. Begge fra babyplan. 11 dager siden innsett av blasto Hvis du er 16dpo (5 dagers blast pluss 11 dager) så tror jeg kanskje testene skulle vært sterkere enn dette.. skal du ta hcg prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 21. september 2023 #29443 Del Skrevet 21. september 2023 Mathildabc skrev (3 timer siden): Hei dere, ser dere det samme som meg? Eller kan det være skygge? De ser rosa ut. Øverste er tidligtest, nederste er vanlig. Begge fra babyplan. 11 dager siden innsett av blasto Ser streker på begge to ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildabc Skrevet 21. september 2023 #29444 Del Skrevet 21. september 2023 Månestråla skrev (1 time siden): Hvis du er 16dpo (5 dagers blast pluss 11 dager) så tror jeg kanskje testene skulle vært sterkere enn dette.. skal du ta hcg prøve? I følge klinikken så skal vi bare ta vanlig hjemmetest, før evt ul tidlig. Har egentlig ikke testdag før på søndag 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #29445 Del Skrevet 21. september 2023 Mathildabc skrev (1 minutt siden): I følge klinikken så skal vi bare ta vanlig hjemmetest, før evt ul tidlig. Har egentlig ikke testdag før på søndag 🙂 Syns også de var litt svake til 16 dpo , men er du 11 dpo som stemmer med 14 dpo på søndag og testdag da er det veldig fine tester! Anonymkode: 6a399...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildabc Skrevet 21. september 2023 #29446 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Syns også de var litt svake til 16 dpo , men er du 11 dpo som stemmer med 14 dpo på søndag og testdag da er det veldig fine tester! Anonymkode: 6a399...f7d Må tilføye at de ikke er tatt på morgenurin! Det er 14 dpt på søndag, altså 19 dpo på søndag. Skal ta ny i morgen med første urin, holder på å bli litt utålmodig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 21. september 2023 #29447 Del Skrevet 21. september 2023 Mathildabc skrev (1 minutt siden): Må tilføye at de ikke er tatt på morgenurin! Det er 14 dpt på søndag, altså 19 dpo på søndag. Skal ta ny i morgen med første urin, holder på å bli litt utålmodig 😅 Aaah! Men da tenker jeg at det virkelig kan være håp😁 morgenurin er jo litt mer konsentrert. Krysser fingrene for deg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #29448 Del Skrevet 21. september 2023 Mathildabc skrev (4 timer siden): Hei dere, ser dere det samme som meg? Eller kan det være skygge? De ser rosa ut. Øverste er tidligtest, nederste er vanlig. Begge fra babyplan. 11 dager siden innsett av blasto Har du brukt ovitrelle? Anonymkode: 96d6b...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildabc Skrevet 21. september 2023 #29449 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har du brukt ovitrelle? Anonymkode: 96d6b...87c Nei. Kun cyclogest, blasto har vært fryst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildabc Skrevet 21. september 2023 #29450 Del Skrevet 21. september 2023 Månestråla skrev (40 minutter siden): Aaah! Men da tenker jeg at det virkelig kan være håp😁 morgenurin er jo litt mer konsentrert. Krysser fingrene for deg!! Tusen takk 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 22. september 2023 #29451 Del Skrevet 22. september 2023 Tråden er ryddet for nedsettende ytringer, latterliggjøring, avsporing og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #29452 Del Skrevet 22. september 2023 Min første graviditetstest noensinne, mensen skal være ca 4 dager unna. Øyner jeg en svak strek her, eller er det helt blankt? 🫣😅 Anonymkode: 199eb...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #29453 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min første graviditetstest noensinne, mensen skal være ca 4 dager unna. Øyner jeg en svak strek her, eller er det helt blankt? 🫣😅 Anonymkode: 199eb...ace Tidligtest fra Metode, forresten 😊 Anonymkode: 199eb...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #29454 Del Skrevet 22. september 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Tidligtest fra Metode, forresten 😊 Anonymkode: 199eb...ace Jeg ser strek 😍 Anonymkode: c6062...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #29455 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ser strek 😍 Anonymkode: c6062...b2e Oiiii, spennende! 🙈 Da ser jeg frem til å følge med på den fremover 😅 Anonymkode: 199eb...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. september 2023 #29456 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min første graviditetstest noensinne, mensen skal være ca 4 dager unna. Øyner jeg en svak strek her, eller er det helt blankt? 🫣😅 Anonymkode: 199eb...ace Denne er nok positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #29457 Del Skrevet 22. september 2023 Chroma skrev (16 minutter siden): Denne er nok positiv! Merker at jeg blir veldig spent på tiden fremover og om denne vil bli sterkere eller ikke. Og vet ikke om jeg skal være overlykkelig eller litt skremt. 🙈 Tok ut P-staven i slutten av juli og fikk mensen rett etter (den har kommet fast i slutten av måneden i lang tid på prevensjon [den måtte ut nå uansett siden den hadde vært i i 3 år, og vi ble enige om at vi skulle la prevensjonen ligge nå siden vi begge har bikket 30]) og vi er jo begge innforstått med at ting kunne gå veldig fort, men tror allikevel begge har vært litt innstilt på at det kanskje vil gå litt tid før det skjer allikevel. Har aldri rukket å bli kjent med egen syklus siden jeg ikke har hatt opphold i bruk av prevensjon på 17 år. Om denne er positiv kan det vel hende det enda går en stund før jeg får blitt kjent med denne. 😂 Nå sitter jeg bare og lurer på når jeg skal fortelle mannen.. Han er ikke hjemme i helga og jeg tror kanskje jeg vil ha litt mer bekreftelse før jeg sier noe, mens jeg på den andre siden har mest lyst til å sende ham bildet med én gang. Men så er det jo hyggelig å kunne ta sånne store ting ansikt til ansikt.. Evt la være å teste mer før han kommer hjem til uka og heller ta det da og se om streken er enda tydeligere 🥰 Føles litt «ugreit» å sitte på potensielle nyheter uten å dele umiddelbart om det gir mening? 😅 Anonymkode: 199eb...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeeKind Skrevet 22. september 2023 #29458 Del Skrevet 22. september 2023 Er denne blank eller ser dere også en svak strek her? Kveldsurin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 22. september 2023 #29459 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min første graviditetstest noensinne, mensen skal være ca 4 dager unna. Øyner jeg en svak strek her, eller er det helt blankt? 🫣😅 Anonymkode: 199eb...ace Jeg brukte to ulike typer tester ved siste graviditet. Den mer avanserte var positiv allerede 12 dager etter befruktning, mens strips-testen ble ikke positiv før over en uke senere, og da måtte jeg legge godviljen til. Tok nærmere 2 uker før man kunne konlludere sikkert, synes jeg å huske, og da ville det vært ca en uke etter ventet mens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #29460 Del Skrevet 23. september 2023 BeeKind skrev (7 timer siden): Er denne blank eller ser dere også en svak strek her? Kveldsurin Kjent for skygge Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå