AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #29341 Del Skrevet 9. september 2023 Den øverste er fra i går og den nederste idag. Er den nederste defekt? 🧐 Anonymkode: 02892...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29342 Del Skrevet 10. september 2023 Hei! Jeg tok en test (babyplan) for noen dager siden der det ble en svak svak strek, tok en clearblue i dag og er usikker på om jeg ser en strek eller om det bare er synes som spiller meg et puss.. kan vel kanskje være en skyggestrek også.. 🤔 kan babyplan vise positivt flere dager før clearblue? legger ved bilde av testen. Anonymkode: c5e60...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blona Skrevet 10. september 2023 #29343 Del Skrevet 10. september 2023 (endret) Er på ruge dag 6, dpo 11, etter innsett av blastocyst. Tok en rfsu tidligtest og den ble blank. Men etter testtiden fikk jeg strek. Er dette skyggestrek? Vi har vært prøvere i 4 år, og dette er vårt 4 insett, og ønske er så stort at det faktisk skal være en ekte strek. Endret 10. september 2023 av blona 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29344 Del Skrevet 10. september 2023 blona skrev (1 minutt siden): Er på ruge dag 6, dpo 11, etter innsett av blastocyst. Tok en rfsu tidligtest og den ble blank. Men etter testtiden fikk jeg strek. Er dette skyggestrek? Vi har vært prøvere i 4 år, og dette er vårt ,4 insett, ønske er så stort at det faktisk skal være en ekte strek. Positiv Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blona Skrevet 10. september 2023 #29345 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Positiv Anonymkode: dabe9...d8f Ååh, jeg håper så inderlig det,🥹 men klarer liksom ikke stole helt på det streket siden det kom en stund etter testtiden, er ikke resultatet da egentlig ugyldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29346 Del Skrevet 10. september 2023 blona skrev (1 minutt siden): Ååh, jeg håper så inderlig det,🥹 men klarer liksom ikke stole helt på det streket siden det kom en stund etter testtiden, er ikke resultatet da egentlig ugyldig? Ta evt ny, jeg tok en rfsu noen dager etter positiv test på digital, jeg trodde jeg hadde en kjemisk, men streke n brukte bare lang tid på å komme fram. Så jeg vil tro den er positiv 😊 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blona Skrevet 10. september 2023 #29347 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta evt ny, jeg tok en rfsu noen dager etter positiv test på digital, jeg trodde jeg hadde en kjemisk, men streke n brukte bare lang tid på å komme fram. Så jeg vil tro den er positiv 😊 Anonymkode: 9505f...bbd Jeg hadde bare denne liggende, litt urutinert å ta en test på en søndag, men jeg får bare være tålmodig. Jeg har null symptomer på graviditet, men det trenger ikke å være et symptom selvsagt. Åååh, da håper jeg at du har rett, at den faktisk er positiv, det hadde vært et lite mirakel for oss. 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29348 Del Skrevet 10. september 2023 blona skrev (5 minutter siden): Jeg hadde bare denne liggende, litt urutinert å ta en test på en søndag, men jeg får bare være tålmodig. Jeg har null symptomer på graviditet, men det trenger ikke å være et symptom selvsagt. Åååh, da håper jeg at du har rett, at den faktisk er positiv, det hadde vært et lite mirakel for oss. 🥹 Det skjønner jeg. Men kjøp en i morgen om du har mulighet. 😊🫶 jeg har ingen symptomer, så merket selv at jeg er engstelig. Så skal selv ta ny test i morgen bare for å se om streken blir sterkere. (Må bare kjøpe ny test😂) masse lykke til og krysser fingrene for at det er babystrek🥰 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 10. september 2023 #29349 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg tok en test (babyplan) for noen dager siden der det ble en svak svak strek, tok en clearblue i dag og er usikker på om jeg ser en strek eller om det bare er synes som spiller meg et puss.. kan vel kanskje være en skyggestrek også.. 🤔 kan babyplan vise positivt flere dager før clearblue? legger ved bilde av testen. Anonymkode: c5e60...c66 Kan skimte en veldig svak strek men disse er kjent for å få skyggestreker så jeg synes denne dessverre ser negativ ut.. men håper jeg tar feil 🤞🏻 hvor mange dpo er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blona Skrevet 10. september 2023 #29350 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skjønner jeg. Men kjøp en i morgen om du har mulighet. 😊🫶 jeg har ingen symptomer, så merket selv at jeg er engstelig. Så skal selv ta ny test i morgen bare for å se om streken blir sterkere. (Må bare kjøpe ny test😂) masse lykke til og krysser fingrene for at det er babystrek🥰 Anonymkode: 9505f...bbd Masse lykke til til deg også. Det sies jo at digital er mye sikrere, så jeg vil med stor tro tro at du er gravid🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29351 Del Skrevet 10. september 2023 Ttcnummer2 skrev (2 timer siden): Kan skimte en veldig svak strek men disse er kjent for å få skyggestreker så jeg synes denne dessverre ser negativ ut.. men håper jeg tar feil 🤞🏻 hvor mange dpo er du? Er det lett å få skyggestrek med Clearblue tidligtestene? 😖 gikk og så på testen igjen nå, og da er streken ganske klar og blå 🤔 kanskje jeg evt. kan ta en med ukeindikator i morgen? Tror jeg er sånn ca 7 dpo Anonymkode: c5e60...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29352 Del Skrevet 10. september 2023 Fikk denne testen idag, nå klokken 1500. Er kun 11dpo. Helt utrolig glad for positiv test. 25miu test. Kan dette være to stykker? Eller bare kjapp hcg økning? Anonymkode: de7ad...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29353 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det lett å få skyggestrek med Clearblue tidligtestene? 😖 gikk og så på testen igjen nå, og da er streken ganske klar og blå 🤔 kanskje jeg evt. kan ta en med ukeindikator i morgen? Tror jeg er sånn ca 7 dpo Anonymkode: c5e60...c66 7 dpo er da alt for tidlig ! Du skal i så fall ikke ha mens før om en uke. Syns det høres rart ut. De fleste får ikke tydelig positiv før 10 dpo og selv da er det jo egentlig tidlig. Anonymkode: 6a399...f7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29354 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 7 dpo er da alt for tidlig ! Du skal i så fall ikke ha mens før om en uke. Syns det høres rart ut. De fleste får ikke tydelig positiv før 10 dpo og selv da er det jo egentlig tidlig. Anonymkode: 6a399...f7d Haha, jeg så helt feil i kalenderen 😅 jeg er ca 14 dpo.. slik ser testen ut etter et par timer Anonymkode: c5e60...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29355 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha, jeg så helt feil i kalenderen 😅 jeg er ca 14 dpo.. slik ser testen ut etter et par timer Anonymkode: c5e60...c66 Da er denne veldig positiv ❤️ Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29356 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er denne veldig positiv ❤️ Anonymkode: 6a399...f7d Eller det var skikkelig tynn strek. Ta en ny test i morgen, men jeg står fast ved at du sikkert er gravid 😊 Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29357 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fikk denne testen idag, nå klokken 1500. Er kun 11dpo. Helt utrolig glad for positiv test. 25miu test. Kan dette være to stykker? Eller bare kjapp hcg økning? Anonymkode: de7ad...074 Helt normalt for 11 dpo det der, men er sterk ja. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29358 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Haha, jeg så helt feil i kalenderen 😅 jeg er ca 14 dpo.. slik ser testen ut etter et par timer Anonymkode: c5e60...c66 Resultatet er ikke gyldig et par timer senere 🙈 De er kun gyldig når avlest innen satt tid for hver type/merke test. Anonymkode: 3fdde...fd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29359 Del Skrevet 10. september 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Haha, jeg så helt feil i kalenderen 😅 jeg er ca 14 dpo.. slik ser testen ut etter et par timer Anonymkode: c5e60...c66 Ville tatt en ny test. Dersom det dukker opp en strek etter et par timer kan dette være falsk positiv. Som nevnt over her kan man ikke lese av testen etter så lang tid da dette ikke gir troverdig svar. Anonymkode: c6062...b2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #29360 Del Skrevet 11. september 2023 Er dette en fin stigning eller burde den vært sterkere nå mtp 2 dager imellom.. 🥴 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå