Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! 

Dere som kanskje er litt mer kjent med forskjellige type tester, er denne staven Positiv? Jeg ville jo selv sagt at den var det, men har sett så mye rart med skyggestreker og skyggestreker med farge osv. Syns jeg skimter noe på strimmelen også, men den er ikke like sensitiv så den er litt så som så 😂 staven er tidligtest fra LloydsPharmacy og jeg er ca 11/12 DPO hvis det har noe å si ! Ps: jeg ser som på mange andre bilder at den ikke syntes så godt på bilder, men denne har en tydelig nok strek til at jeg så den med en gang og den er rosa 🤗

Takk for alle svar jeg evt får !❤️

20230903_081102.thumb.jpg.1d59ff74a7def816d8981d13126f6881.jpg

Anonymkode: b82b2...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei ! 

Dere som kanskje er litt mer kjent med forskjellige type tester, er denne staven Positiv? Jeg ville jo selv sagt at den var det, men har sett så mye rart med skyggestreker og skyggestreker med farge osv. Syns jeg skimter noe på strimmelen også, men den er ikke like sensitiv så den er litt så som så 😂 staven er tidligtest fra LloydsPharmacy og jeg er ca 11/12 DPO hvis det har noe å si ! Ps: jeg ser som på mange andre bilder at den ikke syntes så godt på bilder, men denne har en tydelig nok strek til at jeg så den med en gang og den er rosa 🤗

Takk for alle svar jeg evt får !❤️

20230903_081102.thumb.jpg.1d59ff74a7def816d8981d13126f6881.jpg

Fikk selv denne strimmelen på onsdag som var 😄

jeg fikk faktisk en blenda og denne. Viste seg med en clearblue tidlig digital og en clearblue tidligtest at den faktisk var positiv da 🤩 ser ut som dine også er det! 🫶🥹

IMG_8532.jpeg

IMG_8529.jpeg

Anonymkode: 0baa5...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fikk selv denne strimmelen på onsdag som var 😄

jeg fikk faktisk en blenda og denne. Viste seg med en clearblue tidlig digital og en clearblue tidligtest at den faktisk var positiv da 🤩 ser ut som dine også er det! 🫶🥹

IMG_8532.jpeg

IMG_8529.jpeg

Anonymkode: 0baa5...60a

Da krysser jeg fingrene 🤞🏻❤️ Gratulerer til deg 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestrek?

Har hatt mensen nettopp (forrige uke) men har følt meg litt ekstta hormonell i det siste 😅 så tok en test for bare å utelukke. Men så kommer en svaaaak sterk. Men det kan vel ikke stemme? I tilfelle er jeg 20dpo. Burde den ikke da vært sterkere? 

Screenshot_20230905_105113_Gallery.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smash skrev (21 minutter siden):

Skyggestrek?

Har hatt mensen nettopp (forrige uke) men har følt meg litt ekstta hormonell i det siste 😅 så tok en test for bare å utelukke. Men så kommer en svaaaak sterk. Men det kan vel ikke stemme? I tilfelle er jeg 20dpo. Burde den ikke da vært sterkere? 

Screenshot_20230905_105113_Gallery.jpg

Hvis du er sikker på EL så er denne negativ. 20DPO er mye og du skulle hatt en såkalt dye stealer. Streken ser tynn ut og kan være skygge av en indent line. Beklager.

Anonymkode: da100...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ser dere noe her? :)

IMG_0343.jpeg

IMG_0342.jpeg

Anonymkode: 3007f...fb5

Opplevd mye skygge på disse, og har hatt mye sterkere skygge enn det. Men man vet aldri. 

Anonymkode: 9505f...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvis du er sikker på EL så er denne negativ. 20DPO er mye og du skulle hatt en såkalt dye stealer. Streken ser tynn ut og kan være skygge av en indent line. Beklager.

Anonymkode: da100...d41

Tok en ny nå nettopp. Synes jeg ser en strek her også. Er ikke det veldig rart? Enig at det 20dpo er langt på vei og burde vært sterkere. Men aldri opplevd skyggestrek før på disse testene.

20230905_114849.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smash skrev (1 minutt siden):

Tok en ny nå nettopp. Synes jeg ser en strek her også. Er ikke det veldig rart? Enig at det 20dpo er langt på vei og burde vært sterkere. Men aldri opplevd skyggestrek før på disse testene.

20230905_114849.jpg

Kjøp en digital, så ser du om den slår ut. 🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smash skrev (49 minutter siden):

20230905_114849.jpg

Kan det være du hadde en spontanabort, også henger hcg igjen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kan det være du hadde en spontanabort, også henger hcg igjen?

Mulig, vet ikke. Får prøve digital test. Men kan tenke meg at man kanskje blir litt hormonell etter en spontanabort også, så det kan jo forklare humøret også..😅

Fikk samme resultatet på en tredje strimmel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere noen her? Hadde eggløsning ca 25-27 juli, og vet ikke helt om det er for tidlig å teste nå?

IMG_6949.png

IMG_6948.png

Anonymkode: 7f64f...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser dere noen her? Hadde eggløsning ca 25-27 juli, og vet ikke helt om det er for tidlig å teste nå?

IMG_6949.png

IMG_6948.png

Regner med du mener august. Ja, jeg ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah ja mente august. Har hatt såre bryst fra søndag og følt meg litt kvalm men ikke så intens at jeg kaster opp. Når burde jeg ta kontakt med legen for mer informasjon om prosessen videre?🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hahah ja mente august. Har hatt såre bryst fra søndag og følt meg litt kvalm men ikke så intens at jeg kaster opp. Når burde jeg ta kontakt med legen for mer informasjon om prosessen videre?🌸

Du burde ta en ny test om noen dager for å være sikker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

IMG_6949.png

IMG_6948.png

Ja, jeg ser!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så nervøs for å miste, beklager å spørre her igjen. Men burde streken min blitt sterkere enn dette mellom 4. og 6. september?

20230906_050256.jpg

Anonymkode: 195c0...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne igår kveld. Lagt på badet siden morgenen. Var negativ når jeg reiste på jobb. Vet den er ugyldig etter så lang tid. Noen som har erfaring ? 

IMG_8333.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...