LilleMy1989 Skrevet 12. juni 2017 #2621 Del Skrevet 12. juni 2017 10 timer siden, Haakonsen skrev: Ikke meninga og mase altså! Men ser du den loddrette streken? 😄 Jeg skulle hatt mensen i dag serru, men kommer ingenting! 😄 (På det siste bilde, cb) Haha ikke rart det når du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2622 Del Skrevet 12. juni 2017 7 dpo.. Skyggestrek idag også. Tror det er testene mn for tidlig å teste da! Så jeg fortsetter å teste dagene fremover 👍🏻 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2623 Del Skrevet 12. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 7 dpo.. Skyggestrek idag også. Tror det er testene mn for tidlig å teste da! Så jeg fortsetter å teste dagene fremover 👍🏻 Anonymkode: 2acbf...16a Selv om det ikke er lett, så er det best å vente en uke før du tester noe mer. Fult klar over hvordan det er å ha testemani og vanskelig å la vær, men da får du et sikrere svar:) Anonymkode: 10b1a...e06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2624 Del Skrevet 12. juni 2017 Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2625 Del Skrevet 12. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om det ikke er lett, så er det best å vente en uke før du tester noe mer. Fult klar over hvordan det er å ha testemani og vanskelig å la vær, men da får du et sikrere svar:) Anonymkode: 10b1a...e06 Jeg vet det! Sier det selv til andre her inne, men klarer ikke å la være selv.. huff 😅 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2626 Del Skrevet 12. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 22abf...aba Jeg skimter noe hvor mange dpo er du? Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2627 Del Skrevet 12. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skimter noe hvor mange dpo er du? Anonymkode: 2acbf...16a Ikm er til fredag😊 Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmenOmEnBaby Skrevet 12. juni 2017 #2628 Del Skrevet 12. juni 2017 Hadde lovet meg selv å ikke bli et hysterisk kvinnfolk som ble helt oppslukt i denne prosessen og vente med å teste til klinikkens testdato - MEN 😂 10 dpo i dag, 5 dag som ruger... Negativ test på morgen urin, forlater testen i sinne (selv om jeg egentlig vet det er for tidlig) 1,5 time senere ser jeg på testen igjen... Dere ser streken dere også ja??!? 🙄 Noen med en slik erfaring / opplevelse? Kan det virkelig være sant?? ❤️ Eller kan testen bli positiv når den tørker ut eller noe? Kjenner jeg har mest lyst til å legge meg igjen, sove til i morgen og få tatt en ny test 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juni 2017 #2629 Del Skrevet 12. juni 2017 Du er gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2630 Del Skrevet 12. juni 2017 Du kan være gravid eller ikke.. Mange av disse billig testene kommer med tydelige skyggestreker etter fristen. men jeg tror også at du er gravid :D Anonymkode: 298eb...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen79 Skrevet 12. juni 2017 #2631 Del Skrevet 12. juni 2017 Ok, nå har jeg gått amok på testene, og får streker på alle. Svake, men de er der. Ikke sikkert dere ser de på bildene, men de er der og har farge. Alle poppet opp før tiden var omme. Ikm er fredag. Er bare én av hver asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmenOmEnBaby Skrevet 12. juni 2017 #2632 Del Skrevet 12. juni 2017 4 timer siden, Silfen skrev: Du er gravid. Takk for svar! ☺️ Krysser fingere for det! 🤞🏼 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan være gravid eller ikke.. Mange av disse billig testene kommer med tydelige skyggestreker etter fristen. men jeg tror også at du er gravid :D Anonymkode: 298eb...efa Takk for svar! Da jeg la fra meg den tidligere testen og forlot badet sikkert etter bare 1-1,5 min sist (trodde den skulle bli positiv tvert) så tok jeg en ny en nå nettopp... innen 3 min kom det en svak med synlig strek 😍 Håper det fortsetter på denne måten i dagene fremover 🌱🤞🏼❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haakonsen Skrevet 12. juni 2017 #2633 Del Skrevet 12. juni 2017 2 timer siden, Arwen79 skrev: Ok, nå har jeg gått amok på testene, og får streker på alle. Svake, men de er der. Ikke sikkert dere ser de på bildene, men de er der og har farge. Alle poppet opp før tiden var omme. Ikm er fredag. Er bare én av hver asså Det samme skjedde med meg på cb, en veldig svak strek. Jeg tok digital i dag, og den viste ikke gravid! Så vis jeg var deg ville jeg, ventet noen dager også tatt en digital 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2634 Del Skrevet 12. juni 2017 1 time siden, DrømmenOmEnBaby skrev: Takk for svar! ☺️ Krysser fingere for det! 🤞🏼 Takk for svar! Da jeg la fra meg den tidligere testen og forlot badet sikkert etter bare 1-1,5 min sist (trodde den skulle bli positiv tvert) så tok jeg en ny en nå nettopp... innen 3 min kom det en svak med synlig strek 😍 Håper det fortsetter på denne måten i dagene fremover 🌱🤞🏼❤️ Gratulerer!!! Måtte det fortsette. Selv fikk jeg varierende styrke på testene fra 10dpo (rugedag 5) til 13 dpo hvor den var tydelig og sterk. Så ikke mist motet om de ikke umiddelbart blir sterkere Anonymkode: 560d7...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen79 Skrevet 12. juni 2017 #2635 Del Skrevet 12. juni 2017 49 minutter siden, Haakonsen skrev: Det samme skjedde med meg på cb, en veldig svak strek. Jeg tok digital i dag, og den viste ikke gravid! Så vis jeg var deg ville jeg, ventet noen dager også tatt en digital 😄 Takk for svar😁 Har en CB plus som jeg tar i morgen tidlig, så får jeg se an resultatet da før jeg bruker digital. Hvilke symptomer har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haakonsen Skrevet 12. juni 2017 #2636 Del Skrevet 12. juni 2017 2 timer siden, Arwen79 skrev: Takk for svar😁 Har en CB plus som jeg tar i morgen tidlig, så får jeg se an resultatet da før jeg bruker digital. Hvilke symptomer har du da? Det høres bra ut! Masse lykketil, krysser fingrene for deg! 😄 Jeg har hatt vondt i puppene, vært litt kvalm, og forsein mensen. Men den kom idag :/ så får bare prøve videre 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen79 Skrevet 13. juni 2017 #2637 Del Skrevet 13. juni 2017 Her går det nok feil vei. Clearblue er svakere i dag tidlig enn i går kveld☹️ Synes ikke på bilde. Billigstrimmel er litt sterkere, men jeg stoler mer på Clearblue😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #2638 Del Skrevet 13. juni 2017 4 timer siden, Arwen79 skrev: Her går det nok feil vei. Clearblue er svakere i dag tidlig enn i går kveld☹️ Synes ikke på bilde. Billigstrimmel er litt sterkere, men jeg stoler mer på Clearblue😞 Så kjipt :/ hvor mange dpo er du? Sies jo at man ikke skal legge seg for mye i hvordan styrken varierer bare på en dag har hørt om at flere har sagt at de fikk litt svakere enn dagen før og var sikker på at det gikk galt, men så gikk det bra krysser fingrene for deg! Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen79 Skrevet 13. juni 2017 #2639 Del Skrevet 13. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kjipt :/ hvor mange dpo er du? Sies jo at man ikke skal legge seg for mye i hvordan styrken varierer bare på en dag har hørt om at flere har sagt at de fikk litt svakere enn dagen før og var sikker på at det gikk galt, men så gikk det bra krysser fingrene for deg! Anonymkode: 2acbf...16a 13 dpo. Ser du noe på bildene i det hele tatt? Jeg ser de utenfor bildet, men noe svakere enn i går kveld. Kanskje jeg er en av dem som har sterkere streker på kvelden 😄 Takk takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #2640 Del Skrevet 13. juni 2017 Akkurat nå, Arwen79 skrev: 13 dpo. Ser du noe på bildene i det hele tatt? Jeg ser de utenfor bildet, men noe svakere enn i går kveld. Kanskje jeg er en av dem som har sterkere streker på kvelden 😄 Takk takk😊 Jeg ser noe på clear blue ja! Men synes ikke den er så mye svakere enn den igår skimter noe på strimlen også du kan montere ut begge clear blue testene for da ser du styrkene bedre og om strekene er blå så du ikke blir lurt av skyggestreker.. Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå