Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 minutter siden, TheaPrøver2017 skrev:

Så, legen neste? :link:

Tja, ville tatt en til test hjemme først to dager etter dem du har tatt nå, for så å evnt ta en hcg måling hos legen om den andre testen ikke beroliger deg. 

Anonymkode: 560d7...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen trenger du ikke løpe til, nei. Helt normalt at enkelte av disse billigste testene er svært svake. Dersom mensen fortsatt uteblir kan du bestille deg legetime til rundt uke 10.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser ut som mine, har fortsatt ikke fått tatt ny test, venter til torsdag/fredag med å ta ny. 

Ta en ny test om et par dager😊 Håper vi er like heldige begge to😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gurimalla84 skrev:

Nå har vi vært prøvere siden sa i juli. Er det endelig vår tur 🙈

IMG_0484.JPG

Jeg ser strek :) Ta en ny om et par dager for å se stigning. Lykke til! 😊👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uglal skrev:

De ser ut som mine, har fortsatt ikke fått tatt ny test, venter til torsdag/fredag med å ta ny. 

Ta en ny test om et par dager😊 Håper vi er like heldige begge to😁

Kjente meg veldig igjen i testene dine! Fikk en veldig positiv eggløsningstest og en svak graviditetstest. Tog en digitaltest 2-3 dager senere og var 1-2 uker gravid :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Hanneli skrev:

Kjente meg veldig igjen i testene dine! Fikk en veldig positiv eggløsningstest og en svak graviditetstest. Tog en digitaltest 2-3 dager senere og var 1-2 uker gravid :) 

Krysset bare fingrene! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocosa

Tok nettopp en test med clearblue. Viste tydelig positiv rett etter testing, men dette forsvant fort. Tror jeg ser en strek, men mulig lurer den øyet mitt. Kan den bli positiv og så forsvinne om den er positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

20170509_073721.thumb.jpg.657240ba56d10a36e4144db35413d468.jpg

Hva tror dere om denne? Tenkte og ta digital på fredag bare for å være sikker.

Anonymkode: b39cd...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cocosa skrev:

Tok nettopp en test med clearblue. Viste tydelig positiv rett etter testing, men dette forsvant fort. Tror jeg ser en strek, men mulig lurer den øyet mitt. Kan den bli positiv og så forsvinne om den er positiv?

Helt normalt at teststreken  vises når fargestoffet trekker over den. Dvs da vises det hvor streken ville vært og det er kun testområdet som vises, den har ikke reell farge dersom man ikke er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med disse testene? Dette er en skygge eller hva? er jo ikke mulig at jeg er gravid nå, tror jeg! :ohmy:

18406206_10213192350147079_1793632110_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Forever22 skrev:

Noen som har erfaring med disse testene? Dette er en skygge eller hva? er jo ikke mulig at jeg er gravid nå, tror jeg! :ohmy:

18406206_10213192350147079_1793632110_o.jpg

Får ikke helt frem fargen på streken? Grå er skygge, tydelig rosa er positiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nok en skygge selvom den var knallrosa og ganske tydelig. Fikk det ikke til å stemme da jeg fikk mensen til vanlig tid denne mnd, eller to dager før (varte også noe kortere). Tok kun en test fordi jeg har vært ganske kvalm i det siste, og har ikke hatt ømme pupper slik jeg alltid pleier ved mensen. Men tok en ny en i dag og den var negativ, kan se en strek etter 10 min men det teller jo ikke, så dette var noen skikkelig dritt tester!! :kaklehone: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 2.5.2017 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Hva tenker dere om denne? 

Rfsu test 15dpo. 

Snapchat-761876006.jpg

Anonymkode: 59a15...b4f

det er desverre et dårlig tegn at den er så svak. Kan godt hende den er kjemisk så ikke få for store forhåpninger.  krysser fingrene for deg ❤

Anonymkode: a00ba...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.5.2017 den 17.54, Uglal skrev:

Jeg er 11dpo og har kjent meg litt rar i det siste. Tatt noen el tester som har blitt sterkere å trodde kanskje at el var veldig forsinket. Tok en graviditetstest i sta, det kom en supersvak strek, så svak at den ikke kommer med på bilde, prøvde å få det til men. Hvis noen ser den, tror dere at det er skyggestrek? Har ikm på tirsdag, så jeg tenkte å teste på nytt da.

legger ved bilde av både el test og graviditetstest.

IMG_0184.JPG

IMG_0187.JPG

IMG_0188.JPG

Ikke test så tidlig :) vent noen dager og se. vet det er vanskelig da ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke test så tidlig :) vent noen dager og se. vet det er vanskelig da ❤

Jeg ventet til i går å fikk positiv😁👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Forever22 skrev:

Dette var nok en skygge selvom den var knallrosa og ganske tydelig. Fikk det ikke til å stemme da jeg fikk mensen til vanlig tid denne mnd, eller to dager før (varte også noe kortere). Tok kun en test fordi jeg har vært ganske kvalm i det siste, og har ikke hatt ømme pupper slik jeg alltid pleier ved mensen. Men tok en ny en i dag og den var negativ, kan se en strek etter 10 min men det teller jo ikke, så dette var noen skikkelig dritt tester!! :kaklehone: 

Tror nok ikke det var skygge... Testet så mye med den testen der og aldri fått abtydninh til noe skygge.. Ettersom du får svakere strek idag vil beg tro du hadde en kjemisk, for noe må ha vært der. For dette er ikke noe skygge. 

Anonymkode: 2acbf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...