AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2421 Del Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, TheaPrøver2017 skrev: Så, legen neste? Tja, ville tatt en til test hjemme først to dager etter dem du har tatt nå, for så å evnt ta en hcg måling hos legen om den andre testen ikke beroliger deg. Anonymkode: 560d7...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. mai 2017 #2422 Del Skrevet 9. mai 2017 Legen trenger du ikke løpe til, nei. Helt normalt at enkelte av disse billigste testene er svært svake. Dersom mensen fortsatt uteblir kan du bestille deg legetime til rundt uke 10. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurimalla84 Skrevet 9. mai 2017 #2423 Del Skrevet 9. mai 2017 Nå har vi vært prøvere siden sa i juli. Er det endelig vår tur 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 9. mai 2017 #2424 Del Skrevet 9. mai 2017 De ser ut som mine, har fortsatt ikke fått tatt ny test, venter til torsdag/fredag med å ta ny. Ta en ny test om et par dager😊 Håper vi er like heldige begge to😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 9. mai 2017 #2425 Del Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, Gurimalla84 skrev: Nå har vi vært prøvere siden sa i juli. Er det endelig vår tur 🙈 Jeg ser strek Ta en ny om et par dager for å se stigning. Lykke til! 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanneli Skrevet 9. mai 2017 #2426 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, Uglal skrev: De ser ut som mine, har fortsatt ikke fått tatt ny test, venter til torsdag/fredag med å ta ny. Ta en ny test om et par dager😊 Håper vi er like heldige begge to😁 Kjente meg veldig igjen i testene dine! Fikk en veldig positiv eggløsningstest og en svak graviditetstest. Tog en digitaltest 2-3 dager senere og var 1-2 uker gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 9. mai 2017 #2427 Del Skrevet 9. mai 2017 21 minutter siden, Hanneli skrev: Kjente meg veldig igjen i testene dine! Fikk en veldig positiv eggløsningstest og en svak graviditetstest. Tog en digitaltest 2-3 dager senere og var 1-2 uker gravid Krysset bare fingrene! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 10. mai 2017 #2428 Del Skrevet 10. mai 2017 Tok nettopp en test med clearblue. Viste tydelig positiv rett etter testing, men dette forsvant fort. Tror jeg ser en strek, men mulig lurer den øyet mitt. Kan den bli positiv og så forsvinne om den er positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2429 Del Skrevet 10. mai 2017 Hva tror dere om denne? Tenkte og ta digital på fredag bare for å være sikker. Anonymkode: b39cd...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. mai 2017 #2430 Del Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, Cocosa skrev: Tok nettopp en test med clearblue. Viste tydelig positiv rett etter testing, men dette forsvant fort. Tror jeg ser en strek, men mulig lurer den øyet mitt. Kan den bli positiv og så forsvinne om den er positiv? Helt normalt at teststreken vises når fargestoffet trekker over den. Dvs da vises det hvor streken ville vært og det er kun testområdet som vises, den har ikke reell farge dersom man ikke er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 10. mai 2017 #2431 Del Skrevet 10. mai 2017 Denne er vel positiv vel? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. mai 2017 #2432 Del Skrevet 10. mai 2017 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 10. mai 2017 #2433 Del Skrevet 10. mai 2017 Noen som har erfaring med disse testene? Dette er en skygge eller hva? er jo ikke mulig at jeg er gravid nå, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. mai 2017 #2434 Del Skrevet 10. mai 2017 Ser ikke ut som en skygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 11. mai 2017 #2435 Del Skrevet 11. mai 2017 4 timer siden, Forever22 skrev: Noen som har erfaring med disse testene? Dette er en skygge eller hva? er jo ikke mulig at jeg er gravid nå, tror jeg! Får ikke helt frem fargen på streken? Grå er skygge, tydelig rosa er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 11. mai 2017 #2436 Del Skrevet 11. mai 2017 Dette var nok en skygge selvom den var knallrosa og ganske tydelig. Fikk det ikke til å stemme da jeg fikk mensen til vanlig tid denne mnd, eller to dager før (varte også noe kortere). Tok kun en test fordi jeg har vært ganske kvalm i det siste, og har ikke hatt ømme pupper slik jeg alltid pleier ved mensen. Men tok en ny en i dag og den var negativ, kan se en strek etter 10 min men det teller jo ikke, så dette var noen skikkelig dritt tester!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2437 Del Skrevet 11. mai 2017 På 2.5.2017 den 15.11, AnonymBruker skrev: Hei. Hva tenker dere om denne? Rfsu test 15dpo. Anonymkode: 59a15...b4f det er desverre et dårlig tegn at den er så svak. Kan godt hende den er kjemisk så ikke få for store forhåpninger. krysser fingrene for deg ❤ Anonymkode: a00ba...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2438 Del Skrevet 11. mai 2017 På 6.5.2017 den 17.54, Uglal skrev: Jeg er 11dpo og har kjent meg litt rar i det siste. Tatt noen el tester som har blitt sterkere å trodde kanskje at el var veldig forsinket. Tok en graviditetstest i sta, det kom en supersvak strek, så svak at den ikke kommer med på bilde, prøvde å få det til men. Hvis noen ser den, tror dere at det er skyggestrek? Har ikm på tirsdag, så jeg tenkte å teste på nytt da. legger ved bilde av både el test og graviditetstest. Ikke test så tidlig vent noen dager og se. vet det er vanskelig da ❤ Anonymkode: a00ba...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 11. mai 2017 #2439 Del Skrevet 11. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke test så tidlig vent noen dager og se. vet det er vanskelig da ❤ Anonymkode: a00ba...4d7 Jeg ventet til i går å fikk positiv😁👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2440 Del Skrevet 11. mai 2017 4 timer siden, Forever22 skrev: Dette var nok en skygge selvom den var knallrosa og ganske tydelig. Fikk det ikke til å stemme da jeg fikk mensen til vanlig tid denne mnd, eller to dager før (varte også noe kortere). Tok kun en test fordi jeg har vært ganske kvalm i det siste, og har ikke hatt ømme pupper slik jeg alltid pleier ved mensen. Men tok en ny en i dag og den var negativ, kan se en strek etter 10 min men det teller jo ikke, så dette var noen skikkelig dritt tester!! Tror nok ikke det var skygge... Testet så mye med den testen der og aldri fått abtydninh til noe skygge.. Ettersom du får svakere strek idag vil beg tro du hadde en kjemisk, for noe må ha vært der. For dette er ikke noe skygge. Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå