Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 11dpo og har kjent meg litt rar i det siste. Tatt noen el tester som har blitt sterkere å trodde kanskje at el var veldig forsinket. Tok en graviditetstest i sta, det kom en supersvak strek, så svak at den ikke kommer med på bilde, prøvde å få det til men. Hvis noen ser den, tror dere at det er skyggestrek? Har ikm på tirsdag, så jeg tenkte å teste på nytt da.

legger ved bilde av både el test og graviditetstest.

IMG_0184.JPG

IMG_0187.JPG

IMG_0188.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Uglal skrev:

Jeg er 11dpo og har kjent meg litt rar i det siste. Tatt noen el tester som har blitt sterkere å trodde kanskje at el var veldig forsinket. Tok en graviditetstest i sta, det kom en supersvak strek, så svak at den ikke kommer med på bilde, prøvde å få det til men. Hvis noen ser den, tror dere at det er skyggestrek? Har ikm på tirsdag, så jeg tenkte å teste på nytt da.

legger ved bilde av både el test og graviditetstest.

Tror det er noe der. Lykke til med ny test:)

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser at det er så og si umulig å se streken når jeg fikk den opp på pc´n.. ser den på den siste hvis jeg myser, men det er sikkert fordi jeg selv vet at den er der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er noe der. Lykke til med ny test:)

Anonymkode: 7c9d1...3af

Takk :) Håper virkelig det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som ser? Ikke mens siden februar. I det siste veldig vonde brystvorter og mensmurringer. Det var ein litt meir synlig strek i virkeligheten, men forsvant igjen. Krysser fingrene for at det skjer noe snart :) prøvd veldig lenge :(

20170506_173413.jpg

Anonymkode: db72f...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser? Ikke mens siden februar. I det siste veldig vonde brystvorter og mensmurringer. Det var ein litt meir synlig strek i virkeligheten, men forsvant igjen. Krysser fingrene for at det skjer noe snart :) prøvd veldig lenge :(

20170506_173413.jpg

Ser negativ ut på min skjerm desverre 

Anonymkode: aa3ff...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 6.5.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev:

20170506_173413.jpg

Jeg ser svak strek. Prøv igjen på morgenurin i morgen eller om et par dager hvis det var konsentrert urin

Anonymkode: 3f40c...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dette en skyggestrek? Venter ikm i morgen

IMG_0194.JPG

IMG_0196.JPG

Anonymkode: 1a97e...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev:

20170506_173413.jpg

Jeg ser noe hvis jeg myser, lykke til med ny test 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen som kan svare anonyme meg over her med den grønne testen?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som kan svare anonyme meg over her med den grønne testen?:) 

Jeg synes jeg ser en strek, men ville nok testet på nytt i morgen. Burde være sterkere da :)

Anonymkode: c4c2b...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en skyggestrek? Venter ikm i morgen

IMG_0194.JPG

IMG_0196.JPG

Denne ser positiv ut. Muligens litt svak for at IKM er i morgen, men EL kan jo ha vært senere enn du trodde. Ta en ny test i morgen eller i overimorgen, så vil du nok få et sterkere resultat hvis denne er positiv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingen flere tester liggende, men tenkte jeg skulle kjøpe ny til fredag. Satser på positiv da😊 Takk for svar begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok denne testen nå nylig. IKM er på onsdag. Hvordan ville dere tolket den? Jeg ser en strek, og det er rosa farge på den, men jeg synes den virker tynnere enn kontrollstreken. 

20170509_000154.jpg

Anonymkode: 92ddb...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok denne testen nå nylig. IKM er på onsdag. Hvordan ville dere tolket den? Jeg ser en strek, og det er rosa farge på den, men jeg synes den virker tynnere enn kontrollstreken. 

20170509_000154.jpg

Anonymkode: 92ddb...84a

Den hadde jeg tolket som positiv. Jeg synes ikke den ser tynnere ut heller. 

Anonymkode: c0914...d2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne? I mine øyne er den klar og tydlig! Mensen skulle ha kommet fredag 5. Mai!

20170509_073809.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, TheaPrøver2017 skrev:

Hva med denne? I mine øyne er den klar og tydlig! Mensen skulle ha kommet fredag 5. Mai!

20170509_073809.jpg

Ja, tydelig positiv men svak om mensen skulle kommet 5. Ville tatt en til for å se om den blir sterkere om noen dager

Anonymkode: 560d7...7e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...