Uglal Skrevet 6. mai 2017 #2401 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg er 11dpo og har kjent meg litt rar i det siste. Tatt noen el tester som har blitt sterkere å trodde kanskje at el var veldig forsinket. Tok en graviditetstest i sta, det kom en supersvak strek, så svak at den ikke kommer med på bilde, prøvde å få det til men. Hvis noen ser den, tror dere at det er skyggestrek? Har ikm på tirsdag, så jeg tenkte å teste på nytt da. legger ved bilde av både el test og graviditetstest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2402 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Uglal skrev: Jeg er 11dpo og har kjent meg litt rar i det siste. Tatt noen el tester som har blitt sterkere å trodde kanskje at el var veldig forsinket. Tok en graviditetstest i sta, det kom en supersvak strek, så svak at den ikke kommer med på bilde, prøvde å få det til men. Hvis noen ser den, tror dere at det er skyggestrek? Har ikm på tirsdag, så jeg tenkte å teste på nytt da. legger ved bilde av både el test og graviditetstest. Tror det er noe der. Lykke til med ny test Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 6. mai 2017 #2403 Del Skrevet 6. mai 2017 jeg ser at det er så og si umulig å se streken når jeg fikk den opp på pc´n.. ser den på den siste hvis jeg myser, men det er sikkert fordi jeg selv vet at den er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 6. mai 2017 #2404 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror det er noe der. Lykke til med ny test Anonymkode: 7c9d1...3af Takk Håper virkelig det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2405 Del Skrevet 6. mai 2017 Noen som ser? Ikke mens siden februar. I det siste veldig vonde brystvorter og mensmurringer. Det var ein litt meir synlig strek i virkeligheten, men forsvant igjen. Krysser fingrene for at det skjer noe snart prøvd veldig lenge Anonymkode: db72f...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2406 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som ser? Ikke mens siden februar. I det siste veldig vonde brystvorter og mensmurringer. Det var ein litt meir synlig strek i virkeligheten, men forsvant igjen. Krysser fingrene for at det skjer noe snart prøvd veldig lenge Anonymkode: db72f...950 Ser negativ ut på min skjerm desverre Anonymkode: aa3ff...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2407 Del Skrevet 7. mai 2017 På 6.5.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev: Noen som ser? Ikke mens siden februar. I det siste veldig vonde brystvorter og mensmurringer. Det var ein litt meir synlig strek i virkeligheten, men forsvant igjen. Krysser fingrene for at det skjer noe snart prøvd veldig lenge Anonymkode: db72f...950 Jeg ser svak strek. Prøv igjen på morgenurin i morgen eller om et par dager hvis det var konsentrert urin Anonymkode: 3f40c...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2408 Del Skrevet 8. mai 2017 Er dette en skyggestrek? Venter ikm i morgen Anonymkode: 1a97e...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 8. mai 2017 #2409 Del Skrevet 8. mai 2017 På 6.5.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev: Noen som ser? Ikke mens siden februar. I det siste veldig vonde brystvorter og mensmurringer. Det var ein litt meir synlig strek i virkeligheten, men forsvant igjen. Krysser fingrene for at det skjer noe snart prøvd veldig lenge Anonymkode: db72f...950 Jeg ser noe hvis jeg myser, lykke til med ny test 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2410 Del Skrevet 8. mai 2017 Positiv? 😳 Anonymkode: d379b...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. mai 2017 #2411 Del Skrevet 8. mai 2017 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2412 Del Skrevet 8. mai 2017 Ingen som kan svare anonyme meg over her med den grønne testen?:) Anonymkode: 1a97e...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2413 Del Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som kan svare anonyme meg over her med den grønne testen?:) Anonymkode: 1a97e...dad Jeg synes jeg ser en strek, men ville nok testet på nytt i morgen. Burde være sterkere da Anonymkode: c4c2b...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 8. mai 2017 #2414 Del Skrevet 8. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette en skyggestrek? Venter ikm i morgen Anonymkode: 1a97e...dad Denne ser positiv ut. Muligens litt svak for at IKM er i morgen, men EL kan jo ha vært senere enn du trodde. Ta en ny test i morgen eller i overimorgen, så vil du nok få et sterkere resultat hvis denne er positiv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2415 Del Skrevet 8. mai 2017 Har ingen flere tester liggende, men tenkte jeg skulle kjøpe ny til fredag. Satser på positiv da😊 Takk for svar begge to! Anonymkode: 1a97e...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2416 Del Skrevet 8. mai 2017 Tok denne testen nå nylig. IKM er på onsdag. Hvordan ville dere tolket den? Jeg ser en strek, og det er rosa farge på den, men jeg synes den virker tynnere enn kontrollstreken. Anonymkode: 92ddb...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2417 Del Skrevet 9. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok denne testen nå nylig. IKM er på onsdag. Hvordan ville dere tolket den? Jeg ser en strek, og det er rosa farge på den, men jeg synes den virker tynnere enn kontrollstreken. Anonymkode: 92ddb...84a Den hadde jeg tolket som positiv. Jeg synes ikke den ser tynnere ut heller. Anonymkode: c0914...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheaPrøver2017 Skrevet 9. mai 2017 #2418 Del Skrevet 9. mai 2017 Hva med denne? I mine øyne er den klar og tydlig! Mensen skulle ha kommet fredag 5. Mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2419 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, TheaPrøver2017 skrev: Hva med denne? I mine øyne er den klar og tydlig! Mensen skulle ha kommet fredag 5. Mai! Ja, tydelig positiv men svak om mensen skulle kommet 5. Ville tatt en til for å se om den blir sterkere om noen dager Anonymkode: 560d7...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheaPrøver2017 Skrevet 9. mai 2017 #2420 Del Skrevet 9. mai 2017 Så, legen neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå