Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skyggestrek eller positiv? Forventer mens mandag-onsdag, litt ustabil de to siste mnd.. 

IMG_3608.JPG

IMG_3610.JPG

Anonymkode: 821af...f83

+

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4/9/2017 den 9.12, AnonymBruker skrev:

+

Anonymkode: 7c9d1...3af

Hei, 

Jeg syns den ser positiv ut :D
Men vent et par dager før du tester på nytt (hvis du klarer). Min var svakere, og jeg var gravid. Men jeg mistet få dager etter jeg testet positiv. Jeg brukte boots sine graviditetstester, for de er røde i streken - syns det er mye lettere å tolke som en strek enn når de er blå. hehe. 

Lykke til, og hold oss oppdatert :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Selise skrev:

Hei, 

Jeg syns den ser positiv ut :D
Men vent et par dager før du tester på nytt (hvis du klarer). Min var svakere, og jeg var gravid. Men jeg mistet få dager etter jeg testet positiv. Jeg brukte boots sine graviditetstester, for de er røde i streken - syns det er mye lettere å tolke som en strek enn når de er blå. hehe. 

Lykke til, og hold oss oppdatert :D 

Tok ny idag, klarte ikke vente😂 Synes den er sterkere idag. 

IMG_3727.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Note92 skrev:

Tok ny idag, klarte ikke vente😂 Synes den er sterkere idag. 

IMG_3727.JPG

Den ser helt positiv ut ja :D Gratulerer!

Jeg er sånn som må teste i hytt og pine, så endte opp med å kjøpe meg sånn ukeindikator, men ser ikke ut som om du trenger det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Selise skrev:

Den ser helt positiv ut ja :D Gratulerer!

Jeg er sånn som må teste i hytt og pine, så endte opp med å kjøpe meg sånn ukeindikator, men ser ikke ut som om du trenger det! 

Vurderte det også, selvom det ikke er mulig å tolke denne noe annet enn positiv 😂 Skal til legen imorgen for å ta en hcg prøve, siden jeg mistet for 1 mnd siden.. krysser fingrene for at denne sitter denne gangen! Synes du den er okå for å være ikm idag? Streken altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Note92 skrev:

Vurderte det også, selvom det ikke er mulig å tolke denne noe annet enn positiv 😂 Skal til legen imorgen for å ta en hcg prøve, siden jeg mistet for 1 mnd siden.. krysser fingrene for at denne sitter denne gangen! Synes du den er okå for å være ikm idag? Streken altså. 

Spennende! :D Jeg krysser fingrene for deg! 
Jeg syns den er sterk nok ja. Spesielt når den er sterkere enn forrige. De sier jo det, at en strek er en strek. Og den der er for sterk til å være negativ syns jeg. 

Hadde SA forrige måned selv, så jeg sitter og håper på at jeg er gravid denne mnd. Mistet 19.mars, var hos gyn 28.mars, og da sa hun at jeg skulle ha eggløsning om få dager. Mensen er forventet til helgen, så håper ikke den kommer! hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Selise skrev:

Spennende! :D Jeg krysser fingrene for deg! 
Jeg syns den er sterk nok ja. Spesielt når den er sterkere enn forrige. De sier jo det, at en strek er en strek. Og den der er for sterk til å være negativ syns jeg. 

Hadde SA forrige måned selv, så jeg sitter og håper på at jeg er gravid denne mnd. Mistet 19.mars, var hos gyn 28.mars, og da sa hun at jeg skulle ha eggløsning om få dager. Mensen er forventet til helgen, så håper ikke den kommer! hehe. 

Så trist.. var til gyn 13 mars, mistet uka før. Klarer ikke regne dato i hodet akkurat nå😂 Gikk utrolig fort denne gangen. Gyn sa jeg hadde el 2 uker etter den 13 mars og jeg skulle forvente mens 4 uker etter gyn(13mars) og det er idag.. pluss/minus regner jeg med! Krysser fingrene for dere også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, C89 skrev:

Har jeg sett meg blind eller er det noe her?? Ikm i dag, denne er tatt på morgenurin:)

IMG_7188.JPG

Ser desverre ikke to streker her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Note92 skrev:

Ser desverre ikke to streker her. 

Takk for svar, man ser seg jo helt blind på det her🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, C89 skrev:

Takk for svar, man ser seg jo helt blind på det her🙄

Sant. Ta en ny test om noen dagen, ville tatt en digital slik at du slipper å lure :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, C89 skrev:

Har jeg sett meg blind eller er det noe her?? Ikm i dag, denne er tatt på morgenurin:)

IMG_7188.JPG

Jeg ser også to streker 😊 Mn mulg du hadde forsinket el og kanskje er 9-10 dpo? 😊 Er vertfall to streker! De som ikke ser det trenger briller! 😊

Anonymkode: 2acbf...16a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 minutter siden, C89 skrev:

Jeg klarte jo ikke å vente, tok den her for en time siden og vet ikke helt om jeg skal tørre håpe😑😊🙊

IMG_7195.JPG

Er også strek her :) mn synes den er litt svak bår du venter ikm idag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er positiv, hvor lang er lutealfasen din? Ville kanskje forberedt meg på en kjemisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er også strek her :) mn synes den er litt svak bår du venter ikm idag.. 

Ja, jeg også synes det, men synes det er veldig rart med to sånne skyggestreker på forskjellige typer tester på samme dag😳 

Men har ikke store forhåpninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Den er positiv, hvor lang er lutealfasen din? Ville kanskje forberedt meg på en kjemisk. 

Ca 15 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Ah, det er ganske lenge for så svak test. 

Ja, det er det jeg også har tenkt:) 

tester igjen i morgen og hvis det ikke er noe sterkere så får man på igjen neste runde:) 

har ikke opplevd det her før så veldig greit å høre hva dere vet og har av erfaringer:)

tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...